Η διαφήμιση του Audi RS 4 που ενόχλησε το κοινό
Μετά από τα αρνητικά σχόλια των ακολούθων της, η εταιρεία ζήτησε συγγνώμη μέσω νέων αναρτήσεων στο Twitter.
Μια διαφήμιση της Audi που δημοσιεύθηκε στο Twitter την Κυριακή προκάλεσε τις έντονες αντιδράσεις του κοινού και την άμεση απάντηση της εταιρείας με μια σειρά απολογητικών αναρτήσεων. Ο λόγος για την φωτογραφία ενός κοριτσιού πολύ μικρής ηλικίας το οποίο στέκεται μπροστά από τη γρίλια του νέου Audi RS 4 φορώντας γυαλιά ηλίου και κρατώντας στο χέρι του μια μπανάνα.
Lets your heart beat faster – in every aspect. #AudiRS4 pic.twitter.com/14XaKhlRVL
— AudiOfficial (@AudiOfficial) August 2, 2020
Μέρος του κοινού θεώρησε πως η εικόνα αφήνει σεξουαλικά υπονοούμενα (λόγω του σχήματος της μπανάνας), ενώ οι περισσότεροι άσκησαν κριτική για θέματα ασφαλείας καθώς το παιδί κάθεται πολύ κοντά στη μάσκα του αυτοκινήτου και το μικρό του ύψος (λόγω ηλικίας) το καθιστά μη ορατό από τη θέση του οδηγού.
Απαντώντας στα σχόλια των ακολούθων της, η Audi έγραψε: «Σας ακούμε και ας ξεκαθαρίσουμε αυτό: Νοιαζόμαστε για τα παιδιά. Το Audi RS 4 είναι ένα οικογενειακό αυτοκίνητο με περισσότερα από 30 συστήματα υποβοήθησης και ασφαλείας συμπεριλαμβανομένου του συστήματος αυτόματου φρεναρίσματος σε περίπτωση ανάγκης. Για αυτό και το παρουσιάσαμε με διάφορα μέλη μιας οικογένειας στη διαφημιστική καμπάνια.»
«Ελπίζαμε πως θα μπορούσαμε να μεταδώσουμε αυτά τα μηνύματα, δείχνοντας πως ακόμα και οι ποιο αδύναμοι συμμετέχοντες μπορούν να χαλαρώσουν με την τεχνολογία RS. Αυτό ήταν λάθος! Η Audi δεν σκόπευε ποτέ να πληγώσει τα συναισθήματα κανενός.»
«Ζητάμε ταπεινά συγγνώμη για αυτή την εικόνα που δεν είχε ευαισθησία, και σας διαβεβαιώνουμε πως δεν θα χρησιμοποιηθεί ξανά στο μέλλον. Επιπλέον θα διεξάγουμε άμεσα εσωτερική έρευνα για το πώς αυτή η καμπάνια δημιουργήθηκε και αν οι μηχανισμοί ελέγχου έσφαλαν σε αυτή την περίπτωση.»
Ακολουθούν τα tweet της Audi.
We hear you and let’s get this straight: We care for children. The Audi RS 4 is a family car with more than thirty driver assistance systems including an emergency break system. That’s why we showcased it with various family members for the campaign. (1/3) pic.twitter.com/XAeIjszUWQ
— AudiOfficial (@AudiOfficial) August 3, 2020
We sincerely apologize for this insensitive image and ensure that it will not be used in future. We will also immediately examine internally, how this campaign has been created and if control mechanisms failed in this case. (3/3)
— AudiOfficial (@AudiOfficial) August 3, 2020