Η Tesla άρχισε να διαφημίζεται στο Facebook και στο Instagram
Κάποτε ιδεολογικά αντίθετος σε κάθε είδους διαφήμιση, τώρα ο Elon Musk αρχίζει την πληρωμένη προώθηση των μοντέλων της Tesla.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Tesla, Elon Musk, ήταν εξαρχής σθεναρά αντίθετος στην ιδέα της παραδοσιακής διαφήμισης. Η αντιδιαφημιστική του στάση έχει εξοικονομήσει δισεκατομμύρια δολάρια στην αμερικανική εταιρεία κι η ανάπτυξή της θεωρείται από πολλούς ως πρότυπο σωστής διαχείρισης.
Αντί να πληρώνει για διαφημίσεις, η Tesla βασίστηκε τόσα χρόνια στο θετικό feedback όσων αγόραζαν τα μοντέλα της. Αλλά και στον απόηχο των εμπρηστικών δηλώσεων που κάνει κατά καιρούς ο CEO της.
Μετά την απίστευτη επιτυχία των πωλήσεων του Model Y το 2023, τώρα η Tesla επενδύει και σε διαφημιστική καμπάνια
Ωστόσο, υπάρχουν ενδείξεις αλλαγής αυτής της προσέγγισης. Η εταιρεία επέστρεψε στο Facebook νωρίτερα αυτή την εβδομάδα έχοντας διαγράψει την επίσημη σελίδα της στην πλατφόρμα στο αποκορύφωμα του σκανδάλου Cambridge Analytica το 2018.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ο Elon Musk απειλεί να εγκαταλείψει την Tesla
Κι όχι μόνο αυτό, αλλά έχει αρχίσει να προβάλλει πληρωμένες διαφημίσεις στον ιστότοπο κοινωνικής δικτύωσης. Φαίνεται ότι τόσο ο Musk, όσο κι η Tesla, θεωρούν πλέον ότι πρέπει να αρχίσουν να επενδύουν στη διαφήμιση εάν θέλουν να συνεχίσουν να αυξάνουν τις πωλήσεις τους.
BREAKING: Tesla has officially started paid advertisements on Instagram for the first time.
Instagram has over 2 billion monthly active users, or ~25% of the global population. pic.twitter.com/j0z1oCfqNP— Sawyer Merritt (@SawyerMerritt) March 26, 2024
Τα τελευταία χρόνια, οι κατασκευαστές ηλεκτρικών οχημάτων βασίστηκαν στους early adopters, δηλαδή αυτούς που σπεύδουν να υιοθετήσουν νέες τεχνολογίες και τάσεις.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ To Tesla Model Y πρώτο σε πωλήσεις παγκοσμίως για το 2023
Τώρα, οι περισσότεροι από αυτούς έχουν ήδη αποκτήσει ηλεκτρικά αυτοκίνητα, οπότε η Tesla κι οι ανταγωνιστές της πρέπει να πείσουν τον υπόλοιπο πληθυσμό ότι η αγορά ενός EV είναι μια έξυπνη κίνηση. Οι υπόλοιποι το κάνουν εδώ και καιρό, αλλά τώρα ήρθε η ώρα και της start-up από το Τέξας.
Εκτός από το Facebook, η Tesla άρχισε να διαφημίζεται και στο Instagram, ενώ προβάλλονται επίσης διαφημίσεις στο TikTok και στο YouTube. Πριν δύο εβδομάδες, η αμερικανική EV εταιρεία βρήκε έναν ευφάνταστο τρόπο να διαφημίσει το Model Y, τονίζοντας το γεγονός ότι κατασκευάζεται στις ΗΠΑ.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Tesla Cybertruck περιφέρει το Model Y σε γυάλινη προθήκη
Επέλεξε το εντυπωσιακό Cybertruck για να περιφέρει το Model Y σε πολυσύχναστους δρόμους μέσα σε γυάλινη βιτρίνα, τονίζοντας μάλιστα την αμερικανική του κατασκευή. Κάτι που μετράει πολύ στους Αμερικανούς αγοραστές.