Ευρωπαϊκή αγορά: Αύξηση 58% στις πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων 

Ευρωπαϊκή αγορά: Αύξηση 58% στις πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων 

Ποιο είδος καυσίμων προτίμησαν οι καταναλωτές - Δείτε αναλυτικά στοιχεία. 


Οι πωλήσεις αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη αυξήθηκαν κατά 58 % (130.297 μονάδες) το πρώτο τρίμηνο του 2020 αλλά εξακολουθούν να αντιπροσωπεύουν μόνο το 4,3% των συνολικών ταξινομήσεων.

Οι συνολικές πωλήσεις επιβατικών αυτοκινήτων στην Ευρωπαϊκή Ένωση, το Ηνωμένο Βασίλειο και τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ζώνης Ελεύθερων Συναλλαγών μειώθηκαν κατά 53% την ίδια περίοδο, όταν πολλοί εκθεσιακοί χώροι έκλεισαν λόγω της πανδημίας κοροναϊού, ανέφερε η ένωση αυτοκινήτων ACEA.

Από τα 3,05 εκατομμύρια νέα αυτοκίνητα που ταξινομήθηκαν τους πρώτους τρεις μήνες του έτους, το 52% ήταν βενζίνη και το 28% ήταν ντίζελ, σύμφωνα με την έκθεση της ACEA .

Η Γερμανία ήταν η κορυφαία αγορά στην Ευρώπη σε ταξινομήσεις ηλεκτρικών ή υβριδικών αυτοκινήτων με άνοδο 63% σε 26.030 μονάδες. Η Γαλλία ήταν η Νο. 2 με τις πωλήσεις να αυξάνονται 146% στις 25.950 μονάδες και το Ηνωμένο Βασίλειο στην τρίτη θέση με τις ταξινομήσεις να αυξάνονται κατά 204% σε 18.256 μονάδες. Στη Νορβηγία, που ήταν προηγουμένως η πρώτη αγορά για EV, οι πωλήσεις μειώθηκαν 12% σε 6.347 μονάδες.

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες, για να επιτύχουν τα όρια εκπομπών ρύπων που έχει θέσει η ΕΕ, πρέπει να αυξήσουν σημαντικά τις πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων.  

Οι αναλυτές της PA Consulting έχουν προβλέψει ότι, βάσει των μέσων επιπέδων εκπομπών στόλου του 2018, οι κατασκευαστές θα πρέπει να πουλήσουν περισσότερα από 2,5 εκατομμύρια επιπλέον ηλεκτρικά αυτοκίνητα, που σημαίνει αύξηση της τάξης του 1.280% έως το 2021.

Ωστόσο, η έλλειψη υποδομών φόρτισης θα συνεχίσει να είναι το βασικό εμπόδιο στις πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων και αυτές δεν θα ξεπεράσουν τα μοντέλα βενζίνης και ντίζελ στις πέντε μεγαλύτερες αγορές της Δυτικής Ευρώπης έως το 2030, σύμφωνα με προβλέψεις της LMC Automotive.

Τα στοιχεία της ACEA έδειξαν ότι οι τριμηνιαίες πωλήσεις υβριδικών αυτοκινήτων plug-in αυξήθηκαν κατά 127% σε 97.913 οχήματα, με τη Γερμανία να οδηγεί και πάλι το δρόμο με άλμα 258% σε 26.419 αυτοκίνητα.

Με οικονομίες που αντιμετωπίζουν βαθιά ύφεση και πτώση της εμπιστοσύνης των καταναλωτών, οι αναλυτές φοβούνται ότι θα ήταν δυσκολότερο να πείσουν τους οδηγούς να αποδεχθούν την αλλαγή.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube