Ποια εταιρεία έχει το χαμηλότερο κόστος συντήρησης στη 10ετία;

Ποια εταιρεία έχει το χαμηλότερο κόστος συντήρησης στη 10ετία;

Ανάλογα με την εταιρεία, το κόστος συντήρησης μπορεί να πολλαπλασιαστεί έως και πέντε φορές.

κόστος συντήρησης

Πέρα από την τιμή αγοράς και το κόστος κίνησης, ένας αγοραστής ενδιαφέρεται και για το κόστος συντήρησης. Εφόσον βέβαια μιλάμε για ιδιωτική αγορά κι όχι για leasing, η έρευνα της Consumer Reports θα τον διαφωτίσει.

Ο αμερικανικός οργανισμός πραγματοποιεί διάφορες μελέτες, πολλές από τις οποίες δημοσιεύουμε και κρίνονται άκρως επίκαιρες. Μπορεί να πραγματοποιούνται στις ΗΠΑ, αλλά τα συμπεράσματά τους έχουν καθολική εφαρμογή. Τώρα, η πιο πρόσφατη εξετάζει το κόστος συντήρησης σε βάθος 10ετίας. Η προηγούμενη είχε ανακοινωθεί πριν από οκτώ μήνες, με την Tesla να βρίσκεται στην πρώτη θέση αναφορικά με τα έξοδα συντήρησης κι επισκευών από όλους τους κατασκευαστές.

Άντε και το αγόρασες. Τι βλάβες θα σου βγάλει σε 10 χρόνια; Και πόσο θα κοστίσουν;

κόστος συντήρησης

Η νέα έρευνα εξετάζει 29 εταιρείες κι αποκαλύπτει ότι ανάλογα με τη μάρκα που θα επιλέξεις, θα κληθείς να πληρώσεις έως και 5πλάσια χρηματικά ποσά. Χωρίζει μάλιστα την κατοχή σε 1-5 έτη, 6-10 και συνολικά, 1-10. Και στις τρεις κατηγορίες, το χαμηλότερο κόστος συντήρησης αφορά τα αυτοκίνητα του Elon Musk.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ηλεκτρικά, θερμικά ή υβριδικά, ποια είναι πιο αξιόπιστα;

Στη δεύτερη θέση ισοβαθμούν η Toyota με την Buick, με τη μία να είναι φθηνότερη την πρώτη 5ετία και την άλλη τη δεύτερη. Ακολουθούν η Lincoln, η Ford, η Chevrolet, η Hyundai, η Nissan, η Mazda κι η Honda. Απαρτίζοντας την πρώτη 10άδα. Τα πλήρη αποτελέσματα είναι δημοσιευμένα εδώ.

κόστος συντήρησης

Διαβάζοντας τη λίστα ανάποδα, η πιο δαπανηρή εταιρεία είναι η Land Rover. Δεύτερη ακριβότερη η Porsche, 3η η Mercedes-Benz, 4η η Audi και 5η η BMW. Αξίζει μάλιστα να σημειωθεί ότι η Land Rover είναι τόσο απαιτητική χρηματικά, που το συνολικό ποσό είναι μεγαλύτερο από το άθροισμα της Porsche με την Tesla.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Πήγε την Porsche 911 για επισκευή, της την κράτησαν 11 χρόνια

Είναι οξύμωρο ότι η νικήτρια Tesla είχε πατώσει σε προηγούμενη έκθεση της Consumer Reports σχετικά με την αξιοπιστία. Βέβαια, όπως είχαμε αναφέρει και σε εκείνο το άρθρο, δεν έχουν όλες οι βλάβες την ίδια βαρύτητα. Πόσο πιο ήπια μια δυσλειτουργία του infotainment σε σχέση με την υπερβολική κατανάλωση λαδιού του κινητήρα! Με την πρώτη να επιδιορθώνεται με μια over-the-air ενημέρωση, τη στιγμή που η δεύτερη απαιτεί πολύ περισσότερο κόπο και χρήμα.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube