Το επαναφορτιζόμενο υβριδικό Volvo XC40 T5 Twin Engine έρχεται

Το επαναφορτιζόμενο υβριδικό Volvo XC40 T5 Twin Engine έρχεται

Οι τεχνικές προδιαγραφές του υβριδικού επαναφορτιζόμενου Volvo XC40 T5 Twin Engine έγιναν επιτέλους γνωστές: 3κύλινδρος βενζινοκινητήρας και ηλεκτρομοτέρ για 262 άλογα.

Το αυτοκίνητο ανακοινώθηκε σχεδόν πριν από ένα χρόνο, αλλά οι τεχνικές προδιαγραφές του συστήματος κίνησής του μόλις σήμερα έγινα γνωστές. Η υβριδική επαναφορτιζόμενη παραλλαγή του Volvo XC40 T5 περιλαμβάνει το μικρό 3κύλινδρο βενζινοκινητήρα των 1.500 cc που για την περίσταση αποδίδει 180 άλογα, έναντι των 150 PS στο βασικό μοντέλο Τ3. Και υποβοηθείται από ένα ηλεκτροκινητήρα ισχύος 82 ίππων. 

Ο συνδυασμός αυτός δίνει μέγιστη αθροιστική ισχύ 262 PS, με το σύνολο να συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο επτά ταχυτήτων. Η Volvo ανακοινώνει μέγιστη ταχύτητα 205 km/h και 0-100 km/h σε 7,3”. Η απόδοση είναι λιγότερο κολακευτική από την κλασική έκδοση T5 με τον 4κύλινδρο δίλιτρο κινητήρα των 247 PS που χρειάζεται 6,5” για το σπριντ των 0-100 km/h.

Το πλεονέκτημα του Twin Engine θα είναι βέβαια οι ανάγκες του σε αμόλυβδη βενζίνη. Εξοπλισμένο με μπαταρία ιόντων λιθίου, ενεργειακής πυκνότητας 9,7kWh, η παρουσία της συστοιχίας δεν επηρεάζει τη χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ. Ανάλογα με την «πρίζα», η φόρτιση διαρκεί από 2,5 έως επτά ώρες -16Α ή 6Α. Η ηλεκτρική αυτονομία του δεν είναι ακόμη γνωστή (θα πρέπει να κυμαίνεται ανάμεσα στα 40 με τα 50 km), αλλά το XC40 T5 Twin Engine ανακοινώθηκε με εκπομπές CO2 σε κύκλο WLTP των 57 g/km.

Η τιμή του για την ελληνική αγορά δεν έχει ακόμη αποκαλυφθεί, αλλά δεν πρέπει να αργήσει -θα σας κρατήσουμε ενήμερους. Με αυτό το μοντέλο, η Volvo βαδίζει πιστά στην υπόσχεσή της να διαθέτει 100% εξηλεκτρισμένη γκάμα από το 2019, λαμβάνοντας υπόψη ότι η παραγωγή του V40 θα σταματήσει σε λίγες εβδομάδες.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube