Γιατί ο Horacio Pagani γυρίζει την πλάτη στα ηλεκτρικά;
Αν και παραδέχεται ότι έχει σε υψηλή εκτίμηση τα κινεζικά EV.
Την περασμένη εβδομάδα, η Pagani παρουσίασε την ανοικτή έκδοση της υπέροχης Imola, ενώ ταυτόχρονα διοργάνωσε εκδήλωση παρουσίασης της Utopia στις αγορές της Ασίας και τηυς Ωκεανίας. Ο ιδρυτής Horacio Pagani παρευρέθηκε στην πρεμιέρα με τον γιο του Christopher.
Οι δυο τους απάντησαν σε ερωτήσεις εκπροσώπων των μέσων ενημέρωσης, δηλώνοντας στο Bloomberg ότι μία ηλεκτρική Pagani δεν είναι στα προσεχή πλάνα της ιταλικής φίρμας.
Μπορεί άλλοι εξωτικοί κατασκευαστές να αγκαλιάζουν την ηλεκτροκίνηση, αλλά ο Horacio Pagani θεωρεί ότι θα αργήσουμε πολύ ακόμα για την πρώτη EV Pagani
Γιατί όμως; Πιστεύουμε ότι όλοι γνωρίζετε την απάντηση. Ναι, είναι το βάρος των μπαταριών. Χάρη κυρίως στη γενναιόδωρη χρήση ανθρακονημάτων, η νέα Imola Roadster ζυγίζει μόλις 1.260 kg, αν κι αυτό είναι το στεγνό βάρος, πριν τα απαραίτητα υγρά.
Μιλάμε για βάρος που πλέον αντιστοιχεί σε ένα καλοεξοπλισμένο σουπερμίνι, παρότι κάτω από το καπό φωλιάζει ένας πανίσχυρος -και βαρύς- V12 κινητήρας με δύο τουρμπίνες.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ H Pagani είπε «όχι» σε υβριδικό σύνολο 1.000 PS για την Utopia
Στην πραγματικότητα, το χαμηλό βάρος ήταν πάντα ένα από τα πιο σημαντικά πλεονεκτήματα των μοντέλων της Pagani κι η μετάβαση σε ηλεκτρικό σύστημα κίνησης με μπαταρία, εξήγησε ο Αργεντινός, θα έχει αρνητικό αντίκτυπο στο βάρος και τη συνολική απόδοση του αυτοκινήτου. «Το επιπλέον βάρος αφαιρεί κάμποση από τη χαρά της οδήγησης».
Το περασμένο καλοκαίρι, είχε υπάρξει μία αναφορά ότι η Pagani εγκατέλειψε την ηλεκτρική της έρευνα, την οποία ξεκίνησε το 2018.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ο Horacio Pagani μιλά για την βίαιη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση
Ωστόσο, ο Οράτιος ξεκαθάρισε ότι η αυτοκινητοβιομηχανία του συνεχίζει να επενδύει σε ηλεκτρικές τεχνολογίες και να αναπτύσσει μπαταρίες και ηλεκτρομοτέρ για μελλοντική χρήση.
Φαίνεται όμως ότι θα χρειαστεί ακόμη καιρός μέχρι να κυκλοφορήσει η εταιρεία ένα υπεραυτοκίνητο μηδενικών εκπομπών ρύπων. Τουλάχιστον μέχρι να ελαφρύνουν σημαντικά οι μπαταρίες.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ H Pagani Utopia έχει 864 PS και 7άρι μηχανικό κιβώτιο [video]
Κατά τη διάρκεια του ντεμπούτου της Utopia στο Χονγκ Κονγκ, ο Mr. Pagani προέβη και σε κάποια γενικότερα σχόλια.
Όταν ρωτήθηκε για την κινεζική EV βιομηχανία, δήλωσε ότι «από τη στιγμή που κοστίζουν λιγότερο από τις ευρωπαϊκές μάρκες, οι ευρωπαίοι κατασκευαστές πρέπει να δώσουν μεγάλη προσοχή και να καταβάλουν μεγάλη προσπάθεια για να παραμείνουν ανταγωνιστικοί στη συγκεκριμένη αγορά».
Συμπλήρωσε ότι «οι κινεζικές μάρκες κάνουν εξαιρετική δουλειά στα ηλεκτρικά, τόσο αναφορικά με το προϊόν που φτάνει στον πελάτη, όσο και με τη σωστή τιμολόγησή του».