Bodykit για Toyota Prius, γιατί τα υβριδικά να μην είναι όμορφα;

Bodykit για Toyota Prius, γιατί τα υβριδικά να μην είναι όμορφα;

Το νέο Toyota Prius είναι το ταχύτερο και το πιο οδηγοκεντρικό όλων των εποχών. Τώρα μπορεί να γίνει ακόμα ομορφότερο.

Το καινούργιο Toyota Prius δεν μοιάζει στις προηγούμενες γενιές. Χωρίς να βάζει σε δεύτερη μοίρα την οικονομία, ζητά να ξεχάσουμε τα βαρετά μοντέλα, τόσο στην οδήγηση, όσο και στην εμφάνιση.

Τώρα, το υβριδικό μοντέλο μπορεί να γίνει ακόμα πιο ελκυστικό. Το bodykit που εξέλιξε και παρουσίασε η Tom’s Racing για το νέο Toyota Prius αναβαθμίζει την εξωτερική εικόνα ενός αμαξώματος που επαινέθηκε καθολικά ότι είναι το πιο όμορφο στην γκάμα του μοντέλου.

Αλλαγή εξάτμισης σε Toyota Prius; Αμέ! Ποιος είπε ότι τα υβριδικά δεν έχουν ψυχή;

Toyota Prius

Περιλαμβάνει ένα μπροστινό σπόιλερ, με πτερύγια στα άκρα. Επιτελούν κι αεροδυναμικό έργο, πέρα από την αγριάδα στην εμφάνιση. Αντίστοιχα, τα πλαϊνά μαρσπιέ ομορφαίνουν το αμάξωμα, αλλά και συμβάλλουν στη σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Θα έκανες ποτέ τροχόσπιτο το Toyota Prius;

Κάτι που κάνει κι ο πίσω διαχύτης, στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα. Υπολογίστε ¥299.000 (€1.764) για τα παραπάνω αν τα βάψετε μόνοι σας και ¥344.000 (€2.030) αν τα παραγγείλετε στο χρώμα που επιθυμείτε.

Toyota Prius

Αν θέλετε το πλήρες πακέτο, θα πρέπει να κλικάρετε και την επιλογή της εξάτμισης. Κοστίζει επιπλέον ¥265.000 (€1.560), με τον βελτιωτικό οίκο να μην αναφέρεται σε κέρδη στην εργοστασιακή απόδοση.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Toyota Prius Plug-in Hybrid, το πέμπτο στοιχείο

Μπορεί λοιπόν το βελτιωμένο σας υβριδικό να μη φτάνει τα 100 km/h σε λιγότερο από 6,8” που σημειώνει το εργοστασιακό μοντέλο. Αλλά η Tom’s Racing επιμένει ότι θα ακούγεται πολύ καλύτερα.

Toyota Prius

Σημείωνει ότι η νέα εξάτμιση έχει «πιο μπάσο ήχο» και δημιουργεί «πιο σπορ επίφαση στο πλήρωμα». Όπως και να έχει, το νέο μοντέλο αποδεικνύει στην πράξη αυτό που διατείνεται ο Akio Toyoda. Ότι η οικονομική διάσταση κι ο οικολογικός χαρακτήρας μπορούν να συνδυαστούν κάλλιστα με την απόλαυση στην οδήγηση και το σπορτίφ ταμπεραμέντο.

Θυμίζουμε ότι το καινούργιο Toyota Prius προσφέρεται στην ελληνική αγορά αποκλειστικά με επαναφορτιζόμενη διάταξη. Με δίλιτρο μοτέρ που αποδίδει 152 ίππους και σε συνεργασία με τον ηλεκτροκινητήρα, η συνολική ισχύς ανέρχεται στους 223 ίππους. Κοστίζοντας από €47.670 στην εισαγωγική έκδοση Style.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube