
Xiaomi, γιατί προσλαμβάνει στελέχη με προϋπηρεσία στην BMW;
Η ευρωπαϊκή απόβαση της Xiaomi δεν θα περιλαμβάνει μόνο πωλήσεις, αλλά και μοντέλα εξελιγμένα για τους Ευρωπαίους αγοραστές.

Επί του παρόντος, η Xiaomi πουλά τα ηλεκτρικά της αυτοκίνητα αποκλειστικά στην Κίνα, αλλά σχεδιάζει να επεκταθεί παγκοσμίως. Για να αποδειχθεί αντίστοιχα επιτυχημένη και στην Ευρώπη, στελεχώνει το ευρωπαϊκό της R&D.
Επί του παρόντος δεν είναι γνωστό πού θα βρίσκεται, ξέρουμε όμως ότι η Xiaomi έχει βαλθεί να στρατολογεί στελέχη με πλούσια προϋπηρεσία. Όπως τον Rudolf Dittrich, ο οποίος έχει εργαστεί στην BMW και σε δύο ομάδες της F1.
'Εχοντας εργαστεί επί 15 χρόνια στον Βαυαρό κατασκευαστή και έχοντας περάσει από τις ομάδες της Williams και της Sauber στη Formula 1, αναμένεται να αναλάβει επικεφαλής του ευρωπαϊκού κέντρου έρευνας και ανάπτυξης.
Αν η Xiaomi θέλει να καταστεί ελκυστική και στους Ευρωπαίους αγοραστές, πρέπει να προσλάβει ντόπια στελέχη
Στο πλευρό του θα βρίσκεται ο Dusan Sarac, επίσης μετά από αρκετά χρόνια στη BMW και τη Rolls-Royce. Μαζί τους θα συνταχθεί και ο Jannis Hellwig ως ανώτερος μηχανικός εξέλιξης, επίσης με βιογραφικό που περιλαμβάνει το Μόναχο.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Xiaomi SU7, 46 εβδομάδες λίστα αναμονής παρά το πρόβλημα
Οι φήμες αναφέρουν ότι ο κινεζικός τεχνολογικός γίγαντας αναζητά επίσης αρχισχεδιαστές και μηχανικούς εξέλιξης από την ευρωπαϊκή αγορά.
Δεν είναι όμως μόνο το ταλέντο που υφαρπάζει η Xiaomi από τους Γερμανούς. Σκοπεύει να πουλήσει 350.000 SU7 στην Κίνα φέτος και αν τα καταφέρει, θα ξεπεράσει τις συνδυασμένες EV πωλήσεις των Volkswagen, Audi, BMW, Mercedes-Benz και Porsche για το 2024.
Θυμίζουμε ότι πρόκειται για μια νεότευκτη εταιρεία, που βασίζεται προσώρας σε ένα μοντέλο. Το οποίο άρχισε να πωλείται μόλις τον περασμένο Απρίλιο. Το 2025 θα μπορούσε να είναι η χρονιά των Κινέζων, αφού το SU7 Ultra έχει προσδώσει ιδιαίτερο κύρος στη μάρκα.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ To αφεντικό της Xiaomi τρελάθηκε, το SU7 Ultra των 1.548 ίππων με €70.000!
Αλλά και καθώς καταφτάνει το YU7. Πρόκειται για ένα νέο ηλεκτρικό SUV, που στοχεύει να εκθρονίσει το Tesla Model Y. Και δεδομένης της παγκόσμιας ζήτησης για μοντέλα της κατηγορίας, δεν θα εκπλαγούμε αν ξεπεράσει σε όγκο πωλήσεων την μπερλίνα SU7.