BMW: Μειώνει την γκάμα της και επενδύει στην ηλεκτροκίνηση

BMW: Μειώνει την γκάμα της και επενδύει στην ηλεκτροκίνηση

Στόχος της BMW είναι να επανέλθει γρήγορα στους οικονομικούς στόχους που είχαν τεθεί προ πανδημίας.

Η BMW θα προβεί σε εξορθολογισμό της γκάμας μοντέλων της με επερχόμενη μείωση των διαθέσιμων εκδόσεων κινητήρα και αμαξώματος, καθώς επικεντρώνεται στα ηλεκτρικά οχήματα για να επιστρέψει στην κερδοφορία. Αυτό σημαίνει πως η βαυαρική φίρμα θα καταργήσει εκδόσεις που έχουν μικρότερη απήχηση στο κοινό, ενώ παράλληλα θα αναζητήσει τρόπους για βελτίωση της παραγωγικότητας.

Οι μεγάλες επενδύσεις που έχει κάνει η βαυαρική φίρμα στην ηλεκτροκίνηση την αναγκάζουν να μειώσει τη γκάμα των συμβατικών μοντέλων της με κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου. Παρότι οι περισσότεροι κατασκευαστές επιλέγουν συμμαχίες για να μοιραστούν τα κόστη του εξηλεκτρισμού, η BMW πιστεύει πως μπορεί να τα καταφέρει μόνη της. Το 2020, οι πωλήσεις ηλεκτρικών BMW αυξήθηκαν κατά 31,8% σε σύγκριση με το 2019, ενώ για το 2021 στόχος είναι ο διπλασιασμός τους.

Βέβαια το υψηλό κόστος εξέλιξης των ηλεκτρικών οχημάτων και το μικρό μερίδιο που έχουν στην αγορά τα καθιστά λιγότερο κερδοφόρα όπως παραδέχτηκε ο Nicolas Peter. Για αυτό και οι επενδύσεις είναι ακόμα πιο σημαντικές, καθώς πρέπει να βρεθούν τρόποι να μειωθούν οι τιμές τους, ιδιαίτερα με τη μείωση του κόστους των μπαταριών.

BMW

Στόχος της BMW είναι να επιστρέψει στους οικονομικούς στόχους που είχε θέσει πριν από την πανδημία (περιθώριο κέρδους 8-10%), με τη σταδιακή ανάκαμψη της παγκόσμιας οικονομίας. Όπως δήλωσε ο Nicolas Peter, CFO της BMW, οι πωλήσεις σημείωσαν πτώση στην περίοδο της πανδημίας, όμως αν η επανεκκίνηση της αγοράς γίνει από τα μέσα Φεβρουαρίου τότε είναι πιθανό να καταφέρουν ένα καλό πρώτο τρίμηνο.

Ακόμα ένα στοιχείο που θα βοηθήσει στην αύξηση των κερδών είναι η αύξηση του μεριδίου της BMW στη συμμαχία BMW Briliance από 50% σε 75% μέχρι το 2022. Ήδη, οι πωλήσεις πολυτελών αυτοκινήτων στην Κίνα - τη μεγαλύτερη αγορά παγκοσμίως - έχουν σημειώσει αύξηση. Βέβαια το κοινό στην αγορά της Κίνας είναι απαιτητικό καθώς τα 2/3 των πελατών της BMW δηλώνουν πρόθυμοι να αλλάξουν εταιρεία αν προσφέρει καλύτερη εμπειρία χρήσης στο ψηφιακό κομμάτι, παροτρύνοντας τη βαυαρική φίρμα να ενισχύσει τη στόχευσή της και σε αυτό τον τομέα.

[Πηγή: Reuters]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube