Κάρτινγκ: Βάθρο στο BNL, άτυχος στο ROTAX MAX Euro Trophy ο Χατζηστεφανής

Κάρτινγκ: Βάθρο στο BNL, άτυχος στο ROTAX MAX Euro Trophy ο Χατζηστεφανής

Αν και δεν τρέχει συστηματικά, ο Χατζηστεφανής μπήκε κατευθείαν στο ρυθμό των ανταγωνιστικών διεθνών αγώνων ROTAX.

Στην περιστασιακή ερασιτεχνική εμπλοκή μας στους αγώνες καρτ με την ομάδα RAY Motorsport του Γιάννη Αντωνιάδη, επιτρέπεται να θεωρούμε team-mate τον Ευριπίδη Χατζηστεφανή. Έναν σπουδαίο Έλληνα καρτίστα, ο οποίος ακόμη και στα 45 του έχει την ταχύτητα και την φυσική κατάσταση να οδηγεί σε κορυφαίο ευρωπαϊκό επίπεδο.

Στις 19-22 Απριλίου ο Χατζηστεφανής συμμετείχε στον πρώτο γύρο του φετινού ROTAX MAX Euro Trophy στην πίστα του Genk στο Βέλγιο, στην Μέκκα του ευρωπαϊκού καρτ, με ένα εξαιρετικά ανταγωνιστικό grid. Γράφοντας γύρους που τον διατηρούσαν στις θέσεις 6-8 της γενικής σε όλα τα σκέλη ελεύθερων δοκιμαστικών της Πέμπτης και της Παρασκευής, ήταν επίσης με διαφορά ο ταχύτερος οδηγός στην κατηγορία DD2 Master, των άνω των 32 ετών οδηγών. Στο τελευταίο σκέλος ελεύθερων δοκιμαστικών του Σαββάτου, έκανε εντυπωσιακή εμφάνιση, με την 3η θέση της γενικής, μισό δευτερόλεπτο ταχύτερος από τον δεύτερο της κατηγορίας Master. Μετά από αυτό όμως άρχισαν οι ατυχίες.

Αν και ο χρόνος αυτός θα ήταν αρκετός για μια θέση στις πρώτες 5 του grid, μηχανικά προβλήματα δεν του επέτρεψαν να την επαναλάβει στις κατατακτήριες. Ξεκινώντας από πίσω τους κατατακτήριους προκριματικούς, είχε την ταχύτητα να κερδίσει θέσεις, αλλά τα μηχανικά προβλήματα εμφανίστηκαν και πάλι. Στον ημιτελικό της Κυριακής επέλεξε να αγωνιστεί με παλιά λάστιχα, κρατώντας το φρέσκο σετ για τον τελικό. Επιβίωσε μιας μάχης με πολλές εγκαταλείψεις, κερδίζοντας 5 θέσεις. Στον τελικό, κατάφερε να φτάσει ως την 3η θέση της κατηγορίας Master και είχε άλλο ένα βάθρο στο χέρι, μέχρι την τελευταία στροφή του τελευταίου γύρου. Όταν έπεσε θύμα ενός… αισιόδοξου, περίπου όπως ο Vettel με τον Verstappen στην Κίνα. Μια βδομάδα νωρίτερα ο Χατζηστεφανής είχε συμμετάσχει στο άκρως ανταγωνιστικό πρωτάθλημα Rotax Κάτω Χωρών (Βέλγιο, Ολλανδία, Λουξεμβούργο) και είχε πετύχει να πάρει μια θέση στο βάθρο.

Ο Χατζηστεφανής δεν είναι η πρώτη φορά που διακρίνεται σε διεθνή αγώνα. Πρόπερσι ανέβηκε στο βάθρο, στον 3ο αγώνα του πανευρωπαϊκού Rotax Max Challenge στην κατηγορία DD2 Master. Το 2006, στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Rotax Max Challenge, ήταν στο βάθρο της κατηγορίας Senior Master. Αλλά έχει διακριθεί και σε αγώνες αντοχής με αυτοκίνητα GT στην Ισπανία. Στη Ελλάδα έχει πάρει το πρωτάθλημα Rotax Max Challenge στην κατηγορία DD2 μεταξύ οδηγών όλων των ηλικιών, ενώ την τριετία 2006 – ’09 έπαιρνε τον αντίστοιχο τίτλο στην κατηγορία RMC Senior Master.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube