H MG έτοιμη να φτιάξει εργοστάσιο στο Μεξικό
Έτοιμη να κάνει το βήμα στη Λατινική Αμερική είναι η MG, καθώς η κινεζική φίρμα θέλει να φτιάξει εργοστάσιο και κέντρο Έρευνας και Ανάπτυξης στο Μεξικό.
Την πρόθεσή της να επεκταθεί στην αγορά της Λατινικής Αμερικής εξέφρασε η MG Motor, κατασκευάζοντας εργοστάσιο και κέντρο Έρευνας και Ανάπτυξης στο Μεξικό.
Προσώρας, η κινεζική φίρμα δεν έχει δώσει λεπτομέρειες γύρω από το εργοστάσιο και τις εγκαταστάσεις που σκοπεύει να κατασκευάσει. Επομένως, δεν υπάρχουν πληροφορίες σχετικά με το χρονοδιάγραμμα, την προγραμματισμένη χωρητικότητα ή την επένδυση.
Σε δήλωση που επικαλείται το ειδησεογραφικό πρακτορείο Reuters, η αυτοκινητοβιομηχανία τόνισε μόνο ότι θέλει «να κάνει το Μεξικό πόλο ανάπτυξης και επέκτασης για τον Όμιλο SAIC και την MG Motor στη Λατινική Αμερική και την Καραϊβική». Με την ομογάλακτη φίρμα IM να θέλει κι εκείνη να κάνει το μεγάλο βήμα προς τη μεξικανική αγορά.
H MG είναι έτοιμη να κάνει το βήμα στη Λατινική Αμερική, βρίσκοντας με αυτόν τον τρόπο την κερκόπορτα για να παρακάμψει τους δασμούς που έχουν επιβληθεί από τις ΗΠΑ
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Χαλαρώνουν οι δασμοί της ΕΕ, κερδισμένοι οι Tesla, MINI, CUPRA
Σε συνέχεια του ρεπορτάζ του, το Reuters αναφέρει πως η MG δεν έκανε καμία αναφορά στις ΗΠΑ. Θυμίζουμε πως μέσω αυτής της κίνησης, η MG θα μπορούσε να παρακάμψει τους εισαγωγικούς δασμούς ύψους 100% που επιβλήθηκαν στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που εισάγονται από την Κίνα. Εάν δηλαδή τα παράγει και τα εισάγει από το Μεξικό. Με την πλευρά των Ηνωμένων Πολιτείων όμως να μην βλέπει με ιδιαίτερα καλό μάτι το παραθυράκι που πάει να δημιουργηθεί μέσω του Μεξικό.
Στην πραγματικότητα, η Washington ζήτησε από το Μεξικό να σταματήσει να επιδοτεί τις κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες που δημιουργούν εργοστάσια εκεί. Η BYD, η οποία κατασκευάζει επίσης εργοστάσιο παραγωγής στο Μεξικό, τόνισε κατηγορηματικά ότι δεν θα εξάγει τα μοντέλα της στις ΗΠΑ .
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Κίνα, πρώτη δύναμη στις εξαγωγές αυτοκινήτων
Όσον αφορά την MG, θεωρεί ότι η ανέγερση εργοστασίου και κέντρου R&D στο Μεξικό θα τη βοηθούσε να αποκτήσει βαθύτερες γνώσεις αγοράς ειδικά για τη Λατινική Αμερική.