Τα SUV σκοτώνουν τα σεντάν: Τέλος το Mazda6 στην Ιαπωνία
12 χρόνια μετά την παρουσίασή του, οι Ιάπωνες θα σταματήσουν τη διάθεση του Mazda6 στην τοπική αγορά από τον Απρίλιο.
Η Mazda ανακοίνωσε ότι η πώληση του Mazda6 στην ιαπωνική αγορά θα σταματήσει στα μέσα του Απριλίου. Αυτό σηματοδοτεί άλλο ένα κεφάλαιο στην ιστορία της σταδιακής εξαφάνισης του αγαπημένου σεντάν από τις μεγάλες αγορές, μετά τη διακοπή πώλησής του στη Βόρεια Αμερική το 2021 και πέρσι στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Πρόκειται για την τρίτη γενιά του δημοφιλούς Mazda6 που παρά την ακόμα φρέσκια σχεδίασή του, μετρά ήδη πάνω από μια δεκαετία πωλήσεων. Θυμίζουμε ότι έκανε το ντεμπούτο του το 2012.
Όταν όλος ο πλανήτης ψωνίζει SUV και crossover, οι πωλήσεις των σεντάν περιορίζονται
Το μεσαίο ιαπωνικό μοντέλο κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 2002 κι αγαπήθηκε στην πατρίδα μας για την ποιοτική του καμπίνα, τους αξιόπιστους κινητήρες και τη σπορτίβικη οδική συμπεριφορά.
Σύμφωνα με τον Kazuyoshi Todo, εκτελεστικό διευθυντή της Mazda που είναι υπεύθυνος για τις εγχώριες πωλήσεις, το σεντάν ενστερνιζόταν το DNA της μάρκας κι ήταν μια αποδείξη ότι κι οι οικογενειάρχες μπορούν να καρπωθούν την «zoom-zoom» προσέγγιση.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δεν χρειάζεται να βιαστούμε με τα ηλεκτρικά, λέει η Mazda
«Οι διάφορες γενιές Mazda6 αγαπήθηκαν από πολλούς οδηγούς. Στην Ιαπωνία πωλήθηκαν συνολικά 226.437 μονάδες», δήλωσε ο Todo.
«Η γκάμα των crossover μοντέλων CX θα αναλάβει τώρα τον ρόλο του και θα συνεχίσουμε να παρέχουμε στους πελάτες μας μια συναρπαστική εμπειρία οδήγησης που ευθυγραμμίζεται με τη σύγχρονη εποχή».
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ H Mazda διευκολύνει ακόμα περισσότερο την απόκτηση των SUV της
Κανείς δεν μπορεί να κατηγορήσει τη Mazda που επικεντρώνεται όλο και περισσότερο στην παραγωγή SUV και crossover. Τα ψηλότερα αμαξώματα έχουν κατακτήσει τις παγκόσμιες αγορές, κάτι που βολεύει και τους κατασκευαστές. Τους αποφέρουν περισσότερα κέρδη επειδή τα κοστολογούν ακριβότερα από τα χαμηλότερα μοντέλα, χωρίς σημαντικές διαφοροποιήσεις στο κόστος κατασκευής.
Το Mazda6 εμφανίζεται και στον διαμορφωτή της ελληνικής αντιπροσωπείας, με αρχική τιμή τα €36.790 για τη δίλιτρη χειροκίνητη έκδοση των 145 PS.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Μερακλής φτιάχνει κλασική Lancia με βάση το Mazda MX-5
Ενώ η Mazda δεν σκοπεύει να παρουσιάσει άμεσο αντικαταστάτη του, φήμες δείχνουν ότι εξελίσσει ένα σεντάν με κίνηση στους πίσω τροχούς, που θα βασίζεται στην πλατφόρμα που χρησιμοποιεί στα μεγάλα SUV της.