Επίσημο: Ανανεωμένο Lexus RC F και RC F Track Edition

Επίσημο: Ανανεωμένο Lexus RC F και RC F Track Edition

Φρεσκάρισμα για το πολυτελές sport coupe και νέα έκδοση περιορισμένης παραγωγής με προσανατολισμό πίστας

Πέντε χρόνια μετά την πρεμιέρα του RC F, η Lexus παρουσιάζει στο Detroit την ανανεωμένη εκδοχή του με αισθητικές και μηχανολογικές επεμβάσεις που του χαρίζουν βελτιωμένες επιδόσεις, αλλά και την έκδοση περιορισμένης παραγωγής RC F Track Edition με προσανατολισμό πίστας.

Αρχικά, το ανανεωμένο RC F που έρχεται λίγους μήνες μετά το αντίστοιχο facelift στις υπόλοιπες εκδόσεις του RC Coupe, απέκτησε νέους προφυλακτήρες με διαφορετικές εισαγωγές αέρα, μεγαλύτερο σπλίτερ και ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα LED εμπρός και πίσω. Οι μηχανικοί της Lexus μείωσαν το βάρος του μοντέλου με τη χρήση ελαφρύτερων πίσω ημι-αξονίων, μικρότερης πολλαπλής εισαγωγής και ελαφρύτερου air conditioning. Επιπλέον, το RC F απέκτησε ελαφρύτερους άνω και κάτω βραχίονες υποστήριξης της ανάρτησης κατασκευασμένους από αλουμίνιο, σφιχτότερους δαχτύλιους για την πίσω ανάρτηση και την κολώνα του τιμονιού και πιο άκαμτες βάσεις κινητήρα.

Ο ατμοσφαιρικός V10 κινητήρας 5,0 λίτρων αποδίδει πλέον 472 PS (+5 PS) και 54,6 kgm ροπής (+0,8 kgm) χάρη στο ανασχεδιασμένο σύστημα εισαγωγής, και συνεργάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων στέλνοντας την κίνηση στους πίσω τροχούς. Το σύστημα launch control ανήκει στον στάνταρ εξοπλισμό προσφέροντας επιτάχυνση 0-96km/h σε 4,2'' (-0,2''), ενώ τα νέα ελαστικά Michelin Pilot Sport 4S που εξελίχθηκαν αποκλειστικά για το RC F προσφέρουν μειωμένη υποστροφή, καλύτερη πλευρική πρόσφυση και μεγαλύτερη αντοχή στο όριο.

Lexus RC F Track Edition

Η νέα έκδοση RC F Track Edition απευθύνεται σε όσους θέλουν να απολαμβάνουν το αυτοκίνητό τους εντός και εκτός πίστας χωρίς συμβιβασμούς και φέρει βελτιώσεις στην αεροδυναμική, χαμηλότερο βάρος και διαφορετική ρύθμιση της ανάρτησης με τη βοήθεια των αγωνιστικών ομάδων της Lexus στα πρωταθλήματα Super GT και IMSA.

Από πλευράς αεροδυναμικής, η ελαφρύτερη και μεγαλύτερη σταθερή αεροτομή από ανθρακονήματα έχει ως αποτέλεσμα την παραγωγή έως και 26 kg επιπλέον κάθετης δύναμης, ενώ το ανθρακονημάτινο σπλιτερ βοηθά στη σταθερότητα του εμπρός μέρους. Τα carbon ceramic φρένα της Brembo σε συνδυασμό με τις σφυρήλατες ζάντες 19 ιντσών της BBS αφαιρούν 25 kg βάρους από τους τροχούς με σημαντικά οφέλη στο κράτημα. Η "δίαιτα" συνεχίζεται στις απολήξεις της εξάτμιση από τιτάνιο, την οροφή και το καπό από ανθρακονήματα και το ανθρακονημάτιινο κάλυμα πίσω από τα καθίσματα στο εσωτερικό. Ο κινητήρας έχει την ίδια απόδοση, όμως χάρη στο χαμηλότερο βάρος (-80kg σε σύγκριση με το προηγούμενο RC F) και με τη βοήθεια του launch control, η επιτάχυνση 0-96 km/h ολοκληρώνεται σε 3,96''.

Η έκδοση Track Edition διατίθεται μόνο σε δύο αποχρώσεις, Ultra White και Matte Nebula Gray που ταιριάζουν "γάντι" με τα ανθρακονημάτινα μέρη, ενώ στο εσωτερικό, το κόκκινο δέρμα με επενδύσεις Alcantara και οι κόκκινες ανθρακονημάτινες λεπτομέρειες στις πόρτες και το ταμπλό ανήκουν στον βασικό εξοπλισμό.

Οι τιμές των RC F και RC F Track Edition θα ανακοινωθούν αργότερα, με την παραγωγή των μοντέλων να ξεκινά μέσα στο δεύτερο τετράμηνο του 2019.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube