Η Audi επέλεξε τη Sauber για την είσοδό της στη Formula 1

Η Audi επέλεξε τη Sauber για την είσοδό της στη Formula 1

Η ελβετική ομάδα της Formula 1 θα γίνει η εργοστασιακή ομάδα της Audi από το 2026 και μετά.

Το επόμενο σημαντικό ορόσημο στο δρόμο της Audi προς την Formula 1 ολοκληρώθηκε, με τη γερμανική εταιρεία να επιλέγει τη Sauber ως στρατηγικό εταίρο για τη συμμετοχή της στο κορυφαίο πρωτάθλημα του μηχανοκίνητου αθλητισμού. 

Η Audi θα αποκτήσει μερίδιο στον όμιλο Sauber, με τη συνεργασία να προβλέπει ότι η παραδοσιακή ελβετική ομάδα θα αγωνίζεται ως η εργοστασιακή ομάδα της Audi από το 2026 και μετά, χρησιμοποιώντας τη μονάδα ισχύος που αναπτύχθηκε από την Audi για τον κορυφαίο θεσμό του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Μετά την ανακοίνωση της εισόδου της στη Formula 1 στα τέλη Αυγούστου, η επιβεβαίωση της Audi για τον στρατηγικό της συνεργάτη σηματοδοτεί το επόμενο ορόσημο στην είσοδο της εταιρείας στην Formula 1. Με περίπου 30 χρόνια αγωνιστικής εμπειρίας, η Sauber είναι μια από τις πιο γνωστές και παραδοσιακές ομάδες του πρωταθλήαμτος. 

Η μονάδα ισχύος θα αναπτυχθεί στο Motorsport Competence Center της Audi στο Neuburg an der Donau, ενώ η Sauber θα αναπτύξει και θα κατασκευάσει το μονοθέσιο στις εγκαταστάσεις της στο Hinwil της Ελβετίας. Η Sauber θα είναι επίσης υπεύθυνη για τον σχεδιασμό και την εκτέλεση των λειτουργιών του αγώνα.

«Είμαστε χαρούμενοι που αποκτήσαμε έναν τόσο έμπειρο και ικανό συνεργάτη για το φιλόδοξο έργο μας στη Formula 1», δήλωσε ο Oliver Hoffmann, Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου για την Τεχνική Ανάπτυξη της AUDI AG. «Γνωρίζουμε ήδη τον Όμιλο Sauber με τις υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις του και την έμπειρη ομάδα από προηγούμενες συνεργασίες του και είμαστε πεπεισμένοι ότι μαζί θα σχηματίσουμε μια ισχυρή ομάδα». 

Για παράδειγμα, η Audi Sport έχει ήδη χρησιμοποιήσει τακτικά την αεροδυναμική σήραγγα υψηλής τεχνολογίας του ομίλου Sauber στο Hinwil, λίγο λιγότερο από τέσσερις ώρες με το αυτοκίνητο, κατά τη διάρκεια της επιτυχημένης εποχής του Le Mans και κατά την ανάπτυξη του αγωνιστικού μοντέλου Class 1 για το DTM.

Audi Formula 1

«Η Audi είναι ο καλύτερος συνεργάτης για τον όμιλο Sauber», δήλωσε με τη σειρά του Finn Rausing, Πρόεδρος της Sauber Holding. «Είναι σαφές ότι και οι δύο εταιρείες μοιράζονται τις ίδιες αξίες και όραμα. Ανυπομονούμε να επιτύχουμε τους κοινούς μας στόχους με μια ισχυρή και επιτυχημένη συνεργασία».

Η ανάπτυξη της μονάδας ισχύος, η οποία αποτελείται από έναν ηλεκτροκινητήρα, μπαταρία, συστήματα ελέγχου και κινητήρα εσωτερικής καύσης, βρίσκεται ήδη σε πλήρη εξέλιξη στις εγκαταστάσεις της ειδικά για αυτό το σκοπό Audi Formula Racing GmbH στο Neuburg an der Donau.

Περισσότεροι από 120 εργαζόμενοι εργάζονται ήδη στο πρότζεκτ. «Η Sauber είναι ένας κορυφαίος συνεργάτης για τη χρήση της μονάδας ισχύος Audi», τόνισε ο Adam Baker, Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας. «Ανυπομονούμε να συνεργαστούμε με μια έμπειρη ομάδα που έχει βοηθήσει στη διαμόρφωση της ιστορίας της Formula 1 σε διάφορες φάσεις της πορείας της. Μαζί, θέλουμε να γράψουμε το επόμενο κεφάλαιο ξεκινώντας το 2026».

Επέκταση των εγκαταστάσεων του Neuburg
Το χρονοδιάγραμμα μέχρι τον πρώτο αγώνα με τη συμμετοχή της Audi τη σεζόν 2026 είναι φιλόδοξο: Η επέκταση των εγκαταστάσεων του Neuburg από άποψη προσωπικού, κτιρίων και τεχνικής υποδομής θα πρέπει να είναι σε μεγάλο βαθμό έτοιμο το 2023. Οι πρώτες δοκιμές με τη μονάδα ισχύος που αναπτύχθηκε για τους κανονισμούς του 2026 σε ένα αυτοκίνητο δοκιμής της Formula 1 έχουν προγραμματιστεί για το 2025.

Η Formula 1 κάνει ένα μεγάλο βήμα προς τη βιωσιμότητα με τους νέους κανονισμούς που θα τεθούν σε ισχύ από το 2026. Αυτό ήταν μια σημαντική προϋπόθεση για να αποφασίσει η Audi να συμμετάσχει στο πρωτάθλημα. 

Οι μονάδες ισχύος θα είναι πιο αποδοτικές από ότι είναι σήμερα, καθώς το ποσοστό της ηλεκτρικής ενέργειας θα αυξηθεί σημαντικά. Το ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης θα έχει τότε σχεδόν ίδια ισχύ με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης, που φτάνει τα 400 kW (544 PS). Οι εξαιρετικά αποδοτικοί υπερτροφοδοτούμενοι κινητήρες 1,6 λίτρων θα τροφοδοτούνται από βιώσιμο συνθετικό καύσιμο που είναι ουδέτερο σε CO2 (σύμφωνα με τα πρότυπα της ΕΕ). Η Formula 1 έχει επίσης θέσει ως στόχο να είναι ουδέτερη σε CO2 σε αγωνιστικό επίπεδο μέχρι το 2030.

[Πηγή: Audi]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube