Η Toyota GT86 σε έκδοση Targa στη SEMA
Το Scion FR-S, το αδερφάκι της Toyota GT86 για την αμερικανική αγορά, αποκτά οροφή τύπου targa για την έκθεση βελτιωμένων SEMA.
Η τριπλέτα των Toyota GT86, Subaru BRZ και Scion FR-S έχει δεχθεί ουκ ολίγες επεμβάσεις από βελτιωτές ανά την υφήλιο, επίσημους ή όχι, και τώρα η ίδια η Scion ετοίμασε μια έκδοση του FR-S με οροφή targa.
Δεν είναι η πρώτη φορά που η Scion ασχολείται με τη βελτίωση των μοντέλων της. Άλλωστε στην περσινή SEMA είχε παρουσιάσει όχι μία αλλά τέσσερις βελτιωμένες εκδόσεις του FR-S, με ισχύ έως 750 άλογα. Φέτος προτίμησε κάτι πιο ταπεινό αλλά εξίσου εντυπωσιακό. Σε συνεργασία με την εταιρία Cartel Customs έκοψε την οροφή ενός FR-S φτιάχνοντας μια έκδοση targa, την οποία ονόμασε T1.
Η αφαιρούμενη οροφή του Scion FR-S T1 αποθηκεύεται κάτω από το πίσω παρμπρίζ. Πίσω καθίσματα δεν υπάρχουν, αφού τη θέση τους έχουν πάρει δύο ευμεγέθη ντουλαπάκια. Τα καθίσματα και πολλά άλλα σημεία της καμπίνας είναι ντυμένα με ακριβό δέρμα. Παρότι ίσως δεν είναι εμφανές με την πρώτη ματιά το αυτοκίνητο φοράει ένα πλήρες bodykit με διαφορετικούς προφυλακτήρες, φουσκωμένα φτερά και φαρδύτερα μαρσπιέ.
Το Scion FR-S T1 στέκεται πιο κοντά στο έδαφος χάρη σε μια ανάρτηση της KW και πατάει σε ζάντες 19''. Και είναι αρκετά ισχυρότερο από ένα εργοστασιακό FR-S χάρη στο turbo kit της Greddy που ανεβάζει την ισχύ του στους 300 ίππους περίπου. Για το φρενάρισμα φροντίζει ένα σετ φρένων της Wilwood και για την ψυχαγωγία των επιβατών το ηχοσύστημα OEM Audio+ System 400+ που συνεργάζεται με μια πηγή Pioneer AVIC-8000NEX.
[Πηγή: Carscoops]