H Xiaomi απειλεί τους πάντες: Ήρθαμε για να μείνουμε!
Ο CEO της Xiaomi αγχώνεται για τη ζήτηση. Θεωρεί ότι θα είναι πολύ υψηλή και δεν θα προλαβαίνει τις παραγγελίες.
Η Xiaomi είναι ο πρώτος τεχνολογικός γίγαντας που σχεδιάζει να λανσάρει ένα αυτοκίνητο και σε σύγκριση με την ανταγωνιστική Huawei, η οποία συνεργάστηκε με παραδοσιακούς κατασκευαστές για να μπει στην αγορά των αυτοκινήτων, ο κινεζικός τεχνολογικός κολοσσός θέλει να κατασκευάσει τα μοντέλα του από την αρχή.
Το πρώτο μοντέλο της Xiaomi, το SU7, βρίσκεται ήδη στα πρώτα στάδια παραγωγής. Η φιλόδοξη εταιρεία κατασκευάζει αυτή τη στιγμή τις μονάδες που θα εκτίθενται στα υποκαταστήματά της, αφότου γίνει η επίσημη παρουσίαση.
Με τέτοιες δηλώσεις, κάποιος πρέπει να είναι ή αιθεροβάμων ή υπερβολικά σίγουρος για το προϊόν
Μιλώντας στον κρατικό τηλεοπτικό σταθμό CCTV, ο ιδρυτής και πρόεδρος Lei Jun, απηύθυνε ένα απλό περιεκτικό μήνυμα στις παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες: «Ήρθαμε για να μείνουμε»!
Ο Jun εξήγησε ότι ο κύριος στόχος του είναι να μετατρέψει την Xiaomi σε ηγέτη στην καινοτομία, για αυτό και ξόδεψε πολλαπλάσια χρήματα σε R&D σε σχέση με τα ποσά που δαπανά μια τυπική αυτοκινητοβιομηχανία στη διαδικασία.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Το Xiaomi SU7 είναι ένα 4τροχο smartphone με 673 PS
Ο ιδρυτής της Xiaomi υποστηρίζει ότι το μέσο κόστος εξέλιξης για ένα νέο μοντέλο είναι περί τα $140 εκατομμύρια κι απασχολεί έως και 400 εργαζόμενους σε όλες τις φάσεις δοκιμών.
Ο Jun δηλώνει ότι η Xiaomi έχει ήδη δαπανήσει $1 δισεκατομμύριο κι ότι ο αριθμός των εργαζομένων που ενεπλάκησαν έφτασε τους 3.400.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Xiaomi: Στόχος τα 10 εκατομμύρια ηλεκτρικά αυτοκίνητα ετησίως
Οι αριθμοί είναι αναμφίβολα εντυπωσιακοί, αλλά ίσως και λίγο παραπλανητικοί. Μια καθιερωμένη αυτοκινητοβιομηχανία δεν χρειάζεται να ξοδέψει τόσο υψηλό προϋπολογισμό σε ένα νέο μοντέλο, επειδή δεν ξεκινάει από το μηδέν.
Κατέχει ήδη μεγάλο ποσοστό από την τεχνολογία και τα εξαρτήματα που θα χρησιμοποιήσει. Επιπλέον, ο αριθμός των μηχανικών που εμπλέκονται στη δημιουργία ενός νέου μοντέλου μπορεί επίσης να είναι πολύ μικρότερος επειδή ένας κατασκευαστής αυτοκινήτων έχει ήδη την τεχνογνωσία, ενώ η Xiaomi κατασκευάζει τα πάντα από την αρχή.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Το Xiaomi SU7 θα προσφέρεται και με θερμικό κινητήρα σε ρόλο γεννήτριας.
Ο Lei Jun δηλώνει ότι ο μεγαλύτερος φόβος του μόλις κυκλοφορήσει το αυτοκίνητο της Xiaomi αφορά τη ζήτηση. Όχι, δεν καταλάβατε καλά. Δεν ανησυχεί ότι το SU7 δεν θα πουλήσει ικανοποιητικά, αλλά ότι δεν θα μπορεί να ανταποκριθεί στις παραγγελίες.
Η Xiaomi σκοπεύει να κατασκευάσει 100.000 μονάδες τον πρώτο χρόνο, με την παραγωγή να διπλασιάζεται το δεύτερο έτος. Έχοντας την εμπειρία της κατασκευής 300.000 αυτοκινήτων τα δύο πρώτα χρόνια, ένα δεύτερο μοντέλο να ενσωματωθεί στην γκάμα το 2025 ή το 2026.