H αγορά της Κίνας δίνει ώθηση στις πωλήσεις της Mercedes

H αγορά της Κίνας δίνει ώθηση στις πωλήσεις της Mercedes

Τερμάτισε δεύτερη ανάμεσα στις τρεις γερμανικές μάρκες πίσω από την BMW και εμπρός από την Audi

Η αγορά της Κίνας “ψήφισε” Mercedes το 2015 και αυτό ήταν η αιτία η μάρκα από τη Στουτγκάρδη να ανέβει δεύτερη στις παγκόσμιες πωλήσεις ανάμεσα στις τρεις premium γερμανικές μάρκες, πίσω από την ΒΜW.

Μάλιστα είναι η πρώτη φορά που η Mercedes εκτόπισε από τη δεύτερη θέση την Audi καταγράφοντας συνολικά  1.871.511 πωλήσεις επιβατικών, που μεταφράζεται σε αύξηση της τάξης του 13% σε σχέση με το 2014. 

Μόνον στην Κίνα, η αύξηση που κατέγραψε η Mercedes ήταν 33% φθάνοντας να πουλήσει 373.459 οχήματα το 2015.  Αιχμή του δόρατος στην κούρσα τη παγκόσμιας αγοράς ήταν για τη Mercedes η  C-Class, η οποία έγραψε στο ταμπλό συνολικές πωλήσεις 443.909 μονάδων. 

Από την πλευρά της η Audi σημείωσε 1.803.250 πωλήσεις παγκοσμίως, κάτι που μεταφράζεται σε άνοδο της τάξης του 3,6% σε σχέση με την περασμένη χρονιά. 

Ωστόσο, η Mercedes έχει πολυ δρόμο ακόμη μπροστά της για να κερδίσει την κινεζική αγορά, όπου η Audi ξεπερνά τις 500.000 πωλήσεις ετησίως. 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube