Ήξερες το Honda M-NV; Μπορείς να το αγοράσεις στη Σητεία
Το Honda M-NV, ένα παντελώς άγνωστο μοντέλο στην ελληνική αγορά, εμφανίστηκε στις ελληνικές αγγελίες.
Κοιτάς και ξανακοιτάς τον λογότυπο στην πίσω πόρτα και δεν σου λέει τίποτα. Honda M-NV, από πού ξεφύτρωσε αυτό; Δεν σε παρεξηγούμε που δεν το γνωρίζεις, δεν έχει εισαχθεί επίσημα στην Ελλάδα.
Πρόκειται για ένα μοντέλο που παρήχθηκε για την κινεζική αγορά, τη μεγαλύτερη του πλανήτη, σε συνεργασία με την εγχώρια Dongfeng. Βασίζεται στην προηγούμενη γενιά HR-V και διατίθεται αποκλειστικά με 100% ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης. Το Honda M-NV είναι ένα από τα πολλά μοντέλα που αποτελούν καρπό συνεργασίας με τοπικές εταιρείες. Όπως το Everus VE-1 και το X-NV, τα οποία επίσης δεν μας λένε τίποτα, γιατί δεν τα γνωρίζουμε στας Ευρώπας.
Κινεζικό ηλεκτρικό Honda πωλείται στην Κρήτη με πινακίδες Ουκρανίας. Μπλέκεις ή πας στα σίγουρα;
Πρόκειται για ένα μοντέλο που το λες είτε ξεχειλωμένο B-SUV είτε μαζεμένο C-SUV. Στην ουσία, στέκεται ανάμεσα στις δύο κατηγορίες με μήκος 4.324 mm, πλάτος 1.785 mm κι ύψος 1.637 mm. Σκέψου το σαν ένα ελάχιστα ψηλότερο Suzuki S-Cross.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Θες να περνάς στον δρόμο και να σε κοιτάνε όλοι; Το MPM Erelis είναι για σένα και πωλείται στην Κατερίνη
Ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 163 ίππους και 280 Nm, όλα στον μπροστινό άξονα. Με 61,3 προσβάσιμες kWh, ο αισιόδοξος κινεζικός κύκλος δοκιμών ανακοινώνει 480 km αυτονομίας. Εικάζουμε ότι σε WLTP, θα ήταν κάπου στα 420-430 km.
Ο ρυθμός φόρτισής του είναι αργός. Σε AC φορτιστή, δεν μπορεί να σηκώσει πάνω από 7 kW, ενώ σε DC περιορίζεται στα 60. Η εταιρεία ανακοινώνει ότι από το 30%, θα χρειαστεί μισή ώρα για να φτάσει στο 80%.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Αγγελία με Suzuki Vitara ενός έτους από το Κιλκίς γίνεται viral
Το παράδοξο είναι πως ένα Honda M-NV εμφανίστηκε στις αγγελίες του Car.gr. Πωλείται στη Σητεία στην Κρήτη, φοράει ουκρανικές πινακίδες και σε 2,5 χρόνια, έχει διανύσει 20.500 km. Καθώς δεν υπάρχει στις λίστες αναζήτησης του γνωστού ιστότοπου, έχει καταχωρηθεί ως Honda e.
Η Ρωσία έχει στενές σχέσεις με κινεζικές μάρκες, οπότε φαίνεται ότι ήταν διαθέσιμο στη Ρωσία και κατ' επέκταση, προπολεμικά και στην Ουκρανία. Τον Ιούνιο του 2022, που αναφέρεται ως ημερομηνία πρώτης κυκλοφορίας, οι εχθροπραξίες είχαν ξεκινήσει. Όπως και να 'χει, σημασία έχει ότι η προσφυγιά το έριξε στην Κρήτη και τώρα αναζητά νέο σπιτικό.