Koenigsegg Jesko, να γιατί κάηκε στην Αττική Οδό

Koenigsegg Jesko, να γιατί κάηκε στην Αττική Οδό

Πριν από μια εβδομάδα, ένα Koenigsegg Jesko, αξίας τριών εκατομμυρίων ευρώ κάηκε ολοσχερώς, αναγκάζοντας τη σουηδική φίρμα να διεξάγει έρευνα για το συμβάν.

 Koenigsegg Jesko

Έχει περάσει μια εβδομάδα από τη στιγμή που ένα ολοκαίνουργιο Koenigsegg Jesko λαμπάδιασε στην Αττική Οδό, με τις εικόνες και τα βίντεο να γίνονται viral σε παγκόσμια κλίμακα. Μετά από τον ντόρο που προκλήθηκε, η Koenigsegg ξεκίνησε άμεσα έρευνα, δημοσιεύοντας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης το πόρισμά της.

Η αλήθεια είναι πως το περιστατικό σήκωσε μεγάλη σκόνη, προσελκύοντας το ενδιαφέρον της παγκόσμιας αυτοκινητικής κοινότητας. Βλέπετε, δεν είναι και ό,τι πιο σύνηθες τρία εκατομμύρια ευρώ να γίνονται στάχτη σε μερικά δευτερόλεπτα. Πόσο μάλλον από τη στιγμή που το αυτοκίνητο ήταν ολοκαίνουργιο!

Μια διαρροή υδραυλικών υγρών αποτέλεσε την αιτία για την πυρκαγία και την ολοκληρωτική καταστροφή του Koenigsegg Jesko στην Αττική Οδό

 Koenigsegg Jesko

Η σουηδική φίρμα αντέδρασε αστραπιαία, ανακοινώνοντας την άμεση διεξαγωγή έρευνας, στέλνοντας εξειδικευμένους πραγματογνώμονες στη χώρα μας, προκειμένου να διαλευκανθούν τα αίτια του περιστατικού. Μάλιστα, συμβούλεψε τους κατόχους του hypercar των 1.800 ίππων να μην οδηγούν το αυτοκίνητό τους, έως ότου ολοκληρωθεί η έρευνα.

Οι ζάμπλουτοι ιδιοκτήτες του όμως, δεν θα παραμείνουν για πολύ καιρό μακριά από το τιμόνι, μιας και η εταιρεία ανακοίνωσε πως εντόπισε το πρόβλημα. Υπεύθυνη για τη φωτιά λοιπόν, ήταν μια διαρροή υδραυλικών υγρών.

Οι άνθρωποι της σουηδικής φίρμας οδηγήθηκαν σε αυτό το συμπέρασμα, καθώς «το ρεζερβουάρ καυσίμου, το λάδι του κινητήρα, αλλά και οι βαλβολίνες του κιβωτίου ταχυτήτων ήταν ακόμη άθικτα στο όχημα μετά την κατάσβεση της πυρκαγιάς. Δεν επηρεάστηκαν από τη φωτιά, ούτε ήταν η πηγή της πυρκαγιάς».

 

 

Στον αντίποδα, παρατηρήθηκαν αλλοιώσεις σε έναν σωλήνα που σχετίζεται με το υδραυλικό υγρό, στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου. Αυτές οι αλλοιώσεις οδήγησαν τους ανθρώπους της Koenigsegg να ελέγξουν το κύκλωμα υψηλής πίεσης υδραυλικού υγρού, που είναι και το μόνο σύστημα που χρησιμοποιεί τη συγκεκριμένη ουσία.

 Koenigsegg Jesko

Η δημοσίευση που υπογράφει ο ίδιος ο Christian von Koenigsegg κλείνει λέγοντας πως η εταιρεία «προσθέτει ένα ακόμη επίπεδο ασφάλειας εξελίσσοντας μια ενημέρωση λογισμικού που θα ανιχνεύει σε λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο, πτώση της πίεσης ή διαρροή στο κύκλωμα που λειτουργεί με το υδραυλικό υγρό.

Σε μια τέτοια περίπτωση το σύστημα θα κλείνει για να αποφευχθεί κάθε περίπτωση πυρκαγιάς. Στόχος μας είναι να μπορέσουμε να κυκλοφορήσουμε την πρώτη έκδοση του λογισμικού με αυτή την πρόσθετη δυνατότητα στο τέλος της επόμενης εβδομάδας, ενώ θα ελέγξουμε ξανά τα αυτοκίνητα στη συνέχεια».

Όσο για τον άτυχο ιδιοκτήτη, που ευτυχώς χαίρει άκρας υγείας, ένα ολοκαίνουργιο Jesko τον περιμένει…
 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube