GP Αμπού Ντάμπι, FP2: Η σειρά του Bottas
O Valtteri Bottas ήταν λίγο πιο γρήγορος από τις δύο Red Bull, με τις Ferrari και πάλι πίσω.
Ο Φιλανδός της Mercedes μπήκε μπροστά από νωρίς, τη δεύτερη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών, με ένα γύρο σε 1’ 38” 600 φορώντας τα δεύτερα πιο μαλακά λάστιχα ultrasoft. Ήταν τότε 0,25” πιο γρήγορος από τον Max Verstappen με την ίδια γόμα ελαστικών.
Η Ferrari ήταν η πρώτη από τις μεγάλες ομάδες που φόρεσε στους οδηγούς της τα πολύ μαλακά hypersoft, και ο Kimi Raikkonen ανέβηκε στην κορυφή του πίνακα, λίγο μετά το πρώτο ημίωρο, με ένα γύρο σε 1’ 37” 461. O Sebastian Vettel πέρασε αμέσως μετά 2ος, ένα δέκατο πιο αργός, πριν οι οδηγοί της Mercedes ολοκληρώσουν τις προσομοιώσεις κατατακτηρίων.
Ο Bottas πράγματι βελτίωσε την επίδοσή του και ξαναπήρε την 1η θέση με 1’ 37” 236. Αμέσως πίσω του στην πίστα ήταν ο Lewis Hamilton, αλλά έχασε χρόνο στον τελευταίο τομέα και κατέληξε προσωρινά 2ος, 0,207” πίσω από τον team-mate του.
Αυτό το μικρό στραβοπάτημε επέτρεψε στον Verstappen να του πάρει τη 2η θέση με ένα γύρο σε 1’ 37” 288, παρότι παραπονέθηκε ότι έμενε από ηλεκτρική υποβοήθηση στις τελευταίες δύο στροφές. Τελικά βελτίωσε την επίδοσή του κατά άλλα 0,008” με τη δεύτερη προσπάθεια.
Ο Ολλανδός είχε νωρίτερα μια ανησυχητική στιγμή όταν υπέστρεψε στην έξοδο της προτελευταίας στροφής κι έξυσε την κοιλιά του μονοθεσίου του στο προτεταμένο κερμπ. Όμως τον έστειλαν ξανά στην πίστα αφού έλεγξαν το μονοθέσιο.
Ο Ricciardo, με την άλλη Red Bull, κατάφερε κι αυτός να κάνει δύο γρήγορους γύρους με τα hypersoft, ανεβαίνοντας από την 6η στην 3η θέση του πίνακα των χρόνων. Έτσι ο Hamilton υποβιβάστηκε στην 4η, μπροστά από τους Raikkonen και Vettel.
O Romain Grosjean με τη Haas (φωτ. επάνω) ήταν ο “best of the rest”, στην 7η θέση, αλλά ένα ολόκληρο δευτερόλεπτο πίσω από τον Vettel. Ήταν πάντως 0,170” πιο γρήγορος από τον Nico Hulkenberg με τη Renault. O Kevin Magnussen, με τη δεύτερη Haas, ήταν 9ος.
Ο Esteban Ocon, με τη Racing Point Force India, έκλεισε την πρώτη δεκάδα, όντας 1,116” μακριά από την κορυφή.
Ο Pierre Gasly (Toro Rosso) έδειξε γρήγορος αρχικά με τα ultrasoft, αλλά με τα hypersoft έπεσε τελικά στην 11η θέση, μπροστά από τον Carlos Sainz (Renault).
O Fernando Alonso ολοκλήρωσε την τελευταία του (προς το παρόν) Παρασκευή ελεύθερων δοκιμών στη 13η θέση, με το κάλυμμα του κινητήρα της McLaren του βαμμένο στα χρώματα του κράνους του ως φόρο τιμής από την ομάδα. Με χρόνο 1’ 38” 725, o Ισπανός ήταν μπροστά από τον Sergio Perez με τη δεύτερη Force India.
Ο Charles Leclerc κατέληξε 15ος αφού είχε ένα άτσαλο πέρασμα πάνω από τα κερμπ του συμπλέγματος στροφών πριν τη μεγάλη πίσω ευθεία. Ο Μονεγάσκος παραπονέθηκε για πιθανή ζημιά στο πάτωμα της Sauber. Λάθη στο γρήγορο γύρο του παραδέχτηκε ότι έκανε κι ο Brendon Hartley, που ήταν 16ος με τη δεύτερη Toro Rosso.
O Marcus Ericsson ήταν 17ος με τη δεύτερη Sauber, μπροστά από τον Stoffel Vandoorne (McLaren), που έχασε αρκετό χρόνο στα pits. Οι δύο Williams των Lance Stroll και Sergey Sirotkin ήταν στις δύο τελευταίες θέσεις.
ΟΙ ΧΡΟΝΟΙ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΗ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΩΝ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΔΟΚΙΜΩΝ
Θ. | ΟΔΗΓΟΣ | ΜΟΝΟΘΕΣΙΟ | ΧΡΟΝΟΣ | ΔΙΑΦ. | ΓΥΡΟΙ |
1 | Valtteri Bottas | Mercedes | 1m37.236s | - | 37 |
2 | Max Verstappen | Red Bull/Renault | 1m37.280s | 0.044s | 32 |
3 | Daniel Ricciardo | Red Bull/Renault | 1m37.428s | 0.192s | 31 |
4 | Lewis Hamilton | Mercedes | 1m37.443s | 0.207s | 35 |
5 | Kimi Raikkonen | Ferrari | 1m37.461s | 0.225s | 40 |
6 | Sebastian Vettel | Ferrari | 1m37.569s | 0.333s | 39 |
7 | Romain Grosjean | Haas/Ferrari | 1m38.060s | 0.824s | 30 |
8 | Nico Hulkenberg | Renault | 1m38.230s | 0.994s | 36 |
9 | Kevin Magnussen | Haas/Ferrari | 1m38.318s | 1.082s | 30 |
10 | Esteban Ocon | Force India/Mercedes | 1m38.402s | 1.166s | 33 |
11 | Pierre Gasly | Toro Rosso/Honda | 1m38.506s | 1.270s | 32 |
12 | Carlos Sainz | Renault | 1m38.511s | 1.275s | 37 |
13 | Fernando Alonso | McLaren/Renault | 1m38.725s | 1.489s | 35 |
14 | Sergio Perez | Force India/Mercedes | 1m38.806s | 1.570s | 31 |
15 | Charles Leclerc | Sauber/Ferrari | 1m38.831s | 1.595s | 33 |
16 | Brendon Hartley | Toro Rosso/Honda | 1m38.957s | 1.721s | 35 |
17 | Marcus Ericsson | Sauber/Ferrari | 1m39.502s | 2.266s | 36 |
18 | Stoffel Vandoorne | McLaren/Renault | 1m39.938s | 2.702s | 18 |
19 | Lance Stroll | Williams/Mercedes | 1m40.046s | 2.810s | 33 |
20 | Sergey Sirotkin | Williams/Mercedes | 1m40.935s | 3.699s | 39 |