Chevrolet C8 Corvette: Διαρροή λεπτομερειών διαμόρφωσης
H C8 Corvette αναμένεται να κάνει την επίσημη πρεμιέρα της σε ειδικό event, νωρίς το φθινόπωρο του τρέχοντος έτους.
Η αναμονή για λεπτομέρειες σχετικά με την C8 Corvette 2020 αποκτά σιγά σιγά τη σχετική αγωνία, με τη Chevrolet να μην της ξεφεύγει ούτε μια επίσημη λέξη.
Έτσι μέχρι και σήμερα οποιαδήποτε «πληροφορία» αποτελεί μία διαδικασία ανάλυσης και σύνθεσης σκόρπιων δεδομένων, αποκρυπτογράφηση στις φωτογραφίες scoop ή πληροφορίες από καλοθελητές-«βαθιά λαρύγγια» που κατά το πλείστον λειτουργούν σε διατεταγμένη υπηρεσία. Η πιο πρόσφατη διαρροή πληροφοριών έρχεται με τη μορφή μιας ανάρτησης στο Corvette Forum, όπου ένας χρήστης μοιράστηκε εικόνες από αυτό που ισχυρίζεται ότι είναι μια πρόσφατα διατεταγμένη διαμόρφωση.
Ο χρήστης Corvette Forum NBVette4U ανακοίνωσε την επιστροφή του από τη διαμόρφωση της νέας του C8 Corvette με ένα συνοπτικό φύλλο και πολλές φωτογραφίες των επιλογών διαμόρφωσης σε μια οθόνη υπολογιστή. Ενώ υπάρχουν πολλές λεπτομέρειες και κάποια συνέπεια με τους τρέχοντες κωδικούς των έξτρα της Corvette, ορισμένες από τις πληροφορίες είναι αρκούντως «άκυρες», κάνοντάς μας δύσπιστους.
Για ορντέβρ, το φύλλο δείχνει (βλ. γκάλερι) μέγεθος εμπρός ελαστικού 245/35 ZR10 –οπότε αμφιβάλλουμε πολύ αν η C8 φοράει την ίδια διάσταση που φορούσε το ορίτζιναλ Mini! Οπότε είτε αυτό είναι ένα ανήκουστο τυπογραφικό λάθος ή απόδειξη fake διαρροής ή φάρσας.
Το αρχικό φύλλο των λεπτομερειών αποκαλύπτει ότι πρόκειται για ένα κεντρομήχανο αυτοκίνητο, ωστόσο καμία από τις λεπτομέρειες του φύλλου παραγγελιών δεν φαίνεται να το επιβεβαιώνει. Οι μόνες αναφορές μετάδοσης είναι το 8άρι σασμάν διπλού συμπλέκτη, που σημαίνει ότι οι αρχικές φήμες ότι στη C8 θα καταργηθεί το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων θα μπορούσαν να επιβεβαιωθούν. Όπως είχε αναφερθεί παλιότερα, αυτή είναι πιθανώς μια παραλλαγή του σασμάν Tremec που χρησιμοποιείται τόσο στο Ford GT όσο και στην επερχόμενη Mustang Shelby GT500.
Ο κινητήρας φέρει κωδικό «LT2», ο οποίος θα μπορούσε πιθανόν να είναι η αναβάθμιση της υφιστάμενης γενιάς «LT1». Με άμεσο ψεκασμό μάλιστα, ενεργή διαχείριση καυσίμου και μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων, μια αξιόπιστη εικασία θα ανέβαζε την ισχύ αυτού του κινητήρα στα 500 άλογα. Με δεδομένο ότι το μοτέρ LTI με ενεργή εξάτμιση (έξτρα) βγάζει 460 άλογα. Η χωρητικότητα αναφέρεται στα 6,2 lt, ενισχύοντας περισσότερο ότι πρόκειται για ένα παράγωγο του LT1 με την ίδια αρχιτεκτονική.
Αν πιστέψουμε ότι τα φύλλα διαμόρφωσης είναι αυθεντικά και έγκυρα, τότε βλέπουμε και εμπλουτισμό τη χρωματικής παλέτας της καροσερί -Zeus Bronze, Accelerate Yellow και Rapid Blue.
Ο χρήστης που ανέβασε τις πληροφορίες ανέφερε επίσης ότι δεν υπάρχει τιμολόγηση, αφήνοντάς μας στο σκοτάδι για το πώς και πού κινείται η τιμή της νέας κεντρομήχανης Corvette. Αυτό όμως δεν το αξιολογούμε ως ύποπτο, καθώς καλοί πελάτες μπορούν να προχωρούν σε παραγγελία χωρίς τιμολόγηση, όταν η οικονομική επιφάνειά τους δεν θέτει την αξιοπιστία τους εν αμφιβόλω.