Η Lexus ετοιμάζει το πρώτο της αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο

Η Lexus ετοιμάζει το πρώτο της αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο

Οι νέοι αυστηροί κανονισμοί σε Κίνα και Ευρώπη καθιστούν σχεδόν μονόδρομο την επιλογή της ηλεκτροκίνησης.

Δηλώνοντας ότι ένα αμιγώς ηλεκτρικό όχημα είναι απαραίτητο για την Ευρώπη αλλά και την Κίνα, ο Πρόεδρος της Lexus, Yoshihiro Sawa, ανακοίνωσε ότι η εταιρεία εργάζεται πυρετωδώς για τη δημιουργία του.
Ωστόσο, δεν έδωσε προς το παρόν στη δημοσιότητα λεπτομέρειες για το τι ακριβώς θα είναι και πότε θα βγει στην αγορά.
Σίγουρα χρειαζόμαστε ένα EV στο άμεσο μέλλον είπε στη διάρκεια της συνέντευξης που παραχώρησε στο περιθώριο του Σαλονιού Αυτοκινήτου στη Σαγκάη, αλλά δεν μπορώ ακόμη να πω πότε ή πώς.

Οι αυστηροί κανονισμοί  για τις εκπομπές ρύπων στην Κίνα, οδηγούν υποχρεωτικά σχεδόν τις αυτοκινητοβιομηχανίες στο δρόμο της ηλεκτροκίνησης. Η Lexus θα χρειαστεί ένα ηλεκτροκίνητο μοντέλο και στην Ευρώπη είπε ο Sawa, καθώς και εδώ πολλές πόλεις  «κλείνουν» το κέντρο τους στα ρυπογόνα αυτοκίνητα και αυστηροποιούν όλο και περισσότερο τους κανονισμούς σε ό,τι αφορά στις εκπομπές ρύπων.

Η Toyota, αλλά και η Lexus, έχουν καθυστερήσει σημαντικά την εξέλιξη αμιγώς ηλεκτροκίνητων οχημάτων. Αντίθετα, συνεχίζουν να αξιοποιούν με τον καλύτερο τρόπο την υβριδική τεχνολογία, με την Toyota να είναι παγκοσμίως ο μεγαλύτερος κατασκευαστής υβριδικών.

Ωστόσο, όπως αναφέρουν πληροφορίες και η Toyota θα ξεκινήσει να πουλά στην Κίνα αρχικά μια αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση του C-HR μέσα στο 2020.
Σε ό,τι αφορά στη Lexus, όπως σημείωσε ο Sawa, η εταιρεία έβαλε στην αγορά το 2005 το πρώτο της υβριδικό αυτοκίνητο και σήμερα διαθέτει πάνω 11 ανάλογες προτάσεις στην αγορά. Περίπου το 26% των 698.330 οχημάτων που πώλησε παγκοσμίως το προηγούμενο έτος ήταν υβριδικά. Η Lexus συνεχίζει να εξελίσσει την συγκεκριμένη τεχνολογία παράλληλα με αυτήν των επαναφορτιζόμενων υβριδικών αλλά παράλληλα εργάζεται και για την εξέλιξη της τεχνολογίας των κυψελών καυσίμου, κατέληξε ο Sawa.
Για εμάς, είπε, είναι μια καθαρά μεταβατική εποχή στην οποία μελετάμε διάφορες τεχνολογικές δυνατότητες για να καταλήξουμε στην καλύτερη δυνατή.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube