
Η πρώτη ηλεκτρική Lamborghini θα έχει έως 2.000 ίππους
Ξέραμε ότι η πρώτη απόπειρα της Lamborghini στην πλήρη ηλεκτροκίνηση θα είναι πανίσχυρη, αλλά δεν περιμέναμε τέτοιο νούμερο.

Η πρώτη ηλεκτρική Lamborghini παρουσιάστηκε ως πρωτότυπο στα μέσα του 2023 κι αρχικά επρόκειτο να βγει στην παραγωγή το 2028. Μπορεί το χρονοδιάγραμμά της να έχει μεταφερθεί στα τέλη του 2029, αλλά η Sant'Agata συνεχίζει την εξέλιξή της.
Με το αφεντικό του Ομίλου Volkswagen, Oliver Blume, να δηλώνει ότι θα αποδίδει έως και 2.000 ίππους. Θα βασίζεται στη Lamborghini Lanzador 2+2 GT και θα στηρίζεται στην πιο προηγμένη πλατφόρμα του Ομίλου. Η οποία θα βρίσκεται στα ύφαλα των κορυφαίων μοντέλων των Audi, Bentley και Porsche και θα ενσωματώνει 980-βολτη ηλεκτρική αρχιτεκτονική.
Θα είναι πραγματική Lamborghini, με γκάζια που δεν προσφέρει κανένα άλλο μοντέλο της φίρμας
Ο διευθύνων σύμβουλος της Lamborghini, Stephan Winkelmann, είχε προηγουμένως σχολιάσει ότι το πρώτο EV της εταιρείας θα προσφέρει «τουλάχιστον ένα μεγαβάτ ισχύος», που αντιστοιχεί σε 1.360 ίππους. Νούμερο που πλέον φαντάζει μετριοπαθές μπροστά στη νέα ανακοίνωση.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Shakira, του χάρισε Lamborghini Urus, σιγά μην την κρατούσε
Πέρα από τις δύο χιλιάδες αλόγατα, η πλατφόρμα θα προσφέρει στρατηγικό πλεονέκτημα αναφορικά με την αυτονομία. Τη στιγμή που τα περισσότερα EV χρησιμοποιούν 400-βολτη φόρτιση και κάποια 800-βολτη, το σύστημα της Lamborghini θα επιτρέπει ταχύτερη φόρτιση, μεγαλύτερη παροχή ισχύος και αυξημένη αυτονομία.
Αλλά δεν γυρίζουν όλα γύρω από τα ξερά νούμερα. Οι Ιταλοί τεχνικοί δίνουν μεγάλη σημασία στην αίσθηση και τη συναισθηματική εμπλοκή του οδηγού. Όποιο καύσιμο και αν καταναλώνει, θα πρέπει να μιλάει στην ψυχή αυτού που βρίσκεται πίσω από το τιμόνι. Ο Blume επιβεβαίωσε ότι το EV θα συναρμολογείται στα κεντρικά της Lamborghini στην Sant'Agata, αλλά δεν σχολίασε πού θα παράγονται οι μπαταρίες.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η Lamborghini φοράει ηλεκτροκινητήρες της Mercedes-Benz
Δεν είναι δεδομένο ότι οι υπόλοιπες μάρκες πολυτελείας του Ομίλου παραμένουν αντίστοιχα προσηλωμένες στην ηλεκτροκίνηση. Η Aston Martin και η Bentley προβάλλουν συνεχείς δικαιολογίες και καθυστερήσεις για το πρώτο τους ηλεκτρικό. Οι Ιταλοί επέλεξαν μια διαφορετική οδό: Να προσφέρουν μια αυστηρά εξηλεκτρισμένη γκάμα, που θα περιλαμβάνει το ηλεκτρικό μοντέλο, πλαισιωμένο από πολλά υβριδικά. Με την έμφαση να δίνεται -προφανώς- στις επιδόσεις κι όχι στην οικονομία.