
Bugatti: Ο σημερινός W16 θα είναι ο τελευταίος του είδους…
Το «κτήνος» που κινεί την Chiron, δε θα έχει συνέχεια όπως το ξέρουμε σήμερα.

Οι διαστημικές επιδόσεις της Bugatti Chiron οφείλονται προφανώς στην κτηνώδη ισχύ του 8λιτρου W16 κινητήρα της, που με τη βοήθεια τεσσάρων τούρμπο φτάνει τους 1.500 PS.
Αυτή τη στιγμή είναι ο πιο ισχυρός κινητήρας αυτοκινήτου που κατασκευάζεται εργοστασιακά, όμως ο κλοιός γύρω του σφίγγει απειλητικά.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Έτσι φτιάχνεται η Bugatti Chiron
Με την επόμενη γενιά του μοντέλου να έχει ήδη ξεκινήσει να σχεδιάζεται, ο επικεφαλής της εταιρείας, Stefan Winkelman, μπορεί ήδη να επιβεβαιώσει επίσημα ότι δε τον διαδεχτεί κάποια αντίστοιχη μονάδα.
«Αργά ή γρήγορα, η νομοθεσία θα οδηγήσει όλους τους κατασκευαστές σε ριζικές αλλαγές στους κινητήρες. Οπότε δεν πρόκειται να υπάρξει νέος W16, αυτός είναι ο τελευταίος του είδους».
Φυσικά αυτό δε σημαίνει ότι η επόμενη γενιά του μοντέλου δε θα είναι ακόμα ισχυρότερη και γρηγορότερη, αλλά ότι η φιλοσοφία του κινητήρα της θα είναι διαφορετική. Προσαρμοσμένη δηλαδή στις απαιτήσεις εκπομπών ρύπων του αύριο.
[Πηγή: Autocar.co.uk]