GP Ιταλίας, FP2: «Ένα-δύο» οι Ferrari

GP Ιταλίας, FP2: «Ένα-δύο» οι Ferrari

Οι Vettel και Raikkonen ήταν οι ταχύτεροι στη στεγνή πλέον πίστα, ενώ ο Marcus Ericsson βγήκε αλώβητος από ένα θεαματικό ατύχημα.

Το ατύχημα του Ericsson συνέβη μόλις δύο λεπτά αφότου ξεκίνησαν οι δοκιμές, στην αρχή ενός γρήγορου γύρου του Σουηδού. Η Sauber έστριψε απότομα αριστερά καθώς το DRS δεν έκλεισε την ώρα που ο Ericsson φρέναρε από μεγάλη ταχύτητα για τη Στροφή 1.

Το μονοθέσιο χτύπησε μετωπικά στις μπαριέρες κι άρχισε μια σειρά από τούμπες στην πίστα για να σταματήσει ευτυχώς πατώντας κανονικά στους τροχούς του. Ο Σουηδός βγήκε μόνος του από το κόκπιτ και διακομίστηκε στο ιατρικό κέντρο απ’ όπου πήρε αμέσως εξιτήριο για να επιστρέψει στο γκαράζ της ομάδας.

Λόγω του ατυχήματος βγήκε κόκκινη σημαία και οι δοκιμές διακόπηκαν για 20 λεπτά ώστε να απομακρυνθεί η Sauber, να καθαριστεί η πίστα και να επισκευαστούν οι μπαριέρες ασφαλείας.

Ericsson crash Monza FP2 2018

Με τις δοκιμές να έχουν περιοριστεί αναγκαστικά από τα 90 στα 68 λεπτά, οι Ferrari πήραν γρήγορα τα ηνία καθώς ο Vettel έγραψε ένα 1’ 21” 716 με τα λάστιχα supersoft για να ανέβει στην κορυφή του πίνακα, 0,157” μπροστά από τον Kimi Raikkonen που φορούσε τη σκληρότερη soft γόμα.

Ο Lewis Hamilton ήταν εκείνη τη στιγμή δύο δέκατα από την κορυφή με τα soft, παρότι είχε μια έξοδο κι έκοψε το δεύτερο σικέιν.

Όταν οι οδηγοί ξεκίνησαν τις προσομοιώσεις κατατακτηρίων, όλοι έκαναν αρκετούς γύρους με τα supersoft. Ενώ ο Vettel αναγκάστηκε να εγκαταλείψει την πρώτη του γρήγορη προσπάθεια αφού είχε έντονη υποστροφή στην Parabolica, o Raikkonen ανέβηκε πρώτος με ένα γύρο σε 1’ 21” 375.

O Vettel στη συνέχεια ανέβηκε στη 2η θέση με τον 3ο γρήγορο γύρο του και στον 4ο σημείωσε χρόνο 1’ 21” 105 για να εξασφαλίσει την πρώτη θέση, 0,270” μπροστά από τον team-mate του. Όμως στην προσπάθειά του να πάει ακόμα πιο γρήγορα, έχασε το πίσω μέρος της Ferrari στην είσοδο της Parabolica και βγήκε «σβουρίζοντας» στην αμμοπαγίδα. Ευτυχώς γι’ αυτόν, μόλις που άγγιξε την μπαριέρα και κατάφερε να επιστρέψει μόνος του στα pits, για να ξαναβγεί στην πίστα τα τελευταία 12 λεπτά.

Ο Hamilton ήταν τελικά 3ος, μόλις 0,017” από τον Raikkonen, με τον Bottas 4o, άλλα 4 δέκατα πιο πίσω.
Οι Max Verstappen και Daniel Ricciardo, με τις δύο Red Bull, κατέληξαν στην 5η και την 6η θέση αντίστοιχα, σε αρκετή απόσταση από τις Ferrari και Mercedes για μία ακόμη φορά.

«Best of the rest» ήταν οι Racing Point Force India των Esteban Ocon και Sergio Perez, με τον Γάλλο μόλις 0,012” πιο γρήγορο από τον Μεξικανό, αλλά 1,825” μακριά από την κορυφή.

Ο Charles Leclerc πήρε τελικά την 9η θέση με μια καθυστερημένη προσομοίωση κατατακτηρίων, αφού είχε αντιμετωπίσει πρόβλημα με το DRS της Sauber, αντίστοιχο με εκείνο του Ericsson. O Μονεγάσκος βγήκε δύο φορές για να δοκιμάσει το DRS μετά τη διακοπή των δοκιμών, αλλά επέστρεψε στα pits αφού η πτέρυγα δεν έκλεινε. Τελικά το σύστημα δούλεψε κανονικά στο τέλος της περιόδου.

Ο Nico Hulkenberg συμπλήρωσε την πρώτη δεκάδα, ένα δέκατο πίσω από τον Leclerc, με τον Romain Grosjean 11ο, μόλις 0,014” πιο πίσω. Οι Carlos Sainz και Kevin Magnussen ήταν στη 12η και τη 13η θέση, με τους Pierre Gasly και Sergey Sirotkin να συμπληρώνουν τη 15άδα.

Η McLaren είχε μία ακόμη δύσκολη περίοδο, με τους Fernando Alonso και Stoffel Vandoorne τελευταίους απ’ όσους έγραψαν χρόνο – και τον Ισπανό 2,636” από την κορυφή…

ΟΙ ΧΡΟΝΟΙ ΣΤΙΣ ΔΕΥΤΕΡΕΣ ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ ΤΗΣ ΜΟΝΖΑ

Θ.

ΟΔΗΓΟΣ

ΣΑΣΙ

ΚΙΝΗΤ.

ΓΥΡΟΙ

ΧΡΟΝΟΣ

1

 Sebastian Vettel 

Ferrari

Ferrari

27

1'21.105

2

 Kimi Raikkonen 

Ferrari

Ferrari

31

1'21.375

3

 Lewis Hamilton 

Mercedes

Mercedes

31

1'21.392

4

 Valtteri Bottas 

Mercedes

Mercedes

35

1'21.803

5

 Max Verstappen 

Red Bull

TAG

28

1'22.154

6

 Daniel Ricciardo 

Red Bull

TAG

28

1'22.296

7

 Esteban Ocon 

Force India

Mercedes

30

1'22.930

8

 Sergio Perez 

Force India

Mercedes

32

1'22.942

9

 Charles Leclerc 

Sauber

Ferrari

20

1'22.965

10

 Nico Hulkenberg 

Renault

Renault

30

1'23.063

11

 Romain Grosjean 

Haas

Ferrari

31

1'23.077

12

 Carlos Sainz  

Renault

Renault

32

1'23.193

13

 Kevin Magnussen 

Haas

Ferrari

28

1'23.233

14

 Pierre Gasly 

Toro Rosso

Honda

34

1'23.402

15

 Sergey Sirotkin 

Williams

Mercedes

28

1'23.514

16

 Brendon Hartley 

Toro Rosso

Honda

16

1'23.531

17

 Lance Stroll 

Williams

Mercedes

29

1'23.566

18

 Fernando Alonso 

McLaren

Renault

23

1'23.741

19

 Stoffel Vandoorne 

McLaren

Renault

30

1'24.084

20

 Marcus Ericsson 

Sauber

Ferrari

2

 -

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube