Mercedes-Benz G-Class φοράει τιμόνι F1 προς τιμή του Hamilton

Mercedes-Benz G-Class φοράει τιμόνι F1 προς τιμή του Hamilton

Με 1.063 ίππους και τιμόνι που θυμίζει μονοθέσιο, αυτή η Mercedes-Benz G-Class θέλει να τιμήσει τον Βρετανό πιλότο.

Ο γερμανικός βελτιωτικός οίκος HOF τιμά την αποχώρηση του Lewis Hamilton από τη Mercedes F1 με μία Mercedes-Benz G-Class που ταιριάζει στην ισχυρή προσωπικότητα του επτά φορές παγκόσμιου πρωταθλητή.

Διαθέτοντας 1.063 ίππους, εκτιμώμενο χρόνο 3,5για το σπριντ 0-100 km/h και τελική ταχύτητα 300 km/h, η HOF «Sir Class» μπορεί κάλλιστα να είναι η ταχύτερη Mercedes-Benz G-Class στον πλανήτη. Αλλά η γοητεία της δεν εξαντλείται στις επιδόσεις με το πόδι στο πάτωμα.

Ποιος θα σκεφτόταν να τιμήσει τον Lewis Hamilton με μια θηριώδη G-Class με 1.063 ίππους;

Mercedes-Benz G-Class

Αν κι η «Sir Class» δεν φτάνει στα επίπεδα χλιδής μιας Brabus, η καμπίνα της είναι πανέμορφη και συνάμα διακριτική. Οι πινελιές Tiffany Green σε διάφορα σημεία της καμπίνας, όπως την κονσόλα και τις εσωτερικές επενδύσεις των θυρών, αλλά και στο αμάξωμα και στις ζάντες, είναι ένα νεύμα στα χρώματα της Petronas.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ H Lego γιορτάζει τα 45 χρόνια της Mercedes-Benz G-Class

Κάνουν ευχάριστη αντίθεση με την εκπληκτική βαφή, με το ασημί να γίνεται ανθρακί και να «σβήνει» σε μαύρο καθώς προχωράς προς το πίσω μέρος. Μαζί με τους αεραγωγούς στο καπό από ανθρακονήματα και τις ζάντες των 23 ιντσών, να έχεις δεδομένο ότι δεν θα περνάς πουθενά απαρατήρητος.

Mercedes-Benz G-Class

Στο εσωτερικό, το κλου είναι το τιμόνι. Αφαιρέθηκε από το υπεραυτοκίνητο Mercedes-AMG One, αλλά δεν είναι το μοναδικό στοιχείο που τα δύο μοντέλα έχουν κοινό. Οι 1.063 ίπποι που αποδίδει ο βελτιωμένος V8 της G-Wagen είναι ακριβώς η ίδια ισχύς με το ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής στην Πράσινη Κόλαση. Αν και με 1.300 Nm, το γερμανικό off-roader έχει το πάνω χέρι όσον αφορά τη ροπή.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ H ηλεκτρική Mercedes-Benz G-Class συναντά τη γιαγιά της [video]

Και τι γίνεται όταν αρχίζουν οι στροφές; Ο HOF χαμήλωσε την Sir Class κατά 30 mm και της φόρεσε κεραμικά φρένα, μπας και τιθασευθεί η μνημειώδης ορμή που αναπτύσσεται στις ευθείες. Η τιμή του θηρίου δεν ανακοινώθηκε. Άλλωστε, δημιουργήθηκε για να διαφημίσει τις ικανότητες των Γερμανών βελτιωτών και να τους κάνει γνωστούς στο παγκόσμιο στερέωμα. Οι ίδιοι βέβαια προτιμούν να αποκαλούν το δημιούργημά τους ως έναν φόρο τιμής «στον μεγαλύτερο ιππότη της πίστας». 

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube