Euro NCAP: Σούπερ Toyota CH-R και Nio EL6, 4/5 το Honda CR-V
Ανώτατη βαθμολογία για το Toyota CH-R και το Nio EL6, αλλά τέσσερα στα πέντε για το Honda CR-V, εκτός αν εξοπλιστεί με έξτρα εξοπλισμό.
Στις πιο πρόσφατες δοκιμές πρόσκρουσης του Euro NCAP, δοκιμάστηκαν τρία μοντέλα με τα δύο από αυτά να αριστεύουν. Πρόκειται για το Toyota CH-R και το κινεζικό Nio EL6, ενώ το νέο Honda CR-V πήρε τέσσερα αστέρια.
Το Toyota C-HR δεύτερης γενιάς έλαβε την ανώτατη βαθμολογία. Οι δοκιμαστές εντυπωσιάστηκαν ιδιαίτερα από το σύστημα αυτόνομης πέδησης, σημειώνοντας ότι κέρδισε κορυφαία βαθμολογία σε σχεδόν κάθε δοκιμασία. Στις δοκιμές πρόσκρουσης, έλαβε 85% στην προστασία επιβατών, 86% στων παιδιών, 86% στους πεζούς και 79% στα συστήματα υποβοήθησης οδηγού.
Πλέον είναι είδηση αν ένα νέο μοντέλο δεν προσφέρει κορυφαία ασφάλεια και τα Toyota CH-R και Nio EL6 έλαβαν πέντε αστέρια
Λιγότερο από ένα χρόνο μετά την έναρξη πώλησής του στην ευρωπαϊκή αγορά, το Nio EL6 τα πήγε ακόμα καλύτερα από το Toyota CH-R σε κάποιες δοκιμασίες. Όπως και τα μοντέλα ES8, ET7, ET5 και EL7, το crossover της κινεζικής μάρκας απέσπασε κι αυτό τη μέγιστη βαθμολογία.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Euro NCAP: Ανεπαρκή σε εξοπλισμό ασφαλείας πολλά επαγγελματικά βαν [videos]
Όπως και τα υπόλοιπα Nio, το EL6 προσφέρεται στον βασικό εξοπλισμό με διάφορα χαρακτηριστικά ασφαλείας, όπως κάμερα, ραντάρ, lidar κι ένα σύστημα αυτόνομης πέδησης έκτακτης ανάγκης που σύμφωνα με το Euro NCAP «απέδωσε εξαιρετικά καλά».
Στις δοκιμές πρόσκρουσης, η προστασία των ενηλίκων βαθμολογήθηκε με 93%, των παιδιών με 85%, των πεζών με 78% και των συστήματων υποβοήθησης οδηγού με 76%.
Το καινούργιο Honda CR-V 2.0 Hybrid είναι πιο μπερδεμένο. Στη βασική του έκδοση λαμβάνει τέσσερα αστέρια, τα οποία αυξάνονται σε πέντε όταν το ιαπωνικό SUV εφοδιάζεται με το προαιρετικό πακέτο Honda Sensing 360 που σημειώνει καλύτερες επιδόσεις στην αυτόνομη πέδηση.
Αναφορικά με τη δομή του αμαξώματος, το CR-V βαθμολογήθηκε με 85% στην προστασία των ενηλίκων, 86% των παιδιών και 76% των πεζών. Στα συστήματα υποβοήθησης οδηγού, η βαθμολογία είναι 67%, αλλά το Honda Sensing 360 την αναβαθμίζει σε 79%.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Honda CR-V e:HEV AWD, τετράγωνη λογική
«Είναι ικανοποιητικό να βλέπεις να εξελίσσονται προηγμένες λύσεις ανίχνευσης όπως το lidar, για να παρέχουν ολοένα καλύτερη αποφυγή σύγκρουσης. Ωστόσο χρειάζεται ακόμη μεγαλύτερη εστίαση στην ασφάλεια των άλλων χρηστών του δρόμου», δήλωσε ο Michiel van Ratingen, γενικός γραμματέας του Euro NCAP.