Audi: Είπε όχι σε Volkswagen Golf R με πεντακύλινδρο 2.5 TFSI
Ο λόγος που η VW επέλεξε τον 2.0 TSI για το νέο Golf R ήταν η άρνηση της Audi Sport να δώσει τον 2.5 TFSI.
Από τη διαρροή που αναγγέλλει τις ιπποδυνάμεις ολόκληρης του γκάμας επιδόσεων του νέου Golf, γνωρίζουμε πως η κορυφαία τετρακίνητη έκδοση R θα χρησιμοποιεί τον υπερτροφοδοτούμενο 2.0 TSI (EA888) με αυξημένη ισχύ 330 PS η οποία το καθιστά αρκετά δυνατότερο από τα αντίστοιχα προσθιοκίνητα GTI, GTD και GTE. Όπως αποκαλύπτει όμως η σελίδα Autovisie, το αρχικό σχέδιο της γερμανικής εταιρείας ήταν το νέο Golf R να χρησιμοποιήσει τον πεντακύλινδρο 2.5 TFSI της Audi.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Volkswagen: Κανένα υβριδικό σύστημα στο νέο Golf R
Ο λόγος που το πλάνο δεν προχώρησε, έχει να κάνει με τη στάση υψηλόβαθμων στελεχών της Audi Sport που αρνήθηκαν να δώσουν το πολυβραβευμένο μοτέρ στην Volkswagen. Εκτός από το θέμα πρεστίζ - ένα πεντακύλινδρο Golf R με αυξημένη ισχύ πιθανότατα θα έκλεβε πωλήσεις από το Audi RS 3 Sportback - υπήρχαν και αντικειμενικοί λόγοι για τη στάση της Audi, καθώς η παραγωγή του μοτέρ δεν θα μπορούσε να καλύψει τις αυξημένες ανάγκες (σε αντίθεση με τα μοντέλα περιορισμένης παραγωγής της Donkervoort και ΚΤΜ που χρησιμοποιούν τον εν λόγω κινητήρα, το Golf R θα παραχθεί σε πολύ μεγαλύτερους αριθμούς).
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Επίσημο: Νέα VW Golf VIII GTI, GTD και GTE
Να θυμίσουμε πως ο 2.5 TFSI που βρίσκεται κάτω από το καπό των RS 3 Sportback, RS 3 Sedan, TT RS, RS Q3 και RS Q3 Sportback έχει σαρώσει τα βραβεία του κινητήρα της χρονιάς στην κατηγορία του.
[Πηγή: Autovisie]