BMW M: Ακόμα περισσότερη δύναμη για τα μελλοντικά της μοντέλα
Ο υπεύθυνος της BMW M δεν θεωρεί πως υπάρχει ταβάνι στο θέμα της ισχύος.
Ο Markus Flasch, CEO της BMW M, δήλωσε στο αυστραλέζικο Whichcar πως δεν θα υπάρξει ανώτατο όριο για την ισχύ των μελλοντικών μοντέλων με το έμβλημα M, αφήνοντας αιχμές για ακόμα περισσότερη δύναμη.
Ο υπεύθυνος της BMW M αναφέρθηκε στο πόσο σημαντικό είναι το στήσιμο του αυτοκινήτου ώστε η δύναμη να είναι εύκολα διαχειρίσιμη: «Πριν από 10-15 χρόνια αν φανταζόσασταν ένα σεντάν με 625 PS μάλλον θα σας προκαλούσε φόβο. Σήμερα, μπορώ να δώσω μια BMW M5 με 625 PS στη μητέρα μου και να την οδηγήσει το χειμώνα χωρίς κανένα πρόβλημα. Όλα έχουν να κάνουν με το πώς ενσωματώνεις τη δύναμη σε ένα πακέτο που την κάνει προσβάσιμη σε όλους, και αυτό είναι που πετυχαίνει τόσο καλά η BMW M. Δεν θα υπάρξει ανώτατο όριο στην ισχύ των αυτοκινήτων μας.»
Η ναυαρχίδα της σημερινής γκάμας BMW M είναι η έκδοση Competition της M8 με twin-turbo V8 4,4 λίτρων που αποδίδει 625 PS και 750 Nm. Η επιτάχυνση 0-100 km/h απαιτεί 3,2” ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 305 km/h με την αφαίρεση του κόφτη.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Επίσημο: Nέα BMW M8 με 600 και 625 PS [video]
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Όλα όσα γνωρίζουμε για την επόμενη BMW M2 Coupé
Όπως παραδέχεται ο ίδιος ο Markus Flasch, το αγαπημένο του αυτοκίνητο είναι η BMW M2 CS, καθώς συνδυάζει χειροκίνητο κιβώτιο και τεχνολογία από την M4 σε μικρότερες διαστάσεις: «Για εμένα, αυτό θα είναι μάλλον το επόμενο εταιρικό αυτοκίνητο μετά από τις M8 και Χ6 Μ».
Ενδιαφέρον έχει και το γεγονός ότι το προσωπικό του αυτοκίνητο είναι μια BMW Z3 M Coupe, την οποία αγαπά λόγω της εκκεντρικής σχεδίασης και του ιδιαίτερου χαρακτήρα που γίνεται ολοένα και περισσότερο αισθητός όσο περνούν τα χρόνια.
Οι πωλήσεις των BMW M έχουν αυξηθεί κατά 207% μέσα στα τελευταία 5 χρόνια ως αποτέλεσμα της διευρυμένης γκάμας. Παρόλα αυτά, το μείγμα πωλήσεων και τα αυστηρά όρια για τις εκπομπές ρύπων δεν προβληματίζουν τον Markus Flasch. Όπως αναφέρει, τα μοντέλα τους είναι πολύ αποδοτικά, ενώ στην BMW έχουν την εμπειρία για να διατηρήσουν μια ισορροπία στη γκάμα. Στο "μέτωπο" του εξηλεκτρισμού, στόχος της BMW M είναι τα υβριδικά και ηλεκτρικά μοντέλα της να είναι καλύτερα από αυτά που αντικαθιστούν, χωρίς να θυσιάζουν μέρος του χαρακτήρα τους.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: BMW M4: Μάθετε τα πάντα για τη νέα γενιά
Κλείνοντας, ο CEO της BMW M επιβεβαίωσε πως η παραγωγή των νέων M3 και Μ4 θα ξεκινήσει στα τέλη του 2020, με την εμπορική τους πρεμιέρα να είναι προγραμματισμένη για το 2021.
[Πηγή: Whichcar.com.au]