Ετοιμάζονται δασμοί 25% στα κινεζικά EV

Ετοιμάζονται δασμοί 25% στα κινεζικά EV

Κατά τη διάρκεια της σημερινής μέρας, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή αναμένεται να ανακοινώσει στις αυτοκινητοβιομηχανίες την επιβολή δασμών της τάξης του 25% προς τα κινεζικά EV.

China Car Industry Domination

Oι Ευρωεκλογές ανήκουν στο παρελθόν, με την ΕΕ να είναι έτοιμη να ανακοινώσει το ύψος των δασμών προς τα κινεζικά EV, που σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες θα ανέλθει σε 25%.

Όπως μετέδωσαν οι Financial Times, η ΕΕ θα ενημερώσει εντός της ημέρας τις αυτοκινητοβιομηχανίες ότι θα εφαρμόσει προσωρινά, από τον Ιούλιο δασμούς από 10-25% προς τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που κατασκευάζονται στην Κίνα και έρχονται στην Ευρώπη.

H EE φαίνεται πως θα ακολουθήσει μια πιο μετριοπαθή στάση, σε σχέση με τις ΗΠΑ, ως προς τους δασμούς στα κινεζικά EV

Europe and China

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η Κίνα τρομάζει αυτοκινητικά την Ευρώπη

Αυτή τη στιγμή η ΕΕ επιβάλει δασμούς 10% στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που κατασκευάζονται στην Κίνα, πλην όμως το ποσοστό αυτό θα ανέβει, μιας και η έρευνά της έδειξε πως τα κινεζικά EV επιδοτούνται από το Πεκίνο με τρόπο που δημιουργεί συνθήκες αθέμιτου ανταγωνισμού σε σύγκριση με τα αντίστοιχα EV των λοιπών κατασκευαστών.

Η αντίδραση της Κίνας είναι σχεδόν βέβαιη, παρά την πιο ήπια πολιτική της Ευρώπης ως προς τους δασμούς. Θυμίζουμε πως πριν από περίπου ένα μήνα, οι ΗΠΑ ανακοίνωσαν την επιβολή δασμών ύψους 100% για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που εισάγονται από την Κίνα.

BYD Ship

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ανάχωμα στους δασμούς προς τα κινεζικά EV υψώνει η Γερμανία

Το Reuters επικοινώνησε με αξιωματούχος του Πεκίνου και των Βρυξελλών, χωρίς όμως να λάβει κάποια απάντηση επί του θέματος. Το ίδιο έπραξαν και οι Financial Times με την πλευρά των BYD, Geely και Tesla, και πάλι όμως δίχως ουσιαστικό αποτέλεσμα.

Εφόσον η συγκεκριμένη απόφαση επιβεβαιωθεί και επίσημα, θα βρει αντίθετη τόσο την γερμανική πλευρά (κυβέρνηση και αυτοκινητοβιομηχανίες) όσο και τον Όμιλο Stellantis, μιας και η εμπορική τους δραστηριότητα στην Κίνα είναι πλούσια. Mένει λοιπόν να δούμε ποια θα είναι η αντίδραση των δυτικών αυτοκινητοβιομηχανιών που έχουν εργοστάσια στην Κίνα. Ήδη η Volvo, εξετάζει την μεταφορά της κατασκευής των EX30 και EX90 στην Ευρώπη και συγκεριμένα στο Βέλγιο.

 

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube