BMW M Division: Θα παίξουμε σε διπλό ταμπλό!
Ο αρχιμηχανικός του BMW M Division, Dirk Hacker, δήλωσε ότι παρά την στροφή του τμήματος στην ηλεκτροκίνηση σύντομα, θα υπάρξει και νέα έκδοση θερμικού κινητήρα!
Οι βενζινοαίματοι αυτού του πλανήτη μπορούν να πάρουν μια βαθιά ανάσα ανακούφισης. Πολλά μοντέλα του BMW M Division, θα διατηρήσουν τα θερμικά μοτέρ κάτω από το καπό τους για κάμποσα ακόμα χρόνια. Έστω και με την απαραίτητη ηλεκτρική υποβοήθηση...
Ακόμα και το σπορ παρακλάδι την BMW, το τμήμα M Division των Βαυαρών, έχει ρίξει όλο του το βάρος στην ηλεκτροκίνηση. Στην παρούσα φάση, το αποτέλεσμα φαίνεται να το δικαιώνει απόλυτα από τη στιγμή που σε μια χρονιά ρεκόρ από πλευράς πωλήσεων, τη μερίδα του λέοντος σε αυτήν την επιτυχία έφερε η ηλεκτρική i4 M50.
Μάλιστα, ο ισχυρός άνδρας της BMW M, Frank van Meel, επιβεβαίωσε πρόσφατα με κάθε επισημότητα ότι άπαντες πλέον στην οικογένεια του τμήματος σκέφτονται και ενεργούν με γνώμονα τη νέα ηλεκτρική εποχή. Αποκάλυψε δε, ότι και η νέα M3 θα είναι ηλεκτρική υποστηρίζοντας ότι θα είναι και η καλύτερη από όλες τις προηγούμενες γενιές!
Ο Dirk Hacker ωστόσο (αρχιμηχανικός του τμήματος) έριξε λάδι στη φωτιά, αποκαλύπτοντας σε συνέντευξη του ότι έρχεται ένα νέο θερμικό μοτέρ για ορισμένα από τα μοντέλα της BMW M. Η δεύτερη γενιά Μ2 με τον κωδικό G87, είναι το τελευταίο μοντέλο του τμήματος που φέρει μια μηχανή εσωτερικής καύσης χωρίς καμία απολύτως ηλεκτρική υποβοήθηση.
Προφανώς, ο Dirk Hacker δεν εννοούσε ότι η BMW θα δώσει τα απαραίτητα –πολλά- κεφάλαια στο σπορ τμήμα της για να εξελίξει ένα νέο θερμικό κινητήρα από λευκή κόλλα χαρτί. Κάτι τέτοιο θα ήταν πρακτικά αδύνατο, ιδίως με τις νέες αυστηρότατες προδιαγραφές ρύπων Euro 7. Αυτό που εννοούσε ήταν ότι θα κρατήσουν τον κινητήρα που πιστεύουν ότι ταιριάζει περισσότερο στις ανάγκες τους και θα τον εξηλεκτρίσουν!
Επικρατέστερο μηχανικό σύνολο για να πάρει το «οκ» γι' αυτήν την εξέλιξη είναι το 6κύλινδρο σε σειρά των 3,0 lt της BMW M. Στην ισχυρότερη του έκδοση μάλιστα με τους 560 ίππους και τα 670 Nm ροπής.
Ο Dirk Hacker δεν αποκάλυψε εάν η νέα εξηλεκτρισμένη εκδοχή αυτού του κινητήρα θα περιλαμβάνει ήπια υβριδικά «συμπληρώματα» ή plug-in hybrid παραλλαγές, το σίγουρο είναι πάντως ότι σε συνολική απόδοση και οικονομία, θα είναι μακράν καλύτερος του ισχυρότερου V8 των 4.395 cm³ που διαθέτει αυτή τη στιγμή στη γκάμα της. Όπως και να 'χει δεν παύει να είναι μια ευχάριστη είδηση όχι μόνο για τους φανατικούς της φίρμας αλλά και για το σύνολο των petrolheads.