Έρευνα: Η φωτογραφία ενός Jeep κάνει το προφίλ σας πιο ελκυστικό στις γυναίκες

Έρευνα: Η φωτογραφία ενός Jeep κάνει το προφίλ σας πιο ελκυστικό στις γυναίκες

Σύμφωνα με τη σελίδα γνωριμιών Zoosk, το αυτοκίνητο του υποψήφιου συντρόφου πολλές φορές κάνει τη διαφορά.

Μπορεί αυτό να ενοχλεί τους πιο παραδοσιακούς αλλά η αλήθεια είναι πως στην εποχή μας αρκετές γνωριμίες ζευγαριών γίνονται μέσα από ιστοσελίδες, εφαρμογές ή μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με αποτέλεσμα οι περισσότεροι άνθρωποι να ενδιαφέρονται πολύ για την εικόνα που παρουσιάζουν μέσα από το ψηφιακό τους προφίλ. Για αυτό το λόγο, η ιστοσελίδα askmen σε συνεργασία με την πλατφόρμα γνωριμιών Zoosk πραγματοποίησε μια έρευνα για το ποια μοντέλα αυτοκινήτων κάνουν τους άντρες αλλά και τις γυναίκες πιο ελκυστικούς, τουλάχιστον διαδικτυακά.

Για όσους δε γνωρίζουν πως λειτουργούν οι ηλεκτρονικές πλατφόρμες γνωριμιών (Tinder, Bumble, Zoosk κτλ), ο χρήστης έχει πρόσβαση σε φωτογραφίες αντρών ή γυναικών τις οποίες μπορεί να προσπερνά ή να δηλώνει πως του αρέσουν. Αν δύο χρήστες συμφωνήσουν πως αρέσει ο ένας στον άλλο, τότε αποκτούν τη δυνατότητα να συνομιλήσουν μέσω μηνυμάτων.

Όπως έδειξαν τα αποτελέσματα της έρευνας, έχοντας μια φωτογραφία ενός Jeep στο προφίλ του, ο χρήστης αυξάνει την πιθανότητα να λάβει μηνύματα ενδιαφέροντος κατά +243%! Στη σειρά των προτιμήσεων ακολουθούν τα μοντέλα της BMW που αυξάνουν την πιθανότητα μηνυμάτων κατά +165% αλλά και τα Toyota που δίνουν πλεονέκτημα +73%.

Από πλευράς κατηγοριών, ένα απλό βανάκι θα δώσει +61% ενώ πολύ κοντά είναι τα αποτελέσματα για τα sedan (+42%) και τα pick-up (+41%). Αντίθετα, παραπονεμένοι θα μείνουν όσοι επέλεξαν μοντέλο hatchback για την φωτογραφία τους αφού σύμφωνα με την έρευνα αυτό θα μειώσει κατά -15% τις πιθανότητες να λάβουν μηνύματα!

study

Οι "ειδικοί" διαπίστωσαν πως το να αναφέρει κάποιος απευθείας στη συζήτηση το μοντέλο που οδηγεί δεν έχει πάντα τα ίδια αποτελέσματα, όπως και αν το συμπεριλάβει στην περιγραφή του προφίλ του. Ενδεικτικά, στις περιπτώσεις που κάποιος αναφέρει πως έχει βανάκι τότε η πιθανότητα να λάβει μηνύματα μειώνεται κατά -72%.

Θετικά αποτελέσματα έχει η αναφορά των λέξεων BMW, Nissan, Land Rover, Subaru, Prius, Ford και Mercedes, αυξάνοντας τις πιθανότητές από +11% μέχρι +79%. Αντίθετα, η αναφορά των Honda, Chevrolet, Toyota, Ferrari, Tesla, Lexus, Dodge και Mazda όπως και των κατηγοριών βαν, pick-up, sedan και hatchback μόνο κακό μπορεί να κάνει στην απήχησή του ενδιαφερόμενου σύμφωνα πάντα με τα ευρήματα της συγκεκριμένης έρευνας.

Για να είμαστε δίκαιοι πάντως, ακόμα και πριν από την ψηφιακή εποχή, η επιλογή αυτοκινήτου συσχετιζόταν με την ανάγκη των αντρών να προσελκύσουν την προσοχή πιθανών συντρόφων. Τότε τα ανοιχτά διθέσια μοντέλα θεωρούνται από τους περισσότερους ως η καλύτερη επιλογή σε αυτό τον τομέα όμως οι καιροί αλλάζουν και από ότι φαίνεται από τη συγκεκριμένη έρευνα την θέση των Ferrari στις προτιμήσεις των γυναικών πήραν τα Jeep.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube