Εγκεφαλικό! Οι Walter Röhrl και Mark Webber οδηγούν τη νέα Porsche 911 GT2 RS και μένουν άφωνοι [video]

Εγκεφαλικό! Οι Walter Röhrl και Mark Webber οδηγούν τη νέα Porsche 911 GT2 RS και μένουν άφωνοι [video]

Προφανώς 700 ίπποι καθαρής «πορσικής» παράνοιας μπορούν να έχουν μια τέτοια επίδραση στον εγκέφαλό σου, ακόμα κι αν σε λένε Walter Röhrl ή Mark Webber.

Η Porsche δημοσιοποίησε ένα πολύ σύντομο αλλά ευφυέστατο video για τη νέα 911 GT2 RS που δείχνει τους δύο αυτούς εκπληκτικούς οδηγούς αγώνων σε WRC και F1 να μένουν κυριολεκτικά άφωνοι αφού οδήγησαν την GT2 RS στην πίστα.

Αν μη τι άλλο το video δείχνει με τον πιο εύγλωττο τρόπο πόσο ακραία και εκπληκτική οδηγικά συνάμα είναι η νέα πιο δυνατή έκδοση δρόμου της 911 που έχει γίνει ποτέ. Ας υπενθυμίσουμε λίγα στοιχεία για δικαιολογήσουμε την αμηχανία των δύο οδηγών:

Αυτό λοιπόν το πισωκίνητο κουπέ κινείται από ένα βελτιωμένο διτούρμπινο 3,6λιτρο flat six της τελευταίας 911 Turbo. Η ισχύς έχει ανέβει στους 700 ίππους, μια σημαντική αύξηση 330 παραπάνω ίππων από τη στάνταρ 911 Carrera και 80 παραπάνω από την προηγούμενη GT2 του 2010. Μαζί με τη ροπή των 76,5 kgm, 5,1 περισσότερα από την προηγούμενη, τα νούμερα αυτά είναι ικανά για να σπρώξουν τα 1.470 kg της 911 GT2 RS από στάση μέχρι τα 100 km/h σε 2,8”.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Βόλτα με Porsche 911 GT2 RS προπαραγωγής


Αλλά και η επίσημη τελική ταχύτητα των 340 km/h που ανακοινώνει το εργοστάσιο ισοφαρίζει εκείνη της επαναφορτιζόμενης υβριδικής 918 Spyder
Σε μια προσπάθεια να περιορίσει, αλλά και να κατανείμει καλύτερα το βάρος, το καπό, τα εμπρός φτερά, οι πλευρικοί καθρέφτες και πολλά από τα τελειώματα των αεραγωγών είναι ανθρακονημάτινα.

Μεταξύ των εξελίξεων στο πακέτο κινητήρα/κιβωτίου είναι τα μεγαλύτερα τούρμπο με εναλλάκτες νερού-νερού για να μειώνουν τη θερμοκρασία των καυσαερίων στις ψηλές στροφές για πιο αποδοτική καύση και επιπλέον ισχύ. Ακόμα, υπάρχει σύστημα εξάτμισης από τιτάνιο που είναι επτά κιλά ελαφρύτερο από τη στάνταρ εξάτμιση και ακολουθεί άλλη διαδρομή που όπως ισχυρίζεται η Porsche ενισχύει τον ήχο της. Το αυτοκίνητο πατάει σε μονομπούλονες ζάντες 20 ιντσών εμπρός, με λάστιχα 265/35 και μονομπούλονες 21 ιντσών πίσω, με λάστιχα 325/30.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ 
Η νέα Porsche 911 GT2 RS έπιασε 336 km/h στο Nürburgring
 
Η 911 GT2 RS χρησιμοποιεί μια αναθεωρημένη έκδοση του 7αριού διπλοσύμπλεκτου σασμάν PDK της Porsche (καταγωγής ZF) και ένα μηχανικό μπλοκέ διαφορικό. Η 911 GT2 RS διατηρεί το σύστημα τετραδιεύθυνσης από την 911 Turbo και οι κάρμπον κεραμικοί δίσκοι ανήκουν στο στάνταρ εξοπλισμό. Επιπλέον το σύστημα διαχείρισης της ευστάθειας ρυθμίστηκε ειδικά για την περίσταση, αποκτώντας και ρύθμιση «Sport» που όπως περιγράφεται από την Porsche είναι «προσαρμοσμένο έτσι ώστε να παρέχει τη βέλτιστη δυναμική συμπεριφορά στην οδήγηση».
 
 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube