Χωρίς αντικαταστάτη το Honda e

Χωρίς αντικαταστάτη το Honda e

Η Rebecca Adamson, επικεφαλής της ευρωπαϊκής αγοράς της Honda, δήλωσε ότι η φίρμα δεν σχεδιάζει να αντικαταστήσει το μίνι ηλεκτρικό της, το Honda e. Με τον Ιάπωνα κατασκευαστή να επικεντρώνεται στην αγορά των SUV.

Honda e

Η Honda αλλάζει στρατηγική. Στην Ευρώπη, η ιαπωνική εταιρεία αποφάσισε να επικεντρωθεί σε μια συγκεκριμένη κατηγορία, αυτή των SUV. Οπότε το μίνι Honda e περισσεύει.

Να θυμίσουμε ότι η τρέχουσα γκάμα του Ιάπωνα κατασκευαστή περιλαμβάνει ήδη τέσσερα crossover/SUV. Tα τρία από αυτά είναι υβριδικά, τα CR-V, ZR-V, HR-V. Στα οποία πλέον προστίθεται και το e:Ny1, το πρώτο 100% ηλεκτρικό SUV της φίρμας στην Ευρώπη.

Το Honda e, ύστερα από δύο και βάλε χρόνια καριέρας στην Ελλάδα, έχει καταγράψει μόλις 47 πωλήσεις!

Honda e

Με το e:Ny1 να είναι το δεύτερο μοντέλο 100% ηλεκτρικό μοντέλο ύστερα από το Honda e. Με αυτό το τελευταίο να μην προβλέπεται να έχει διάδοχο.

Αυτό τουλάχιστον δήλωσε η Rebecca Adamson στους συναδέλφους μας στο Autocar επί τη ευκαιρία του λανσαρίσματος του e:Ny1 στη Νορβηγία: «Η εταιρεία θα ακολουθήσει τις απαιτήσεις της αγοράς». Και στη συνέχεια υποστήριξε με βεβαιότητα ότι απλώς δεν θα υπάρχουν άλλα «αυτοκίνητα του μεγέθους του Honda e».

Honda e

Αποτιμώντας την πορεία του, το Honda e (διαβάστε τη δοκιμή του, εδώ), το πρώτο 100%, ηλεκτρικό αυτοκίνητο της εταιρείας στην ευρωπαϊκή αγορά δεν κατάφερε να καθιερωθεί. Σημειώνοντας το 2021 μόλις 3.752 ταξινομήσεις στην Ευρώπη. Πρέπει να πούμε ότι με τους μήνες, το ηλεκτρικό Honda πέρασε από μια διόλου ελκυστική τιμή (€38.990 τον 3/2021) σε μια εντελώς αποτρεπτική.

Σήμερα ξεκινά από τις €41.990 (χωρίς επιδότηση) όσο κοστίζει μια ηλεκτρική μπερλίνα δύο κατηγορίες πάνω. Δεν είναι τυχαίο λοιπόν που το 2021 πουλήθηκαν στην Ελλάδα μόλις 16 κομμάτια, το 2022 άλλα 22 αυτοκίνητα και εφέτος μέχρι τον Ιούνιο, εννέα. Δηλαδή ύστερα από δύο και βάλε χρόνια καριέρας, το κοντέρ έπιασε τα 47 αυτοκίνητα!

Honda e

Σύμφωνα με τη Rebecca Adamson, η ζήτηση της αγοράς λοιπόν, αυξάνεται ολοένα και περισσότερο για στην κατηγορία των SUV. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο και η Honda εστιάζει σε αυτό το τμήμα της αγοράς. 

Η εταιρεία τρέφει μεγάλες ελπίδες για το e:Ny1. Οι παραγγελίες για το αυτοκίνητο έχουν ανοίξει ήδη στις μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές, με τις πρώτες παραδόσεις να αναμένονται στις αρχές του 2024.

Honda e:Ny1

Με μπαταρία 68,8 kWh, το μικρό SUV της Honda προσφέρει αυτονομία 412 km kat;a WLTP. Ο κινητήρας του μπορεί να αποδώσει μέγιστη ισχύ 204 ίππων (150 kW) και ροπή 310 Nm. 

Στην ουσία του, το Honda e:Ny1 είναι η ηλεκτρική έκδοση του HR-V. Με εξαίρεση μερικές κοσμητικές λεπτομέρειες, το 100% ηλεκτρικό SUV με το HR-V μοιάζουν σαν δύο σταγόνες νερό.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube