Jeep Recon, πραγματικό 4x4, με 600 ίππους και 600 km αυτονομίας
Το Jeep Recon αναμένεται το 2025 με 100% ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης, χωρίς να αποκλείεται κατόπιν και κάποια υβριδική έκδοση.
Είναι η πρώτη φορά που το νέο Jeep Recon 4x4 εθεάθη να δοκιμάζεται σε δημόσιους δρόμους πριν από την κυκλοφορία του το επόμενο έτος. Οι κατασκοπευτικές φωτογραφίες τραβήχτηκαν στο Michigan των Η.Π.Α.
Όλα τα πρωτότυπα Jeep Recon που εντοπίστηκαν στον δρόμο είναι ηλεκτρικά, αλλά δεν μπορούμε να αποκλείσουμε το ενδεχόμενο να ακολουθήσει κι υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης. Το συνηθίζει ο Όμιλος Stellantis, όπως με το Avenger και το 500e. Αλλά το επιβεβαίωσε κι ο CEO της αμερικανικής φίρμας, Antonio Filosa.
Με τιμή χαμηλότερη από το Wrangler, το Recon θα παντρέψει την ηλεκτροκίνηση με τον εκτός δρόμου χαρακτήρα
Όπως και με το Wrangler, το Jeep Recon θα προσφέρει σημαντικές δυνατότητες εκτός δρόμου και θα διαθέτει αφαιρούμενες πόρτες. Η κορυφαία έκδοση αναμένεται να έχει περί τους 600 ίππους και αυτονομία 600 km. Θα καταφτάσει στην αγορά κοντά χρονικά με το Wagoneer S, την πολυτελή ναυαρχίδα με πιο ασφάλτινο προσανατολισμό. Και τα δύο θα είναι ηλεκτρικά μοντέλα που θα βασίζονται στη νέα STLA Large πλατφόρμα του Ομίλου Stellantis.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Το Jeep Wagoneer S προκαλεί ανοιχτά το Tesla Model Y [video]
Αλλά ενώ το Wagoneer S δεν θα κυκλοφορήσει σε θερμική έκδοση, όλα τα ενδεχόμενα είναι ανοιχτά για το Recon. «Παραμένουμε πιστοί στη στρατηγική μας για πλήρη ηλεκτροκίνηση, αλλά το Recon θα κατασκευαστεί σε μια πλατφόρμα που είναι πολύ ευέλικτη». Ο Filosa συμπλήρωσε ότι θεωρεί απίθανη μια έκδοση 100% βενζίνης, υπονοώντας ότι αν υπάρξει θερμική έκδοση, τότε θα είναι υβριδική.
Ο Filosa επανέλαβε τη δέσμευση του Stellantis, ώστε τα ηλεκτρικά μοντέλα να αντιπροσωπεύουν το 100% των πωλήσεων στην Ευρώπη έως το 2030. Το 50% στις ΗΠΑ και το 20% στη Νότια Αμερική.
«Είμαστε πολύ ευέλικτοι στις πλατφόρμες μας κι ενώ πολλοί από τους ανταγωνιστές μας είναι ισχυροί μόνο σε μία ήπειρο, εμείς είμαστε ισχυροί παντού», είπε. Τονίζοντας ότι η Βραζιλία – η οποία επικεντρώνεται στα καύσιμα αιθανόλης – είναι η δεύτερη μεγαλύτερη αγορά της Jeep πίσω από τις ΗΠΑ.
«Για να διατηρήσουμε τα δυνατά μας σημεία σε αυτές τις περιοχές, πρέπει να επενδύσουμε σε άλλες τεχνολογίες εκτός από τις ηλεκτρικές. Κι εφόσον έχουμε αυτές τις επενδύσεις σε εξέλιξη, μπορούμε να τις υιοθετήσουμε αμέσως αν χρειαστεί».
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Jeep Wrangler Willys ’41 Special Edition, τιμή στους προγόνους
«Αλλά η στρατηγική μας είναι 100% ηλεκτρική στην Ευρώπη. Εάν οι πολιτικοί ηγέτες της Ευρώπης αποφασίσουν διαφορετικά, τότε θα χρειαστεί να προσαρμοστούμε και θα προσαρμοστούμε πολύ γρήγορα».