Hyundai, πυροσβεστικό ρομπότ για υπόγειες ηλεκτρικές πυρκαγιές

Hyundai, πυροσβεστικό ρομπότ για υπόγειες ηλεκτρικές πυρκαγιές

Οι ηλεκτρικές πυρκαγιές στα υπόγεια είναι ένα εφιαλτικό σενάριο. Η Hyundai ετοιμάζει το κατάλληλο όχημα για την αντιμετώπισή τους.

ηλεκτρικές πυρκαγιές

Η Νότια Κορέα περνάει μια περίοδο «κυνηγιού μαγισσών» με τα ηλεκτρικά οχήματα κι ο Όμιλος της Hyundai πλήττεται σφόδρα από την εξέλιξη. Ως ανταπάντηση, ετοιμάζει ένα πυροσβεστικό ρομπότ που θα κατασβένει ηλεκτρικές πυρκαγιές σε υπόγειους χώρους.

Όλα ξεκίνησαν στις αρχές Αυγούστου, όταν μια Mercedes-Benz EQE μπουρλότιασε σε υπόγειο γκαράζ. Το πλήρως ηλεκτρικό σεντάν άρχισε να βγάζει λευκό καπνό ενώ ήταν σταθμευμένο, χωρίς να φορτίζει. Λίγα δευτερόλεπτα αργότερα τυλίχθηκε στις φλόγες, με τη φωτιά να επεκτείνεται σε κοντινά οχήματα. Η φωτιά προκάλεσε ζημιές σε περίπου 70 οχήματα, ενώ 20 κάτοικοι — μεταξύ των οποίων επτά βρέφη και παιδιά ηλικίας κάτω των 10 ετών — κι ένας πυροσβέστης μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο. Έκτοτε, οι ηλεκτρικές πυρκαγιές έχουν γίνει ο εφιάλτης των Κορεατών.

Αφού οι Κορεάτες φοβούνται τις ηλεκτρικές πυρκαγιές στα υπόγεια, η Hyundai δεν μπορούσε παρά να το πάρει «πατριωτικά»

Τρεις εβδομάδες αργότερα, η κυβέρνηση ανακοίνωσε ότι για να αποφευχθούν οι ηλεκτρικές πυρκαγιές, τα EV δεν θα πρέπει να ξεπερνούν το 90% σε μέγιστο ποσοστό μπαταρίας όταν βρίσκονται σε κλειστά γκαράζ. Υπήρχε μάλιστα η σκέψη να ρυθμιστούν οι ταχυφορτιστές στη Σεούλ ώστε να σταματούν τη φόρτιση όταν η μπαταρία φτάσει στο 80%.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Model 3 λαμπάδιασε στην Αγία Παρασκευή, η μπαταρία ανέπαφη

Όλα αυτά αποτελούν κόλαφο για την κραταιά αυτοκινητοβιομηχανία της χώρας, τον Όμιλο Hyundai-Kia. Επενδύει πολλά στην ηλεκτροκίνηση και μάλιστα βρίσκεται στην πρωτοπορία των εξελίξεων. Πιο μπροστά από τους περισσότερους δυτικούς κατασκευαστές. Τώρα, αυτά τα βήματα πισωγυρίσματος στην εγχώρια αγορά τη φέρνουν σε δύσκολη θέση.

ηλεκτρικές πυρκαγιές

Από την οποία λέγεται ότι θα τη βγάλει ένα τηλεχειριζόμενο 6τροχο πυροσβεστικό όχημα. Η Hyundai συνεργάζεται με τις τοπικές πυροσβεστικές αρχές κι αναμένεται να το έχει έτοιμο το 2026. Θα βασίζεται στην πλατφόρμα Rotem και θα αντέχει σε θερμοκρασίες άνω των 2.500 βαθμών Κελσίου.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Τι ρίσκο πυρκαγιάς έχει ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο;

Θα ορμάει στα πιο δύσκολα σημεία, εκεί που κανένας σώφρων άνθρωπος δεν θα τολμούσε να πλησιάσει. Ένα φλεγόμενο κλειστό γκαράζ με αυτοκίνητα διαφόρων καυσίμων θα είναι «βούτυρο στο ψωμί του» και θα αποτελέσει σημαντικό εχέγγυο για να συνεχίσει η ασιατική χώρα την EV πορεία της.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube