Νέο DRIVE No 212, κυκλοφορεί από Παρασκευή 16/5
Είναι κάτι στιγμές που ο χρονισμός είναι τέλειος, η σκληρή δουλειά αποδίδει στο έπακρο, η συγκυρία προκύπτει όπως ακριβώς τη θες.
Τα παραπάνω έρχεται να επιβεβαιώσει το DRIVE που θα βρίσκεται στα περίπτερα από την Παρασκευή 16/5. Πιο τούμπανο δεν γίνεται!
Από το έμπα του κιόλας, ο πήχης μπαίνει ψηλά. Πολύ ψηλά! Η Ferrari LaFerrari, όπως λέει και το όνομά της είναι «Η» Ferrari. Και μόνο το γεγονός ότι έχει 963 άλογα, την κάνει ξεχωριστή. Όμως έχει και άλλα, εξίσου εντυπωσιακά χαρίσματα, όπως διαπιστώσαμε, οδηγώντας την στο Fiorano.
Κι αν θελήσετε να τη συνδέσετε με τους ομότιμους προγόνους της, τους γνωρίζουμε από κοντά κι αυτούς: GTO, F40, F50 και Enzo
Έτσι για αλλαγή αυτή το φορά, είπαμε να βάλουμε το αντίπαλον δέος του cavallino rampante, της φίρμας βεβαίως βεβαίως, να συνοικήσει με τους Ιταλιάνους. Η πιο σκληροπυρηνική McLaren 650S αντικατέστησε την 12C, οπότε τι κάναμε; Απλό: Ό,τι και πριν. Την πήραμε για άλλο ένα τριήμερο και άλλα 1.500 km γεμάτα αδρεναλίνη στα στροφιλίκια των γαλλικών Άλπεων! Οπότε, ο… μισός Μιχάλης, παρέα με τον Γιώργο και τον Θανάση ανέλαβαν να φέρουν σε πέρας την αποστολή. Διαβάστε τώρα και σε λίγο καιρό θα παιχτεί και στις «αίθουσες». Παλιοζωή…
Η μικρή, 1.600άρα C-Class, η Mercedes-Benz C180 βάζει σοβαρή υποθήκη για την κορυφή της κατηγορίας. Η συνταγή είναι πολύ γκουρμέ, όπως αποφαίνεται ο Κλεάνθης στο Master Test του 212, που δεν ξεχνά να την τοποθετήσει και ανάμεσα στον ανταγωνισμό και στο σχεδόν ανταγωνισμό.
Μπαίνοντας στο κομμάτι του «Test Drive» γίνεται ορυμαγδός. Τα τεστ και τα συγκριτικά, φουλ στα σπορ και ενδιαφέροντα αυτοκίνητα, πέφτουν σαν χαλάζι.
Η φρέσκια BMW M135i ανοίγει το χορό και τα βάζει με την κορυφαία της κατηγορίας Mercedes-Benz A45 AMG. Με επιδόσεις που σε κολλάνε στην πλάτη του καθίσματος, με ουσία και τρέλα στην οδήγησή τους, με ουσιώδεις διαφορές στο στήσιμό τους, αυτά τα «τρελά» χάτσμπακ μπορούν να σε κάνουν να παραμιλάς. Την εξίσωση αναλαμβάνει να επιλύσει ο Ντίνος.
Ο ίδιος αναλαμβάνει να διεξάγει και την πρώτη δοκιμή επί του πατρίου εδάφους για το νέο Peugeot 208 GTI. Το είχε κάνει και στην παλιά πίστα της Clermont Ferrand πριν από κάμποσους μήνες, οπότε κρίθηκε ως ο πιο αρμόδιος. Και όπως λέει, δεν πρόκειται για το απόλυτο σπορ εργαλείο, είναι όμως πιθανότατα το πιο all rounder μικρό GTi.
Έτερο μοντέλο της κατηγορίας, το Ford Fiesta ST, αναλαμβάνει ο Αλέξης. Κι εδώ βρίσκουμε την άλλη όψη του νομίσματος: Δεν πρόκειται για το πιο all rounder μικρό GTi, αλλά είναι σαφώς το πιο συμμετοχικό και o πιο χαρακτηριστικός πρεσβευτής των μικρών εκρηκτικών χάτσμπακ.
Έχουμε και τρίτο από την κατηγορία: Το Mini Cooper S. Θα μου πείτε γιατί δεν τα χώσαμε όλα μαζί σε συγκριτικό αλά DRIVE; Ας όψονται οι ημερομηνίες που μας τα διέθεσαν. Ας είναι, όμως. Το δίλιτρο Cooper S, λέει ο Αλέξης, ψάχνει να βρει εάν έγινε τόσο ώριμο που να αφήνει το στέμμα της κατηγορίας σε άλλον. Μια ρητορική ερώτηση που απαντήθηκε παραπάνω. Για να βρούμε όμως και τι απόσταση διήνυσε ο εγγονός από τον παππού του, το συγκρίνουμε με το Mini Cooper S 1275 ΜΚ ΙΙ του ’70, που ευγενώς μας παραχώρησε το Ελληνικό Μουσείο Αυτοκινήτου.
Το υβριδικό σούπερκαρ της BMW, το νέο i8, απειλεί να ανατρέψει τα ειωθότα στην κατηγορία. Υπάρχουν όμως ενστάσεις. Πόσο σοβαρές είναι και πόσο ευσταθούν; Πεταγόμαστε μέχρι τις ΗΠΑ, στις ακτές του Ειρηνικού, για να απαντήσουμε, οδηγώντας πια την έκδοση παραγωγής.
Φυσικά, το DRIVE φροντίζει και για την καθημερινή μετακίνηση και την πραγματική ζωή όλων ημών των «πληβείων». Έτσι το 3κύλινδρο χιλιάρι Fiesta με τα 100 άλογα απέκτησε πλέον και αυτόματο σασμάν PowerShift, για το οποίο αποφαίνεται ο Γιάννης.
Ο Μιχάλης με την τετραμελή οικογένειά του ήταν ο πιο κατάλληλος για να δοκιμάσει το νέο Honda Civic Tourer που, όπως λέει, παραδόξως το αγοράζεις πρώτα απ’ όλα για την εμφάνισή του. Αυτό κι αν είναι παράδοξο για στέισον…
Ο Αργύρης ισχυρίζεται ότι αν δεν πεθαίνεις για τετρακίνηση, μπορείς να την ανταλλάξεις με ένα 6άρι σασμάν DSG στο Tiguan 1.4 TSI των 160 PS. Ίδια λεφτά θα πληρώσεις.
Και ο Κλεάνθης, λέει πως μπορεί το Peugeot 2008 στην έκδοση με τον ντίζελ 1.600άρη να έχει για φυσικό του χώρο την πόλη, αλλά πως έχει τη δύναμη και τα προσόντα για να μη μείνει φυλακισμένο στο κλεινόν άστυ.
Ο Σπύρος, κατ’ απαίτηση του φανατικού κοινού του μας παρουσιάζει το γεννήτορα της Porsche 911, σε σμίκρυνση. Την 356 που έθεσε τις «φιλοσοφικές» βάσεις της 911, ανέλαβε να μετουσιώσει η Signature σε κλίμακα 1:18. Μια ευγενική παραχώρηση από το συνεργάτη μας, το Σταθμό 222, στη Στυλίδα.
Με τη μηχανή του χρόνου, ο Σπύρος πετάγεται 26 χρόνια εμπρός, στο 1974. Μια Dino 246 GTS του τότε έχουμε για classic στο DRIVE 212. Ένα αυτοκίνητο που σε πείσμα των έξι κυλίνδρων του και των επικριτών του, ήταν μια πραγματική Ferrari.
Μπαίνοντας στα χωράφια των 4x4 και SUV, το 4WheelDRIVE με τον Γιώργο οδηγεί στην Ιταλία το νέο Jeep Cherokee. Με ευρωπαϊκό αέρα πλέον και λιγότερο macho εμφάνιση, εξακολουθεί να παραμένει το πιο ικανό αυτοκίνητο στην κατηγορία του.
Στα πιο ασφάλτινα SUV, o Γιώργος αναλαμβάνει να ξεκαθαρίσει τι καντάρια πιάνει η νέα Merecedes-Benz GLA200 με το αυτόματο 7G DCT απέναντι στο Audi Q3 1.4 TFSI με το επίσης αυτόματο σασμάν S tronic.
Και επειδή είναι καλό πού και πού να θυμόμαστε πώς είναι τα πραγματικά επαγγελματικά εργαλεία, χώνουμε τον οδοστρωτήρα που ακούει στο όνομα Toyota Hilux στη δοκιμασία του Supertest στην πίστα μας για το 4x4, στην Terradura.
Το F1 Racing είναι εδώ. Ο Robert Kubica, πρώην αστέρας της F1 και νυν του WRC απαντά σε δύσκολες ερωτήσεις αναγνωστών με την ευθύτητα που τον χαρακτηρίζει.
Τι τρέχει με τη Renault; Δεν έκανε αρκετά χιλιόμετρα στις χειμερινές δοκιμές; Έχει τόσα πολλά προβλήματα όσα φαίνεται ότι έχει. Εξετάζουμε τα πειστήρια που από πρωταγωνίστρια την έχουν κάνει να ψάχνει να βρει τη γωνία από το δεκάρικο στην F1.
Ο Θοδωρής πετάγεται μέχρι τη Γερμανία, στο Hockenheimring και στον πρώτο αγώνα του DTM, και μας μεταφέρει το κλίμα. Ένα πρωτάθλημα που θα παρακολουθήσουμε στενά από εφέτος.
Και για τον φερέλπιδα καρτίστα Μιχάλη, το extreme makeover συνεχίζεται με ξενάγηση στα άδυτα του κινητήρα της Rotax και τον πρώτο αγώνα του παιδιού μας για εφέτος –βλ. στο editorial του. Όπως συνεχίζεται και το Endurance Kart Championship του italianjob.gr όπου το DRIVE μάχεται για μια επιπλέον διάκριση.
Όσο για πρόταση αγοράς, σας έχουμε κάτι λαχταριστό. Συνδυασμός λιμουζίνας και SUV. Το νέο Range Rover είναι ολοκαίνουργιο και εντυπωσιακά καλύτερο από ποτέ.
Οι εντιτοριαλάδες μας τυρβάζουν αλλού ντ’ αλλού. Ο Ντίνος αποκηρύσσει μετά βδελυγμίας μια θεώρηση ζωής καθορισμένη από την Κλωθώ, την Λάχεση και την Άτροπο. Ο Μιχάλης λέει τον πόνο του για τον πρώτο αγώνα στα «σοβαρά» καρτ, ο Θοδωρής αναρωτιέται ποιος πληρώνει το Ακρόπολις και ο Αχιλλέας αναρωτιέται ποιος έχει δίκιο; Αυτός που διαλέγει αυτοκίνητο ή αυτός που διαλέγει δρόμο; Και ο Κλεάνθης στα «Έργα και τις Ημέρες» του, κονταίνει το χρονικό ορίζοντα του τραγουδιού των Zager & Evans και φτάνει μέχρι το 2020 όπου οι μηχανές θα τα κάνουν όλα αντί για εμάς.
Μέχρι να διαβάσετε το DRIVE 212, εμείς ξεκινήσαμε ήδη και σας ετοιμάζουμε το επόμενο...