Η Citroën σταμάτησε τη C4
Αυλαία για τη C4, της οποίας η παραγωγή μόλις σταμάτησε στο εργοστάσιο της Mulhouse. Πραγματικό μικρό οικογενειακό θα ξαναδούμε από τη Citroën το 2021.
Μια Citroën έρχεται, μια άλλη φεύγει. Δύο ημέρες ύστερα από την παρουσίαση της ευρωπαϊκής έκδοσης του C5 Aircross, η Citroën σταμάτησε την παραγωγή της C4. Η γαλλική εταιρεία αναφέρθηκε με τυμπανοκρουσίες στο πρώτο και σαφώς ήταν πολύ πιο διακριτική με το δεύτερο!
Τα τελευταία κομμάτια της C4 βγήκαν από τη γραμμή παραγωγής του εργοστασίου της Mulhouse το περασμένο Σάββατο. Αν θέλετε λοιπόν μία, βιαστείτε να βρείτε ένα μοντέλο από το απόθεμα! Αυτή η απόφαση της διακοπής της παραγωγής συμβαδίζει με αυτή της DS 4 και DS4 Crossback, τεχνολογικό δίδυμο της C4.
Με το τέλος του ντουέτου C4/DS 4, η εγκατάσταση στη Mulhouse λειτουργεί πλέον με τη μία γραμμή παραγωγής μόνο, δηλαδή μια ενιαία όπου θα συνδυάζονται τρία μοντέλα: Το Peugeot 2008, το νέο Peugeot 508 και το DS 7 Crossback. Με μια επένδυση ύψους άνω των 300 εκατ. ευρώ, το Groupe PSA ήθελε να καταστήσει το εργοστάσιο στη Mulhouse ένα από τα πιο σύγχρονα του γκρουπ. Ο στόχος είναι να αυξηθεί η παραγωγή από 250.000 σε 400.000 αυτοκίνητα ετησίως έως το 2022.
Η θέση της C4 στην γκάμα της Citroën όμως θα μείνει προσωρινά άδεια. Η γαλλική εταιρεία ετοιμάζει ένα νέο μικρό οικογενειακό μοντέλο, αλλά θα είναι έτοιμο το 2021 και θα συναρμολογείται στην Ισπανία. Μέχρι τότε, ο κατασκευαστής θα ποντάρει πάνω στο C4 Cactus, το οποίο με το φρεσκάρισμά του ανέλαβε να μετατραπεί από crossover σε χάτσμπακ –χωρίς να αλλάξει τίποτα!
Ένα μοντέλο που, καθώς είναι πιο κοντά σε μέγεθος με τα σουπερμίνι, η αποστολή του να αντιπαρατεθεί με τα VW Golf, Opel Astra, αλλά και μέσα κι έξω από τη Γαλλία με το Peugeot 308, ακούγεται περίπλοκη. Μια τρύπα που προέκυψε εξ ανάγκης, καθώς η Citroën προτίμησε να δώσει προτεραιότητα στα crossover, με τo λανσάρισμα του C3 Aircross το 2017 και του C5 Aircross το 2018.