Citroën C4 ΜΥ2020: Κι αν επέστρεφε η έκδοση κουπέ;
Το 2004, Citroën C4 ποντάρισε στην αγορά με μια μπερλίνα κι ένα κουπέ. Το ’20, η απόγονός της φέρνει μια αύρα κουπέ SUV, με τον Ούγγρο σχεδιαστή X-Tomi να εμπλουτίζει ψηφιακά την γκάμα και με ένα 3πορτο μοντέλο.
Η Citroën C4 της πρώτης γενιάς με κωδικό Β5 έκανε εμπορική καριέρα από το 2004 μέχρι το 2010 σε πεντάπορτη χάτσμπακ, αλλά και σε μια πιο σπορ 3θυρη έκδοση κουπέ. Αυτή η τελευταία είναι μια σιλουέτα που δεν υπάρχει πια στην γκάμα της Citroën. Και όχι μόνο, καθώς αυτή η φόρμα αμαξώματος είναι είδος προς εξαφάνιση στη γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία.
Από αυτή ίσως την ανάγκη ή, καλύτερα, την έλλειψη, πρέπει να εμπνεύστηκε ο Ούγγρος σχεδιαστής X-Tomi. Έτσι, πάνω στη βάση της καινούργιας Citroën C4, που αναμένεται στις ευρωπαϊκές αντιπροσωπείες στο τέλος του 2020, φαντάστηκε μια κουπέ C4.
Η εικονική C4 Coupé του X-Tomi, λοιπόν, διατηρεί, στα χαμηλά τμήματά της όλο εκείνο το φτιασίδωμα ενός SUV. Κάτι που προφανώς και δεν μας είναι ξένο (όρα Rover Streetwise, Volvo S60 Cross Country και τελευταίως το Audi A1 citycarver), αλλά όχι και οικείο στην αισθητική του, αποτελώντας σε κάθε περίπτωση στοιχείο-πρωτοτυπία για τη νέα C4.
Από την άλλη, η C4 Coupé ξεχωρίζει στο πάνω μέρος, από ένα μεγάλο πίσω κρύσταλλο και πίσω φτερά που χαρακτηρίζονται από ένα ελαφρά ανερχόμενο νεύρο που ξεκινά πίσω από τα εμπρός φτερά και καταλήγει στα πίσω φώτα που δίνει δυναμισμό. Όπως αυτό που συναντάμε και στο νέο Nissan Juke. Ωστόσο, αυτό το νέο προφίλ δείχνει αρκετά ήπιο. Να θυμίσουμε, ότι η νέα Citroën C4 έχει ένα ελαφρύ σπάσιμο στη βασική γραμμή εκεί που ξεκινά το πλευρικό τρίτο κρύσταλλο.
Η C4 Coupé του X-Tomi, χωρίς να υιοθετεί τον αδρό σχεδιασμό του πλευρικού πίσω κρύσταλλου του πρωτότυπου Citroën C-Airdream του 2002, εμπνευσμένου από την εμβληματική SM, ισορροπεί ανάμεσα στην απόλυτα επίπεδη και στην έντονα κλιμακωτή σχεδίαση.