Ferrari Testarossa από το μέλλον, 3θέσια και ηλεκτρική!
Η Ferrari Testarossa γίνεται 3θέσια, με θέση οδήγησης στο κέντρο αλά McLaren F1. Μπαίνει όμως και στην πρίζα!
Η Gas Monkey Garage αποκάλυψε μια άκρως αμφιλεγόμενη Ferrari Testarossa, που θα αναστατώσει τους λάτρεις της ιταλικής φίρμας, εξαιτίας της αντικατάστασης του περίφημου 12κύλινδρου κινητήρα από ηλεκτρομοτέρ της Tesla.
Ο βελτιωτικός οίκος που εδρεύει στο Dallas των ΗΠΑ αναφέρεται στο μοντέλο με την ονομασία Testa (ίσως το Teslarossa να ήταν ακόμα πιο ταιριαστό) και δεν έχει περιοριστεί στον εξηλεκτρισμό. Αφαίρεσε το παρμπρίζ και την οροφή, δημιουργώντας μια μπαρκέτα, μια ρετρό εκδοχή της Ferrari SP1 ή SP2.
Μια 3θέσια Ferrari Testarossa με κεντρική θέση οδήγησης δεν είναι κακή ιδέα. Αλλά όχι με ηλεκτρικό κινητήρα...
Αντί για την κλασική βαφή Rosso Corsa, η Gas Monkey επέλεξε ένα μονόχρωμο λευκό φινίρισμα, με ασορτί ζάντες Vossen που φορούν ελαστικά της Continental. Τα φωτιστικά σώματα έχουν επίσης εκσυγχρονιστεί, με LED λωρίδες μπροστά και πίσω.
Ομοίως, τα αναδυόμενα μπροστινά φώτα εκπέμπουν μια έντονη λευκή λάμψη. Το ίδιο κι οι τους διάσημοι πλαϊνοί αεραγωγοί. Το εσωτερικό έχει επανασχεδιαστεί πλήρως και τώρα περιλαμβάνει μια διάταξη τριών θέσεων με κεντρική θέση οδήγησης, αντίστοιχη της McLaren F1 ή του GMA T.50 του Gordon Murray.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Προς πώληση η Ferrari Testarossa του Miami Vice
Η Gas Monkey έχει διατηρήσει το εργοστασιακό τριάκτινο τιμόνι και τα χειριστήρια, αλλά πλέον είναι τοποθετημένα μπροστά από μια ψηφιακή οθόνη οργάνων.
Δεν γίνεται καμία αναφορά λέξη για το πόσους ίππους αποδίδει. Θεωρούμε δεδομένο ότι θα αποδίδει περισσότερη ισχύ από τον αρχικό 12κύλινδρο των 4,9 lt της Testarossa.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Πόση δύναμη έχει χάσει μια Testarossa του 1987;
Υποθέτουμε όμως ότι οι περισσότεροι θα ξενερώσουν από την απουσία ηχοχρώματος, κραδασμών και της όλης συναισθηματικής φόρτισης που δημιουργεί η λειτουργία ενός τέτοιου μοτέρ.
Οι παντός είδους εξηλεκτρισμοί δίνουν πνοή ζωής σε κλασικά μοντέλα με δυσκολία στην εύρεση ανταλλακτικών ή άλλες δυσλειτουργίες, αλλά ξεσηκώνουν τη μήνιν όταν εφαρμόζονται σε αγαπημένα (και σπάνια) αριστουργήματα όπως η Testarossa.
Κατά τη διάρκεια της παραγωγής της, κατασκευάστηκαν λιγότερα από 10.000 αυτοκίνητα, συμπεριλαμβανομένων των 512 TR και F512 M.
Είναι ενδιαφέρον ότι η Testarossa δεν προσφέρθηκε ποτέ επισήμως ως κάμπριο -με μία και μόνη εργοστασιακή εξαίρεση- αλλά ο Pininfarina δημιούργησε ελάχιστες για πελάτες με βαθιές τσέπες.