Γιατί και για πόσο αντέχει να πατώνει η Maserati;

Γιατί και για πόσο αντέχει να πατώνει η Maserati;

Οι πωλήσεις της Maserati μειώθηκαν κατά το ήμισυ το πρώτο 6μηνο του 2024 παρά τις σημαντικές εξελίξεις νέων μοντέλων, με τον επικεφαλής του Ομίλου Stellantis, Carlos Tavares να δίνει την εξήγησή του για την αποτυχία της Τρίαινας.

Maserati Grecale

Πωλήσεις 6.500 αυτοκίνητα αντί για 15.300 ένα χρόνο νωρίτερα. Αυτά είναι τα αποτελέσματα των πωλήσεων της Maserati παγκοσμίως για τους πρώτους έξι μήνες του 2024.

Ένα νούμερο που αποδεικνύεται αναντίστοιχο με το ημερολόγιο των νέων μοντέλων που έφερε ο Μοντενέζος κατασκευαστής. Ο οποίος να θυμίσουμε ότι διαθέτει επίσης στον κατάλογο ένα νέο οικογενειακό SUV, τη Maserati Grecale αντίπαλο της Porsche Macan, ένα μεγάλο GT 2+2 (GranTurismo) και ένα σούπερσπορ αυτοκίνητο με σαγηνευτική εμφάνιση, την MC20 που διατίθεται και στην έκδοση Cielo.

Μεταξύ Ιανουαρίου και Ιουνίου 2024, η Maserati κατέγραψε απώλειες «μόνο» 82 εκατομμύρια ευρώ 

Maserati GranTurismo

Ενώ ο Όμιλος Stellantis έδωσε πρόσφατα στη δημοσιότητα δελτίο Τύπου για να διευκρινίσει ότι δεν θα εγκαταλείψει τη διάσημη ιταλική φίρμα, ο Carlos Tavares συνεχίζει να δίνει τις δικές του εξηγήσεις για το πρόβλημα.

Για τον γενικό διευθυντή του ομίλου, το πρόβλημα βρίσκεται περισσότερο στη στρατηγική μάρκετινγκ: «Με τη Maserati, έχουμε τα σωστά αυτοκίνητα και τις κατάλληλες τεχνολογίες. Προσφέρουμε 100% θερμικά και ηλεκτρικά για αυτά τα εξαιρετικά αυτοκίνητα. Έχουμε βελτιώσει πολύ την ποιότητά τους αλλά τώρα πρέπει να δουλέψουμε στο μάρκετινγκ. Μας λείπουν προοπτικές και πρέπει να είμαστε σε θέση να προσεγγίσουμε πιθανούς πελάτες μεταφέροντας το σωστό μήνυμα με τη σωστή τοποθέτηση», εξήγησε στους Ιταλούς συναδέλφους μας από το ιταλικό Motor1.

Maserati MC20 Cielo

Ακόμα κι αν τα μοντέλα της Maserati εξελίσσονται σε ένα άκρως ανταγωνιστικό περιβάλλον (τόσο η Grecale όσο και η GranTurismo και η MC20), πρέπει να αναγνωρίσουμε ότι αυτά τα μοντέλα έχουν μεν σημαντικές ιδιότητες χωρίς όμως κανένα από αυτά να ξεπερνά τα ανταγωνιστικά μοντέλα.

Θα βοηθήσουν όμως οι μεγάλες αλλαγές στη στρατηγική μάρκετινγκ να αλλάξουν τα πράγματα; Μεταξύ Ιανουαρίου και Ιουνίου, η μάρκα έχασε «μόνο» 82 εκατομμύρια ευρώ. Αλλά εάν αυτά τα νέα προϊόντα δεν καταφέρουν να βρουν πελατεία ενόσω βρίσκονται στην αρχή της καριέρας τους, τα προβλήματα φυσικά θα επιδεινωθούν για τη Maserati. Εξ ου και η σημασία της αλλαγής προσέγγισης.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube