Tokyo Motor Show 2015: Περιορισμένης έκδοσης WRX STI S207 με 328 ίππους
Η Subaru παρουσιάζει σε περιορισμένη παραγωγή 400 μονάδων το συλλεκτικό κορυφαίο Impreza S207 με 328 ίππους και αναβαθμισμένο σασί.
Η δύναμη του κορυφαίου WRX STI προέρχεται από τον ίδιο δίλιτρο 4κύλινδρο boxer, ο οποίος όμως για την περίσταση αποδίδει 20 PS και 3,9 kgm ροπή επιπλέον. Έτσι οι μέγιστες τιμές διαμορφώνονται στα 328 PS στις 7.200 rpm και η ροπή στα 43,9 kgm από τις 3.200 ως τις 4.800 rpm.
Αλλαγές έχουν γίνει και στο σασί του WRX STI, με κάποιες τεχνολογίες να υιοθετούνται πρώτη φορά από την εταιρεία. Όπως η ανάρτηση DampMatic II με ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ. Χρησιμοποιείται νέα πιο γρήγορη κρεμαγέρα με λόγο 11:1, σύστημα Torque Vectoring εμπρός πίσω, φρένα Brembo με 6πίστονες δαγκάνες εμπρός και 4πίστονες πίσω, αλλά και ειδικά εξελιγμένα λάστιχα υψηλών επιδόσεων, διαστάσεων 255/35 R19.
Οι μαύρες ζάντες 19 ιντσών, ο πιο επιθετικός προφυλακτήρας με το προεξέχων σπόιλερ και η νέα γρίλια με το κόκκινο σιρίτι ξεχωρίζουν αμέσως το S207 από τις απλούστερες εκδόσεις. Θα υπάρξει και μια ειδική έκδοση της… ειδικής έκδοσης. Διακόσια από τα τετρακόσια αυτοκίνητα θα φορούν το NBR Challenge Package με την πίσω αεροτομή… «σιδερώστρα». Και από αυτά, μόνο τα 100 θα διατεθούν ως NBR Challenge Package Yellow Edition, στο ειδικό κίτρινο χρώμα της φωτογραφίας.
Στο εσωτερικό τον ιδιαίτερο χαρακτήρα διαμορφώνουν ειδικά σχεδιασμένα Recaro καθίσματα και ανασχεδιασμένα όργανα.
Πηγή: Carscoops