Η Porsche 911 της Lanzante φοράει μοτέρ από F1 με 630+ ίππους
Η εξωτική Porsche 911 θα στροφάρει πάνω από τις 10.000 rpm, ενώ το βάρος μόλις που θα ξεπερνά τα 900 kg.
Η Lanzante ανακοίνωσε ότι θα αποκαλύψει μια αναβαθμισμένη έκδοση της Porsche 911 με κινητήρα Formula 1 που κατασκευάζει. Θα την ονομάσει Tag Championship κι η επίσημη παρουσίασή της θα γίνει στο φετινό Φεστιβάλ Ταχύτητας του Goodwood.
Βασισμένη στην Porsche 911 Turbo της γενιάς 930, αντικαθιστά τον εργοστασιακό επίπεδο 6κύλινδρο με το V6 μοτέρ των 90° που εξέλιξε η TAG-Porsche και χάρισε τρία πρωταθλήματα στη McLaren μεταξύ του 1984 και του 1986.
Το απόλυτο restomod: Σπανιότητα, μηχανολογική αρτιότητα κι ένα μοτέρ από F1 συνθέτουν την Porsche 911 των ονείρων μας
Απέδιδε πάνω από 650 ίππους, ενώ κατά τη διάρκεια του γύρου κατάταξης μπορούσε να ξεπεράσει τους 800. Τώρα, η Cosworth έβαλε την τεχνογνωσία της ώστε να συνδυάζει την καταλληλότητα για χρήση δρόμου με την υψηλή ιπποδύναμη.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Κι όμως, κάποτε κυκλοφορούσε μια 4πορτη Porsche 911 [video]
Έτσι, ενώ στις προηγούμενες εκδόσεις της Lanzante απέδιδε περί τους 510 ίππους, εδώ αποδίδει πάνω από 630 κι ανεβάζει στροφές έως τις 10.250 rpm. Φοράει 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο από τη μεταγενέστερη 993 911, με πιο μακρύ γρανάζωμα ώστε να πιάνει τελική ταχύτητα 320+ km/h.
Εκτός από τον εξωτικό κινητήρα, η Tag Championship 911 θα φέρει και πάνελ αμαξώματος με ανθρακονήματα «αλά F1». Σε αντίθεση με τις προηγούμενες «δρομίσιες» Porsche 911 της βρετανικής εταιρείας που έχει έδρα το Petersfield, μην περιμένετε καθημερινές πολυτέλειες.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η TechArt χαρίζει στην Porsche 911 Turbo S επιδόσεις Veyron
Το εσωτερικό της έχει απογυμνωθεί από σχεδόν όλα τα στοιχεία εξοπλισμού, συμπεριλαμβανομένων των ηλεκτρικών καθρεπτών και των παραθύρων, ενώ έχει τοποθετηθεί roll-cage για ενίσχυση της ακαμψίας και της παθητικής ασφάλειας. Τα μπάκετ καθίσματα της Recaro και το τιμόνι της Personal – παρόμοιο με αυτό που χρησιμοποιείται στο στενό κόκπιτ του μονοθεσίου McLaren MP4/2 – είναι ό,τι χρειάζεται ο ευτυχής οδηγός.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Porsche 911 με βάρος σχεδόν 3 τόνους!
Αποτέλεσμα όλων των παραπάνω αλλαγών είναι η σημαντική εξοικονόμηση βάρους, με την Tag Championship να ζυγίζει μόλις 920 kg, χωρίς όμως να συνυπολογίζουμε τα απαραίτητα υγρά.
Οι 18άρες ζάντες της Dymag μιμούνται σχεδιαστικά αυτές που φορούσε η MP4/2. Είναι επενδυμένες με Michelin Pilot Sport 4 με πλάτος 235 mm μπροστά και 275 mm πίσω.
Θα κατασκευαστούν μόλις τρεις Tag Championship 911, για να τιμήσουν τους τρεις τίτλους της MP4/2. Ο χρωματικός συνδυασμός της πρώτης θα παραπέμπει στο κράνος που φορούσε ο Alain Prost το 1985.