Ανακαλύπτοντας τις συλλογές αυτοκίνητων στη Σιγκαπούρη
Παρά τις αστρονομικές τιμές αγοράς λόγω φορολογίας και ότι ο ιδιοκτήτης χρειάζεται να καταβάλει άπαξ «τέλη κυκλοφορίας» €88.000 για δέκα χρόνια ανά αυτοκίνητο, στη Σιγκαπούρη υπάρχουν μερικές από τις καλύτερες συλλογές αυτοκινήτων.
Δεν είναι πάντα εύκολο και οικονομικά υποφερτό να είσαι τη σήμερον ημέρα φανατικός της αυτοκίνησης και κάτοχος αυτοκινήτου. Παντού και πολύ περισσότερο στη Σιγκαπούρη.
Από τους πιο πεζούς λόγους, όπως το κόστος χρήσης, η κλοπή του καταλύτη και οι διάφορες απαγορεύσεις κυκλοφορίας, μέχρι το να σου χτυπήσει μια μέρα την πόρτα η πολιτεία και να σου πει ότι το θερμικό σου ΙΧ για να κυκλοφορήσει χρειάζεται να καταβάλεις αστρονομικά τέλη κυκλοφορίας στη βάση του «ο ρυπαίνων πληρώνει».
Αλλά, μείνετε ήσυχοι, θα μπορούσε να είναι και χειρότερα. Θα μπορούσατε να προσπαθήσετε να έχετε στην κατοχή σας ένα αυτοκίνητο στη Σιγκαπούρη
Είτε θέλεις να οδηγείς στη χώρα αυτή μια Toyota Corolla είτε μια Pagani Huayra, η δυνατότητά σου να οδηγείς ένα αυτοκίνητο εξαρτάται από το COE ή αλλιώς «πιστοποιητικό τίτλου». Το COE είναι ένας τρόπος της κυβέρνησης της Σιγκαπούρης να ελέγχει πόσα αυτοκίνητα υπάρχουν στον δρόμο. Για να οδηγήσει κάποιος ένα αυτοκίνητο στους δρόμους της Σιγκαπούρης χρειάζεται COE, του οποίου η ισχύς διαρκεί δέκα χρόνια.
Τα COE που παρέχονται κάθε χρόνο είναι πεπερασμένα και λίγα, με την κυβέρνηση να χρησιμοποιεί το σύστημα αυτό έτσι ώστε να αποθαρρύνει την απόκτηση αυτοκινήτου. Για την ώρα, το κόστος ενός COE κοστίζει σχεδόν 88.000 ευρώ που έρχονται να προστεθούν στην δυσανάλογα ψηλή τιμή των αυτοκινήτων στη Σιγκαπούρη, λόγω της φορολογίας.
Αλλά παρόλες τις δυσκολίες για απόκτηση αυτοκινήτου στη Σιγκαπούρη, ένας ικανός αριθμός ενθουσιωδών της αυτοκίνησης και πλούσιων ανθρώπων, συνεχίζουν να κρατάνε το πάθος τους ζωντανό.
Για να ανακαλύψουμε περισσότερα για την κουλτούρα της αυτοκίνησης, ο Larry Chen της Hagerty αποφάσισε να πάει στο επίκεντρο του θέματος για να βγάλει στην επιφάνεια μερικές από τις πιο εντυπωσιακές αλλά και ακριβές συλλογές αυτοκινήτων που έχουμε δει μέχρι σήμερα.
Ο πρώτος που θα ανοίξει τη πόρτα είναι ο Darren Ong, ένας φανατικός της JDM. Στο γκαράζ του βρίσκονται πέντε Mitsubishi Evolution σε εξαιρετική κατάσταση, ένα Honda Civic FD2 Type R για πίστα, μια Toyota AE86 φτιαγμένη με βάση την Toyota του Keiichi Tsuchiya, ένα Mazda RX-7 FD, ένα Nismo GT-R R35, ένα Nissan Skyline R32 και ένα Honda NSX.
Αφήνοντας στην άκρη την αξία των αυτοκίνητων -για την Ιστορία, ο Ong υπολογίζει πως ένα Evo μπορεί να κοστίζει γύρω στις 123.000 ευρώ- ο Σιγκαμπουριάνος φίλος μας για να ανανεώσει τα COE ολόκληρης της συλλογής της χρειάζεται πάνω από 930.000 ευρώ.
Αλλά η συλλογή του Ong είναι μόνο η κορυφή του παγόβουνου. Ο Cheng μας δείχνει στη συνέχεια τον Steven, ο οποίος πέρα από το γεγονός ότι έχει μερικά από τα πιο εξωτικά αυτοκίνητα στη χώρα, είναι παραπάνω από χαρούμενος να έρχεται σε επαφή με την τοπική κοινότητα -σε ό,τι αφορά τα αυτοκίνητα.
Μέσα στη συλλογή του συμπεριλαμβάνεται μια Pagani Huayra Roadster, που του κοστίζει 13.000.000 ευρώ. Αλλά ακόμα πιο μοναδικό φαίνεται να είναι ένα GT-R 50 από την ItalDesign, το οποίο πιστεύεται ότι είναι το μόνο σε όλη την Ασία και βαμμένο κατά παραγγελία στα χρώματα της στολής του... Ironman.