BMW E46 Compact μάς ταξιδεύει 100 χρόνια πίσω
BMW Σειρά 3 Compact μεταμφιέζεται σε προπολεμικό μοντέλο με εμφάνιση που μάλλον ξενίζει.
Μέχρις στιγμής γνωρίζαμε μόνο τη Mitsuoka για τις ρετρό μεταμορφώσεις των μοντέλων που καταπιανόταν. Όχι πάντα με τρόπο που να είναι αποδεκτός από όλους. Τώρα, γίνεται viral μια αντίστοιχη προσέγγιση στη BMW E46 Compact.
Αλιεύτηκε στην Ουκρανία κι από τη στιγμή που δεν υπάρχουν παρόμοιες μετατροπές στο διαδίκτυο, φαίνεται ότι η συγκεκριμένη BMW E46 Compact είναι μοναδική.
Θες μοντέρνη οδήγηση και κλασικό στιλ; Η συγκεκριμένη Compact σού κλείνει το μάτι
Μάλλον μια one-off δημιουργία παρά ένα κιτ που προσφέρεται από έναν συγκεκριμένο βελτιωτικό οίκο.
Ενώ μπορούμε να εκτιμήσουμε τον ενθουσιασμό του ιδιοκτήτη, το τελικό αποτέλεσμα φαίνεται να είναι τραβηγμένο. Μάλλον ικανοποιεί μόνο τα προσωπικά του γούστα και βέβαια την ανάγκη του για επιβεβαίωση: Είναι ασφαλές να πούμε ότι με μια τέτοια 3άρα δεν περνάς από πουθενά απαρατήρητος.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Mitsuoka Orochi: τίτλοι τέλους για το πιο άσχημο supercar του κόσμου
Η πιο σημαντική αλλαγή είναι η αφαίρεση της παραδοσιακής διπλής μάσκας της BMW, η οποία αντικαταστάθηκε από μια πολύ ψηλότερη μάσκα, με μπόλικο χρώμιο που φαίνεται να εμπνεύστηκε από μια Cadillac της δεκαετίας του '40.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Mitsuoka Buddy: Ένα RAV4 με εμφάνιση Chevrolet Tahoe
Tο εξόγκωμα στο καπό έρχεται από την ίδια εποχή, το αυτό κι η ενσωμάτωση μεταλλικών προφυλακτήρων. Τόσο στο μπροστινό, όσο και στο πίσω μέρος.
Είναι ενδιαφέρον ότι η πόρτα του πορτ-μπαγκάζ διαθέτει τώρα έναν εφεδρικό τροχό πλήρους μεγέθους τοποθετημένο πάνω της.
Πέρα από το ιδιαίτερο στιλ, να μια καλή ιδέα για όσους μετατρέπουν τα αυτοκίνητά τους ώστε να καίνε υγραέριο και πονοκεφαλιάζουν για το πού θα βάλουν τη ρεζέρβα. Αστειευόμαστε.
Δεν ξέρουμε τι δύναμη έχει η ρετρό κατασκευή, αλλά η BMW E46 Compact προσφερόταν με μια σειρά από κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Έχετε ξαναδεί ΒΜW 3-Series Compact με V12 κινητήρα;
Η βασική 316i ήταν εξοπλισμένη με έναν 4κύλινδρο κινητήρα 1,6 lt, που απέδιδε 116 PS, ενώ η κορυφαία 325ti διέθετε έναν 6κύλινδρο 2,5 lt με απόδοση 192 PS.
Για όσους την έχουν ξεχάσει, η δεύτερη γενιά της Σειράς 3 Compact παρουσιάστηκε το 2000. Δεν είχε την εμπορική επιτυχία που περίμενε η BMW, οπότε η παραγωγή της σταμάτησε το 2004. Τη διαδέχθηκε η Σειρά 1, η οποία εξακολουθεί να πωλείται και σήμερα.