H BYD εκτόπισε τη VW από την κορυφή των πωλήσεων στην Κίνα
Oι παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες βλέπουν τις πωλήσεις τους να μειώνονται στην Κίνα, τη μεγαλύτερη αγορά του κόσμου.
Η BYD ήταν η μάρκα αυτοκινήτων με τις περισσότερες πωλήσεις στην Κίνα τις πρώτες τέσσερις εβδομάδες του Νοεμβρίου, ξεπερνώντας τις επιδόσεις της Volkswagen. Μια ανατροπή που υπογραμμίζει την πίεση που ασκείται σε ιστορικές μάρκες της αυτοκινητοβιομηχανίας στη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων στον κόσμο.
Επίσης, οι λιανικές πωλήσεις της Tesla στην Κίνα σχεδόν διπλασιάστηκαν τον Νοέμβριο, σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα, αφού η αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία μείωσε τις τιμές και προσέφερε κίνητρα για τα Model 3 και Model Y, σύμφωνα με τα στοιχεία της China Merchants Bank International (CMBI).
Οι λιανικές πωλήσεις για την BYD ανήλθαν συνολικά σε 152.863 οχήματα από την 1η Νοεμβρίου έως τις 27 Νοεμβρίου, σημειώνοντας αύξηση σχεδόν 83% στις μέσες ημερήσιες πωλήσεις, σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους.
Ο απολογισμός της BYD ήταν υψηλότερος από τις λιανικές πωλήσεις της Volkswagen (143.602) αλλά και της Toyota (115.272), οι οποίες ήταν 0,3% και 0,5% χαμηλότερες, αντίστοιχα, σε ετήσια βάση.
Ωστόσο, ο όμιλος Volkswagen AG εξακολουθούσε να ξεπερνά σε πωλήσεις την BYD, αν συνυπολογίσουμε τα 36.847 Audi που πωλήθηκαν.
Εάν αυτή η τάση διατηρηθεί, θα είναι η πρώτη φορά που η BYD, η οποία άρχισε να κατασκευάζει αυτοκίνητα μόλις το 2003, θα βρίσκεται στην κορυφή των πωλήσεων στην Κίνα και η πρώτη φορά που μια εταιρεία με μια σειρά από plug-in υβριδικά και αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα βρίσκεται στην κορυφή.
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες προετοιμάζονται για μια ευρύτερη ύφεση στην αγορά της Κίνας καθώς η επίδραση των οικονομικών κινήτρων μειώνεται. Επιπλέον, οι πολιτικές μηδενικής COVID της χώρας έχουν κρατήσει τους καταναλωτές μακριά από τους εκθεσιακούς χώρους και έχουν επιβαρύνει το κλίμα καθώς η οικονομία επιβραδύνεται.
Οι συνολικές λιανικές πωλήσεις αυτοκινήτων που παράγονται στην Κίνα μειώθηκαν κατά 7% από έτος σε έτος όσον αφορά τις μέσες ημερήσιες πωλήσεις τις πρώτες τέσσερις εβδομάδες του Νοεμβρίου, σε σύγκριση με την πτώση 2% τις πρώτες τρεις εβδομάδες του Οκτωβρίου.
Ιστορικές αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν χάσει πωλήσεις και το μερίδιό τους στην Κίνα μειώνεται, καθώς οι κινέζοι κατασκευαστές κερδίζουν συνεχώς έδαφος.