Η Pagani είναι ακόμα ανοιχτή σε ένα ηλεκτρικό υπεραυτοκίνητο

Η Pagani είναι ακόμα ανοιχτή σε ένα ηλεκτρικό υπεραυτοκίνητο

Έχοντας τις αμφιβολίες της για το βάρος των μπαταριών και την ταχύτητα φόρτισης, η Pagani δεν έχει απορρίψει την ηλεκτροκίνηση.

Pagani

Πάνε περίπου οκτώ μήνες από τότε που ο Horacio Pagani δήλωνε ευθαρσώς ότι η ηλεκτροκίνηση δεν βρίσκεται στα άμεσα πλάνα της ιταλικής εταιρείας. Τώρα, ο γιος του υποστηρίζει ότι η μάρκα συνεχίζει να εργάζεται πάνω σε ένα EV μοντέλο, παρά το γεγονός ότι για κάποιο διάστημα είχε σταματήσει την εξέλιξή του.

Η ιδέα ενός ηλεκτρικού υπεραυτοκινήτου προέκυψε για πρώτη φορά το 2018. Φαίνεται ότι μπήκε για λίγο στον πάγο, αλλά πλέον έχει επανέλθει. Βέβαια, τα προβλήματα που επισήμανε στην περσινή συνέντευξη ο Horacio Pagani συνεχίζουν να υφίστανται: Το βάρος των μπαταριών κι η ταχύτητα φόρτισης. Ωστόσο, στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Ταχύτητας του Goodwood, ο Christopher Pagani υποστήριξε ότι οι Ιταλοί εξακολουθούν να ενδιαφέρονται για ένα EV.

Αν κι εμφανίζεται διστακτική, η Pagani συνεχίζει να γυροφέρνει την ηλεκτροκίνηση

Pagani

«Μας αρέσει να δουλεύουμε πάνω στην ηλεκτροκίνηση, επομένως δεν είναι κάτι που αποκλείουμε», αποκάλυψε ο νεαρός Pagani. Πρόσθεσε όμως ότι μετά από συναντήσεις με το δίκτυο αντιπροσώπων της σε όλο τον κόσμο, η ιταλική μάρκα κατέληξε στο ότι «δεν υπήρχε ενδιαφέρον για ένα πλήρως ηλεκτρικό υπεραυτοκίνητο Pagani».

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ «Έχουμε ένα Tesla αλλά το χρησιμοποιούμε μόνο για διαδρομές στη γειτονιά μας», δήλωσε ο Horacio Pagani

Ενώ η μάρκα πέρασε κάμποσα χρόνια ασχολούμενη με την προοπτική ενός EV μοντέλου, δεν έφτασε ποτέ στο σημείο να κατασκευάσει ένα πρωτότυπο πλήρους κλίμακας, αλλά το ανέπτυξε μόνο εικονικά.

Pagani

Το βάρος των μπαταριών συνεχίζει να αποτελεί τροχοπέδη καθώς, σύμφωνα με τον Christopher, τα μοντέλα της Pagani δεν εστιάζουν στην «ιπποδύναμη» ή στην «τελική ταχύτητα», αλλά περισσότερο στα «δυναμικά χαρακτηριστικά».

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Γιατί ο Mate Rimac «μετανιώνει» για το ηλεκτρικό του hypercar;

«Πάντα προσπαθούσαμε να είμαστε καινοτόμοι. Η Zonda ήταν ένα αυτοκίνητο με πολλές καινοτομίες στη χρήση συνθετικών υλικών. Η Huayra ήταν το πρώτο υπεραυτοκίνητο με δύο τούρμπο, οπότε συνεργαστήκαμε ξανά με την AMG για να εξελίξουμε κάτι που δεν υπήρχε. Κι η Utopia μάς έδωσε την ευκαιρία να επιστρέψουμε στο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων».

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube