Best of Belron

Best of Belron

Κάθε τρία δευτερόλεπτα ένας τεχνικός της Carglass κάπου στον πλανήτη ολοκληρώνει την επισκευή ή αντικατάσταση ενός κρυστάλλου για λογαριασμό κάποιου οδηγού.

Καλεσμένοι της Carglass βρεθήκαμε στην Ρώμη για το διεθνές event Best of Belron. Μια πολυσύνθετη εκδήλωση όπου ενδιαφέρουσες διαλέξεις σχετικά με την αυτοκίνηση, την τεχνολογία και τις επιχειρήσεις εναλλάσσονται με τα τέσσερα σκέλη του διαγωνισμού επισκευής και αντικατάστασης κρυστάλλων των καλύτερων τεχνικών από τις 35 χώρες όπου δραστηριοποιείται η εταιρεία.

Κάθε τρία δευτερόλεπτα ένας τεχνικός της Carglass κάπου στον πλανήτη ολοκληρώνει την επισκευή ή αντικατάσταση ενός κρυστάλλου για λογαριασμό κάποιου οδηγού. Ακούγεται σχεδόν… τρομακτικό. Αν όμως αναλογιστεί κάποιος ότι η εταιρεία απασχολεί 25.600 υπαλλήλους σε 2.380 σημεία εξυπηρέτησης σε περισσότερες από 30 χώρες δεν είναι και τόσο.

Όπως λέει και ο ίδιος ο Διευθύνων Σύμβουλος Gary Lubner, δεν συμβαίνει περισσότερες από μία δύο φορές στην ζωή κάθε οδηγού. Όταν όμως παραστεί η ανάγκη, η αναστάτωση που προκαλείται στην πολυάσχολη καθημερινότητά μας είναι μεγάλη. Και φυσικά, θέλουμε η αποκατάσταση της τάξης να είναι άμεση και ομαλή, με την ελάχιστη δυνατή ενέργεια και χρόνο από τη δική μας πλευρά. Ταυτόχρονα, το νέο κρύσταλλο πρέπει να πληροί όλες τις προδιαγραφές του κατασκευαστή. Να είναι απολύτως συμβατό με τον εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας του αυτοκινήτου. Και να τοποθετηθεί έτσι ώστε στο ενδεχόμενο μιας σύγκρουσης να συμπεριφερθεί όπως το εργοστασιακό. Αυτό ακριβώς κάνει η Carglass.

Ανθρωποκεντρικά
Οι ρίζες της Belron, της μητρικής εταιρείας της Carglass χάνονται βαθιά στο χρόνο. Η αρχή έγινε το 1896 όταν η οικογένεια Lubner ίδρυσε την Plate Glass Company στη Ν. Αφρική. Από το 1927 η εταιρεία επικεντρώθηκε στα κρύσταλλα αυτοκινήτων. Την περίοδο εκείνη μάλιστα γίνεται προμηθευτής της Ford και της General Motors. Αντίθετα, σήμερα η Carglass παρέχει αποκλειστικά και μόνο υπηρεσίες.

Δεν κατασκευάζει κρύσταλλα. Τα προμηθεύεται από τα ίδια εργοστάσια που τροφοδοτούν την αυτοκινητοβιομηχανία και διατηρεί το μεγαλύτερο στοκ στον πλανήτη, έτσι ώστε να είναι σε θέση να εξυπηρετήσει άμεσα τους πελάτες της. Παρακολουθεί ωστόσο στενά τις εξελίξεις σε ό,τι έχει να κάνει με τη σχεδίαση και την τεχνολογία των αυτοκινήτων και διατηρεί ένα ειδικό τμήμα, το Belron Technical, το οποίο σχεδιάζει αποκλειστικά εργαλεία και υλικά συγκόλλησης. Επίσης, αναπτύσσει μεθοδολογία έτσι ώστε να διασφαλίζει ότι η επισκευή ή η αντικατάσταση ενός κρυστάλλου θα γίνει πάντα ταχύτατα, με κορυφαία στάνταρ ποιότητας και ασφάλειας, χωρίς στην πορεία να προκληθούν στο αυτοκίνητο άλλες φθορές.

Κάθε αυτοκίνητο που εξυπηρετεί η Carglass ελέγχεται εξονυχιστικά τόσο κατά την παράδοση στον τεχνικό όσο και κατά την επιστροφή στον πελάτη. Όχι μόνο για τη ζημιά που αφορά στην εργασία της εταιρείας, αλλά και για άλλα προβλήματα που ενδεχομένως δεν έχουν υποπέσει στην αντίληψη του ιδιοκτήτη. Επίσης, καθαρίζεται σχολαστικά πριν επιστραφεί στον οδηγό του.

Οι τεχνικοί είναι η βιτρίνα της εταιρείας, η εικόνα της προς τα έξω. Το διαπιστώνει κανείς παρατηρώντας τη διαφημιστική καμπάνια, τηλεοπτική ή έντυπη. Ο ίδιος ο Gary Lubner υποστηρίζει ότι πέρα από οτιδήποτε άλλο, οι γνώσεις, η συμπεριφορά, η προσωπικότητα των χιλιάδων τεχνικών είναι αυτό που ξεχωρίζει την Carglass από τους ανταγωνιστές της και την καθιστά market leader παγκοσμίως. Η εκπαίδευσή τους είναι πολύπλοκη, το αρχικό της στάδιο διαρκεί δύο μήνες, αλλά στην ουσία δεν σταματά ποτέ.

Οι άνθρωποι της Carglass παρακολουθούν τις εξελίξεις και της ασφαλιστικής αγοράς με την οποία είναι σε διαρκή επικοινωνία. Εκτός των αμιγώς τεχνικών εργασιών, αναλαμβάνουν να διεκπεραιώσουν τη χρονοβόρα γραφειοκρατία, αφαιρώντας έναν ακόμη πονοκέφαλο από τον πελάτη.

Οι τεχνικοί είναι τα τιμώμενα πρόσωπα της εκδήλωσης Best of Belron, με χαρακτήρα παγκόσμιο και εορταστικό για την εταιρεία. Πρόκειται για έναν διαγωνισμό των καλύτερων τεχνικών από κάθε χώρα που δραστηριοποιείται η Carglass. Οι οποίοι διαγωνίζονται στην επισκευή και αντικατάσταση εμπρός και πίσω παρμπρίζ, στην αντικατάσταση πλαϊνού παραθύρου και στην εξυπηρέτηση πελατών.

Την Ελλάδα, στο εφετινό διαγωνισμό της Belron, εκπροσώπησε ο Αντώνης Μουστάκας από το κατάστημα της οδού Μοναστηρίου στην Θεσσαλονίκη, ο οποίος ήρθε όγδοος σε σύνολο 29 συμμετοχών, καταλαμβάνοντας την υψηλότερη θέση που πέτυχε ποτέ η ελληνική συμμετοχή στο θεσμό.

Στο περιθώριο του διαγωνισμού έλαβαν χώρα πολύ ενδιαφέρουσες διαλέξεις σχετικά με τις μελλοντικές τάσεις στην αυτοκινητοβιομηχανία, στην τεχνολογία, στο διαδίκτυο και στα ψηφιακά μέσα κοινωνικής δικτύωσης, στο μάρκετινγκ και στην επιστήμη γενικότερα. Με ομιλητές στελέχη της Google, της ασφαλιστικής αγοράς, αναλυτές του μάρκετινγκ και σχεδιαστές από το χώρο του αυτοκινήτου και του βιομηχανικού ντιζάιν.

Η Belron παραμένει απόλυτα προσηλωμένη στο αντικείμενό της, την επισκευή και αντικατάσταση κρυστάλλων αυτοκινήτων. Αυτό είναι άλλωστε το κλειδί της επιτυχία της. Άλλωστε, μια εταιρεία αυτού του μεγέθους, με εξέλιξη κάθε άλλο παρά τυχαία, οφείλει να συμμετέχει ή και να πυροδοτεί συζητήσεις για τα σημαντικά ζητήματα της κοινωνίας.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube