GP Σιγκαπούρης, εμφατική επιστροφή στις νίκες για τον Lando Norris

GP Σιγκαπούρης, εμφατική επιστροφή στις νίκες για τον Lando Norris

Σε έναν από τους πιο ανιαρούς αγώνες της χρονιάς, ο Lando Norris πήρε την πιο εύκολη νίκη της σεζόν στη Σιγκαπούρη, ψαλιδίζοντας κι άλλο τη διαφορά από τον Verstappen. Που μαζί με τον Piastri συμπλήρωσαν το βάθρο.

Singapore GP

Περίπατος. Αυτή ακριβώς η έννοια αποτυπώνει την πορεία του Norris στο GP της Σιγκαπούρης. Με τον Βρετανό να κινδυνεύει μόνο από τον εαυτό του, μιας και σε δύο περιπτώσεις, χωρίς την παραμικρή πίεση έφτασε μια τρίχα από την εγκατάλειψη. Στη 2η θέση ο Verstappen, ελαχιστοποιώντας τις απώλειες, με τον Piastri να βλέπει την καρό σημαία 3ος μετά από μια ακόμα καλή εμφάνιση.

Η εκκίνηση δεν έκρυβε εκπλήξεις, με τον Norris αυτή τη φορά να ξεκινά καλά, παραμένοντας μπροστά από τον Verstappen, που δεν απειλήθηκε καθόλου από τον Hamilton. Κερδισμένοι της εκκίνσης οι Perez και Colapinto, που με τρεις κερδισμένες θέσεις έκαστος, ανέβηκαν στην 10η και 9η θέση αντίστοιχα.

O Norris πήρε την πιο εύκολη νίκη της σεζόν στη Σιγκαπούρη. Πλέον είναι 52 βαθμούς πίσω από τον Verstappen με έξι αγώνες να απομένουν

Lando Norris

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ GP Monza, Mamma Mia μια Ferrari, Mamma Mia ένας Leclerc

Το δίδυμο Norris-Verstappen ξεκίνησε αμέσως να χτίζει μια διαφορά από τον 7άκις παγκόσμιο πρωταθλητή, με τον Russell να βρίσκεται σχετικά κοντά στον ομόσταυλό του. Ο Norris πίεζε και με συνεχόμενους ταχύτερους γύρους είδε τη διαφορά του από τον Verstappen να φτάνει τα 4” μετά από δέκα γύρους.

Και μπορεί ο Norris να πετούσε, πλην όμως ο Piastri δεν φαινόταν να βρίσκεται στο ίδιο μομέντουμ -τουλάχιστον στην αρχή- ευρισκόμενος σταθερά στην 5η θέση, χωρίς να μπορεί να απειλήσει τον Russell.  Πιο πίσω, ο εντυπωσιακός Nico Hulkenberg κρατιόταν μπροστά από τους Alonso και Leclerc στην 6η θέση.

Έχοντας συμπληρώσει 14 γύρους, η κατάσταση στην πρώτη δεκάδα παρέμενε αμετάβλητη, με τον Norris να είναι καταιγιστικός, έχοντας ανεβάσει τη διαφορά στα 8”. Με τον Verstappen στο πρώτο τουλάχιστον κομμάτι να δείχνει πως δεν μπορούσε να ακολουθήσει τον ρυθμό της McLaren.

O πρώτος οδηγός της 10άδας που επισκέφτηκε το pit lane ήταν ο Hamilton στον 18ο γύρο. Περνώντας από τη μαλακή στη σκληρή γόμα. Μια απόφαση που δεν άρεσε και πολύ στον Βρετανό, που θεώρησε ότι η ομάδα του βιάστηκε.


10 γύρους αργότερα, ο Russell προχώρησε στη δική του αλλαγή ελαστικών, κερδίζοντας τη θέση από τον Hamilton. Στον 29ο γύρο, κυριολεκτικά από το πουθενά, ο Norris φρέναρε άτσαλα, μπλόκαρε τους τροχούς και έξυσε την μπαριέρα, σε ένα συμβάν που παραλίγο να καταστρέψει τον αγώνα του.

Στον επόμενο γύρο έφτασε και η σειρά του Verstappen να προχωρήσει σε αλλαγή ελαστικών, με τον πιλότο της Red Bull να βγαίνει κολλημένος πίσω από τον Leclerc που όμως χρωστούσε ακόμα pits stop.

 

 

Στον 31ο γύρο, η McLaren τράβηξε τον Norris, με τον πρωτοπόρο του αγώνα να βρίσκεται 20” μπροστά από τον Ολλανδό. 36 γύρους έμεινε στην πίστα με τη μέση γόμα ο Leclerc, που μπόρεσε να κερδίσει τη θέση από τον Hulkenberg, στην 8η θέση.

Με τον Piastri να μπαίνει στα pits στον 39ο γύρο και παρά το αστραπιαίο pits stop, στα 2,2”, βρέθηκε στην ουρά του Lewis Hamilton. Με τον Αυστραλό να κάνει αποφασιστική κίνηση στον 40ο γύρο, κερδίζοντας έτσι την τέταρτη θέση. Ρίχνοντας μάλιστα συνεχώς τη διαφορά από τον 3ο Russell.

Singapore Piastri

Λίγο πιο πίσω, στην ενδοοικογενειακή μονομαχία της Ferrari, o Leclerc πέρασε τον Sainz στην 6η θέση, με τους μηχανικούς του να τον ενημερώνουν πως αν διατηρούσε αυτόν το ρυθμό θα έφτανε τον Hamilton στους τελευταίους γύρους του αγώνα.

Στον 45ο γύρο, με ένα ακόμα εντυπωσιακό προσπέρασμα, ο Piastri υπερκέρασε το εμπόδιο και της δεύτερης Mercedes, φέρνοντας τη McLaren του σε θέση βάθρου. Με τον Norris, να φλερτάρει για δεύτερη φορά με τον τοίχο και την εγκατάλειψη στον 48ο γύρο κι ενώ βρισκόταν σχεδόν 25” μπροστά από τον Verstappen.

 

 

Στον 51ο γύρο, ο Leclerc που είχε εξαιρετικό ρυθμό κατάφερε να περάσει με χαρακτηριστική άνεση τον μελλοντικό teammate του, Lewis Hamilton. Ένα προσπέρασμα που τον έφερε στην 5η θέση. Και παρά τη μεγάλη του προσπάθεια, αν και κόλλησε πίσω από τον Russell, δεν μπόρεσε τελικά να τον προσπεράσει.

Τίποτα δεν άλλαξε μέχρι το τέλος, με τον Norris να παίρνει μια από τις πιο εύκολες νίκες της σεζόν, μειώνοντας τη διαφορά στους 52 βαθμούς. Με τον Ricciardo, κατόπιν εντολής της Red Bull (!) να βάζει τη μαλακή γόμα, παίρνοντας το βαθμό του ταχύτερου γύρου στο τέλος. Πιθανότατά στον τελευταίο γύρο της καριέρας του στη Formula 1.

Δεύτερος, ο Verstappen που έδειξε για έναν ακόμα αγώνα πως δεν έχει τον απαιτούμενο ρυθμό για να διεκδικήσει νίκες. Πάντως, ο Ολλανδός μπόρεσε να βγει από μια τριάδα αγώνων με άσχημα αποτελέσματα (6ος στη Monza, 5oς στο Αζερμπαϊτζάν) με σχετικά μικρές απώλειες. Με τον Piastri που εκκινούσε 5ος να συμπληρώνει το βάθρο.

Με τη McLaren να ανοίγει τη διαφορά της από την Red Bull στους 41 βαθμούς. Russell, Leclerc, Hamilton Sainz, Alonso, Hulkenberg και Perez ολοκλήρωσαν τη 10άδα. Κατά τα λοιπά, στα αξιοσημείωτα του αγώνα το γεγονός ότι δεν είδαμε καθόλου το safety car, πράγμα σπάνιο για την Marina Bay!

Η μάχη του τίτλου παραμένει ανοιχτή και μένει να δούμε αν στους εναπομείναντες έξι αγώνες, ο Norris καταφέρει να ολοκληρώσει μια από τις μεγαλύτερες ανατροπές στην ιστορία της Formula 1. Αν ο Verstappen τερματίσει δεύτερος σε όλους τους αγώνες θα κατακτήσει το 4ο πρωτάθλημα της καριέρας του. Και η McLaren θα είναι αντιμέτωπη με ένα εφιαλτικό σενάριο.

Oscar Piastri

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ GP Ουγγαρίας, νικητής ο Piastri με εντολή… McLaren

Να δει τον Norris να χάνει το πρωτάθλημα λόγω των team orders στην Ουγγαρία. Θυμίζουμε πως σε εκείνο τον αγώνα, η ομάδα επέλεξε να δώσει τη νίκη στον Piastri, τη στιγμή που ο Verstappen τερμάτισε μόλις 5ος. Επόμενο ραντεβού στην πίστα του Austin το 3ήμερο 18-20 Οκτώβρη. 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube