Bugatti: Ο κινητήρας W16 θα ζήσει για ακόμη μια δεκαετία
Ο Stephan Winkelmann πιστεύει πως το θερμικό μοτέρ είναι ένα από τα στοιχεία που κάνουν τη Bugatti να ξεχωρίζει.
Ο θηριώδης κινητήρας W16 της Bugatti θα συνεχίσει να υπάρχει για μια ακόμη δεκαετία όπως αποκάλυψε στο Autocar, ο CEO της εταιρείας, Stephan Winkelmann.
Το μοτέρ με 16 κυλίνδρους, τέσσερα turbo και χωρητικότητα 8,0 λίτρων, αποδίδει έως και 1.600 PS στην ισχυρότερη του έκδοση, χαρίζοντας στην Bugatti Chiron Super Sport 300+ επιβεβαιωμένη τελική ταχύτητα 490,48 km/h. Παρά την τάση για downsizing που επικρατεί στην αυτοκινητοβιομηχανία, η Bugatti δεν φαίνεται να εγκαταλείπει τον εν λόγω κινητήρα που έκανε ντεμπούτο στη Veyron 16.4 (2005-2015) σηματοδοτώντας μια νέα εποχή για την εταιρεία.
«Κατά την άποψή μου, ο W16 έχει μια ευκαιρία για το μέλλον. Είναι μια μοναδική πρόταση στην αγορά, η αξία της οποίας δε μειώνεται.», δήλωσε ο Stephan Winkelmann. Ο CEO αναφέρει πως παρόλο του ότι υπάρχει μια μεγάλη γκάμα από κινητήρες στο Volkswagen Group που θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν, θεωρεί πως η αποστολή της Bugatti είναι πολύ διαφορετική από τις υπόλοιπες μάρκες του ομίλου. Πρόσθεσε επίσης ότι ο Herbert Diess, CEO του Volkswagen Group γνωρίζει την αξία ενός κινητήρα W16.
Σε μια εποχή που όλοι οι κατασκευαστές κινούνται προς τον εξηλεκτρισμό της γκάμας τους, ο Winkelmann αναφέρει πως αν ζήσει για μια ακόμη δεκαετία, το θερμικό μοτέρ θα είναι το τελευταίο στο είδος του, κάτι που το καθιστά συλλεκτικό: «Η αξία του κινητήρα εσωτερικής καύσης αυξάνεται. Οι άνθρωποι αγοράζουν Bugatti επειδή θέλουν να απολαμβάνουν τις απόλυτες επιδόσεις, όμως και γιατί αποτελεί μια επένδυση - και αυτό είναι επιβεβαιωμένο. Οι τιμές των EB110 έχουν εκτοξευτεί. Και οι Veyron ανεβαίνουν. Δεν χρειάζεται να είμαι μάγος για να προβλέψω πως κάτι παρόμοιο θα συμβεί και στην Chiron, οπότε δεσμεύομαι πως θα ακολουθήσουμε αυτή την κατεύθυνση για τα υπεραυτοκίνητα της επόμενης δεκαετίας».
Πηγή: Autocar